4. Bölüm SubVI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Web Tasarımı ve Adobe Muse
Advertisements

TOPRAĞIN HİKAYESİ HORİZON: Toprağı meydana getiren katmanlara horizon adı verilir. TOPRAK: Toprak taşların parçalanması ve ayrışmasıyla meydana gelen,
Beşinci hafta. Müfredat programı Ödev teslim Projelerini teslim edenler; Belediye Projesi -> Tamam Ulaşım Projesi -> Geldi ama kavramsal tasarım yerine.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 9: Genel Kontroller (1) Yrd. Doç. Dr. Altan MESUT Trakya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği.
Tüm Çocuklar İçin El İşi Çalışmaları
Çözünme durumuna göre Tam çözünme: Bir elementin diğeri içerisinde sınırsız çözünebilmesi. Hiç çözünmeme: Bir elementin diğeri içinde hiç çözünememesi.
Bu sunu scratch programını tanıma amaçlıdır
Uzmandan Öneriler... Ezgi Sadeghi Güzellik Eğitmeni, Makyaj Artisti.
Hazırlayan : İhsan ÇETİN - Erzincan 2015 Kelime İşlemci Programı.
Arasınav ders ve temaları. Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı , Bahar, Trakya Üniv Tıp Fak 6. Kurul, Neşe Akış, PhD, Tıbbi Mikrobiyoloji.
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı KONU 3: PROSEDÜR VE ARGÜMANLARı KULLANMA.
YÜZEY :Cisimlerin hava ile temas eden bölümlerine yüzey denir.
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR Doç. Dr. Ender DURUALP.
Ünite 2.
ITEC186 Bilgi Teknolojilerine Giriş
OLAYLAR (EVENT).
Grafik ve Animasyon-II
X-IŞINLARI KRİSTALOGRAFİSİ
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
T- Testİ: ORTALAMALAR ARASI FARKLARIN TEST EDİLMESİ
OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
ATALET MOMENTİ 4.1. Tanımı ve Çeşitleri
Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST
DÖRTGENLER.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
X-IŞINLARI KRİSTALOGRAFİSİ
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Çiğdem ÇOBAN Bilgisayar Mühendisi
Görsel Zeka TANIM: Boşluğu zihinde canlandırabilme yeteneğidir.
HAVA PERSPEKTİFİ Doğada yakınımızda bulunan varlıklar gözümüze gerçek renk ve boyutlarıyla net olarak görünür. Oysa bizden uzaklaştıkça nesnelerin boyutları.
BOYARMADDE VE RENK Yrd. Doç. Dr. RASİM BAŞAK RENK ÇEMBERİ
a) Burada gördüğünüz eserler sizde hangi duyguları uyandırdı
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
PERSPEKTİF Perspektif, doğadaki iki boyutlu ya da üç boyutlu cisimlerin bizden uzaklaştıkça küçülmüş ve renklerinin solmuş gibi görünmesine denir.
ÇOCUKLARDA GASTROİNTESTİNAL SİSTEM KANAMALARI
Ders 8 Değerlendirme ve kavram öğretimi
GÖRSEL PROGRAMLAMA DİLİ:
OKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
GÖRSEL İŞLEME PROGRAMLARI
HAZIRLAYAN AHMET KÜÇÜK
OKUL ÖNCESİ DÖNEM GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
KESİTLER VE KESİT GÖRÜNÜŞLER
KUVVET, MOMENT ve DENGE 2.1. Kuvvet
Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST
Polarizasyon D. Roddy Chapter 5.
Gözde Görüntü Oluşumu ve Göz Kusurları
ŞEKİLLER.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Microsoft SharePoint'inizi özelleştirme Çevrimiçi web sitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TOPLU POSTALAMA İŞLEMİ İÇİN ETİKET OLUŞTURMA VE YAZDIRMA
Paralel Yüzeylerden Kırılma Görünür Uzaklık
CİSİMLERİN GÖRÜNÜŞLERİNİ ÇIKARMA
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
Bölüm 5 Manyetik Alan.
Stolon (Göbek Bağı) Ana sap ile yumru arasında, yumruya yapraklarda asimile edilen besin maddelerini taşıyan organdır. Görünüşü sapa benzer. Stolonlar.
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
PALEONTOLOJI 9. Hafta M.Görmüş.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ZTM 316 Mekanizmalar 2.Hafta
TEMEL TASARIM İLKELERİ
Işığın Kırılması.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Grafik Animasyon Aslı Ergün.
OLASILIK Uygulamada karşılaşılan olayların birçoğu kesin olmayan diğer bir ifadeyle belirsizlik içeren bir yapıya sahiptir. Olasılık kavramı kesin olmayan.
EŞ YÜKSELTİ (TESVİYE) EĞRİLERİNİN
Yazar 1a, Yazar 2a, Yazar 3b and Yazar 4a
Sunum transkripti:

4. Bölüm SubVI

SubVI

VI’da belli bir kod bölgesini SubVI yapma SubVI ikonu

İkon ve konnektör Konnektör kutusu İkon penceresi

Icon Editor İkona metin ekle Piksel düzenleme alanı Şekil kütüphanesi Layers sayfasını göster Piksel düzenleme alanı Templates sayfası RGB renk bileşenleri Kursörün x-y pozisyonu Z: Tabaka sayısı

İkonu düzenlemek için kullanılan palet Seçtiğiniz renkte pikselleri renklendirir İkondaki bir elementten ön alan rengini kopyalar Çerçevesi ön alan renginde dikdörtgen çizer Çerçevesi ön alan renginde olan yuvarlak çizer Her bir pikseli şeffaf yapar yani siler Alanı seçer Seçilen tabakayı yatay eksende ters çevirir Üst palet: Çizgi rengi, ön alan rengi seçer Çizgi oluşturur Alanı ön alan rengi ile doldurur Çerçevesi ön alan renginde, içi arka alan renginde bir dikdörtgen çizer Çerçevesi ön alan renginde, içi arka alan renginde olan bir yuvarlak çizer İkona metin eklemek içindir. Üzerine çift tıklanırsa font özellikleri değiştirilebilir Seçili tabakadaki tüm pikselleri uzaklaştırır Seçili tabakayı saat yönünde doksanar derece açıyla çevirir Alt palet: Dolum rengi, arka alan rengi seçer

İkonu düzenleme öncesi ve sonrası

Terminal desenini belirleme İkon kutusu

Bir SubVI’ı Bir VI’da Kullanma

Bir VI’ı Başka Bir VI’da SubVI Olarak Kullanma

Terminal-nesne ilişkisini kurma