Grafik ve Animasyon-II

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇEMBER ÇEMBER BOŞ DOLU DAİRE Simitler ve bisiklet tekeri çemberdir.
Advertisements

Grafik ve Animasyon-II
1. Boş bir Flash dosyası açalım. File > New (Kısayolu: CTRL+N) Flash'ta Guide Layer (Rehber) Uygulaması 2. Layer 1 ismini top oyunu olarak değiştiriyoruz…
Grafik ve Animasyon-II
GİRİŞ ETKİNLİĞİ Aşağıdaki sorularla ilgili düşünceleriniz nelerdir? Yağmur niçin yağar? Sıcak havalarda yağmur yağarken, soğuk havalarda kar yağmasının.
TOPLU MAİL GÖNDERİM PROGRAMI ATOMIC MAIL SENDER KULLANIM KLAVUZU.
T. C. TORONTO BAŞKONSOLOSLUĞU KONSOLOSLUK İŞLEMLERİ RANDEVU SISTEMI.
LUCA BILGISAYARLı MUHASEBE PROGRAMı Öğr. Gör. Coşkun Aliyazıcıoğlu KTÜ Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu Şubat
Cihan Toprak Begüm Kökçü.  Planlama aşamasında, projenin hedeflerini gerçekleştirmek için uygulanabilir bir plan yapılır. Bunu yapmak için, projenin.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
Yazılım Mühendisliği1[ 3.hft ]. Yazılım Mühendisliği2 Yazılım İ sterlerinin Çözümlemesi Yazılım Yaşam Çevrimi “ Yazılım Yaşam çevrimin herhangi bir yazılım.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
HAZIRLAYANLAR ZELİHA OKÇU ÖZGÜL ERGÜL  Bir hesap tablosu programıdır. Excel, her türlü veriyi (özellikle sayısal verileri) tablolar ya da listeler halinde.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
 Kalitim nedir?  Genotip ve fenotip nedir?  Kalitimin Gelisim Uzerindeki Etkisi.
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
EBSCOhost Collection Manager Arama Profilleri
ANİMASYON OLUŞTURMA.
WILEY InterScience.
OLAYLAR (EVENT).
FONKSİYONLAR.
Grafik ve Animasyon-II
DOSYA YÖNETİMİ MUSTAFA TEZCAN MART, 2017.
Kemikler ile Çalışmak (Bone Tool)
LOGGER PRO ile GRAFİK ÇİZMEK
EBSCO Discovery Service
Öğrenci E-Postası Kullanımı
Grafik ve Animasyon-II
ÇEMBER VE DAİRE YUNUS AKKUŞ-2017.
OSİLOSKOP Elektriksel işaretlerin ölçülüp değerlendirilmesinde kullanılan aletler içinde en geniş ölçüm olanaklarına sahip olan osiloskop, işaretin dalga.
Takım Döner Turnuva.
BAP Otomasyonuna girmek için aşağıdaki butona tıklayınız.
Ayarlarını Değiştirme
WILEY InterScience.
DOSYA YÖNETİMİ MUSTAFA TEZCAN MART, 2017.
-MOMENT -KÜTLE VE AĞIRLIK MERKEZİ
okulsportal.gsb.gov.tr EKİM 2016
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
EBSCO Discovery Service (EDS) Daha İsabetli Sonuç Listeleri
My EBSCOhost Kişisel Klasörünün Kullanımı
Veritabanından Raporlama Yapmak
Onluk Bozarak Çıkarmayı Öğrenelim
Temel Bilgisayar Bilgileri
1. Konfigürasyon oluşturma
EBSCO Discovery Service (EDS) Akademik Arama Motoru/Keşif Aracı
E-DEVLET ANTRENÖR KURSU
Microsoft SharePoint'inizi özelleştirme Çevrimiçi web sitesi
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
AC500 Eğitim Sunumları 2. Ladder Editörü.
İlk öğretim 2.sınıf 8.ünite
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
BÖLÜM 3: ARZ VE ÜRETİM TEORİSİ
Sonlu Özdevinirlere Giriş
Sunucu Bilgisayara Eğitim Yazılımı Yüklemek İçin;
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
TURNITIN programında tez tarama
EBA‘ ya Test Yükleme, Öğrenciye Gönderme Ödev Takibi ve Paylaşma
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ RESMİ OKULLAR İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİ DYNED KAYIT YÖNETİMİ SİSTEMİ EXCEL OTOMATİK E POSTA TANIMLA PROGRAMI KULLANIM KILAVUZU.
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
iPad’e E-Kitap İndirme Kullanıcı Kılavuzu
EBSCO eBooks Online Kullanım Kullanıcı Kılavuzu support.ebsco.com.
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
Tam Metin Bildirimi Nasıl Göndereceğim? Tanıtım Dosyası
EBSCO eBooks Online Kullanım Kullanıcı Kılavuzu support.ebsco.com.
Wiki Eğitim – Artık Hayal Değil
TEST.
Sunum transkripti:

Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT

Klasik Hareket Arası (create classic tween) Zaman çizelgesinde 1. Karede sahnenin sol tarafına daire çiziniz. Zaman çizelgesinde 40. Karede sağ tıklayarak “Anahtar Kare Ekle” (keyframe)seçiniz. 40. Karede iken sahnedeki daireyi fare ile sürükleyerek sahnenin en sağına getiriniz. Zaman çizelgesinde 1 ile 40 kareleri arasında herhangi bir karede iken sağ tıklayınız ve “Klasik Ara Oluştur” (create classic tween)seçeneğini seçiniz. Kareler arasında bir ok işareti çıktıysa işlemimiz başarılı demektir. CTRL+Enter ile animasyonu test ediniz.

Tekerlek Döndürme Zaman çizelgesinde 1. karede sahneye bir tekerlek çiziniz. Tekerleğin tamamını seçerek F8 ile sembole dönüştürünüz. Zaman çizelgesi üzerinde iken 40. karede sağ tıklayınız ve "Anahtar Kare Ekle" (Insert keyframe )tıklayınız. Yine 40. karede iken sahnede tekerleği fare ile sürükleyerek sahnenin en sağına götürünüz.

Tekerlek Döndürme Zaman çizelgesi üzerinde 1 ile 40 kareleri arasında herhangi bir yerde sağ tıklayarak  "Klasik Ara Oluştur" (create classic tween)seçiniz. Zaman çizelgesinde herhangi bir kare üzerinde tıklayınız ve sağ tarafta özellikler kısmında Ara Doldurma (tweening) kısmında Otomatik yazan kısımdan CW (saat yönü) veya CCW (saat yönü tersi) seçerek istediğimiz yöne dönmesini sağlayabiliriz.