KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRILMASI İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EGE ÜNİVERSİTESİ İzmİr Atatürk SağlIk Yüksekokulu Ebelİk Bölümü ZORUNLU Stajlar HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
PROJE Üniversite Döner Sermayesi kapsamında proje hizmetlerinden yararlanmak isteyen kurum/kuruluş/kişi(ler) Dekanlık/Müdürlük Makamına, isteklerini belirten.
İstanbul ÜNİVERSİTESİ BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
GENEL SHY-6A TİCARİ HAVA TAŞIMA İŞLETMELERİ RUHSAT AKIŞ DİYAGRAMI
Nevşehİr Ünİversİtesİ
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ BÖLÜMÜ
ADAY ÖĞRENCİ BAŞVURU BELGELERİNİN HAZIRLANMASI Adet Aday Öğrenci Başvuru Formu (Duyurular Bölümündeki linkten indirebilirsiniz) 2- 2 Adet Transkript.
STAJ ESASLARI Yrd. Doç Dr. Tuba Kıyan.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
OKAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KURULUŞ VE ÇALIŞMA ESASLARI
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ TUBİTAK İŞ AKIŞ ŞEMASI
Şubat Aşama: İletişim -Bölüm Erasmus Temsilcisi ve Staj Danışmanı: Erasmus sürecinde akademik danışmanınızdır. -AB Ofisi Erasmus Koordinatörü:
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
Comenius Okul Ortaklıkları
SODES BİS SİSTEMİ.
9. SINIFLARIN ALAN SEÇİMİNDE DİKKAT ETMESİ GEREKENLER
ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ 22 EYLÜL 2011 Erasmus Staj Hareketliliği Bilgilendirme Toplantısı ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ Uluslararası İlişkiler.
Merkezî yönetim bütçesinin hazırlanması
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
2547 SK. GÖRE 39. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TURNUVALARA KATILIM İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Kurum/Kuruluşlar tarafından ilan edilen sportif faaliyetler değerlendirilir.
GÜNDÜZ BAKIMEVİ KAYIT İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Gündüz Bakımevi, Üniversitemiz personelinin okul öncesi dönem çocuklarına hizmet vermek ve akademik.
ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Üniversiteye Ulusal ve Uluslararası antlaşmalar kapsamında geçici görevle gelen öğretim elemanlarının konaklaması.
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ OF TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ ENERJİ SİSTEMLERİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ İŞYERİ EĞİTİMİ SUNUSU.
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
ÖDEME EMRİ BELGESİNİN EKLERİ VE TANIMLARI
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI YATIRIM VE İŞLETMELER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SEYAHAT ACENTALARINA SAĞLANACAK TURİZM DESTEĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLENDİRME.
 Staj yapacak öğrenci, İnşaat Mühendisliği Bölümü Staj Uygulama Esaslarını internet sayfamızdan ( temin ederek dikkatle.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
2016 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
KKTC’DE II.GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
DUYURU Yükseköğretim Kurumları Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Programı kapsamında Eğitim-Öğretim yılı için Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma.
SALON TAHSİSİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ TOPLULUĞU ETKİNLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRENCİ BUTİĞİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Ortaöğretime Geçiş Sistemi
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRILMASI İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ

Birimler, geçici işlerde çalıştırmak istedikleri kısmi zamanlı öğrenci ihtiyaçlarını ve çalıştırma gerekçelerini, yapacağı iş ve işlemleride tanımlayarak her yıl Haziran ayı sonuna kadar ‘’portal.omu.edu.tr’’ adresinden Kısmi Zamanlı Öğrenci Talep Formu doldurarak Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bildirilir.

Kısmi zamanlı öğrenci çalıştırma maliyeti ve bütçe imkanları dikkate alınarak Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yönetim Kurulu tarafından belirlenen saat ücreti ve sayı, Üniversite Yönetim Kurulu’nun onayına sunulur.

Birimlerden gelen talepler Rektörlük Makamının onayına sunulur. Rektörlük Makamı tarafından onaylanan kontenjanlar birimlere yazı ile bildirilir.

Kısmi zamanlı öğrenci çalıştırılmasına ilişkin duyuru birimler tarafından ilan edilir. Öğrenciler kısmi zamanlı çalışma başvurularını portal.omu.edu.tr adresinden Kullanıcı adı: öğrencino@omu.edu.tr Parola:öğrenci bilgi giriş sistemi parolası ile, çalışmak istedikleri birimin özelliklerini taşıması koşulu ile sadece 1 (bir) birime başvuru yapar.

Yapılan başvurular birimlerde oluşturulan komisyon tarafından değerlendirilerek birim kontenjan dahilinde sistem üzerinden onaylanıp, daha önce belirlenen süre içerisinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına yazı ile gönderilir.

Birimlerden alınan öğrenci bilgileri doğrultusunda oluşturulan kısmi zamanlı öğrenci listesi Rektör onayına sunulur.

Rektör tarafından Onaylanan kısmi zamanlı öğrenci listesi, Dairemizin web sayfasında ilan edilir.

Birimler kısmi zamanlı olarak çalışması uygun görülen öğrencilerini gerekli belgelerle birlikte beyan ve taahhütname doldurtmak üzere SKSDB'na gönderir.

Kısmi zamanlı öğrenci olarak çalıştırılmasına karar verilen öğrenci ile Rektörlük arasında kısmi zamanlı öğrenci sözleşmesi imzalanır. Karşılıklı imza altına alınan sözleşme hükümleri gereğince öğrencinin SGK girişi yapılır.

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRMA YÖNERGESİ MEVZUAT ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRMA YÖNERGESİ

SAYGILARIMIZLA,