Starbucks
Sorumluluk Sahibi Bir Şirket Olmak Her zaman, işletmelerin içinde bulundukları toplumlara olumlu etki bırakabileceklerine ve bırakmaları gerektiğine inandık. Bu nedenle, 1971'de ilk mağazamızı açtığımız zamandan beri misafirlerimizin, iş ortaklarımızın (çalışanlarımızın) ve komşularımızın güven ve saygısını kazanmak için çok çalışıyoruz. Nasıl mı? Sahip olduğumuz sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde faaliyet göstererek ve ayrıca hem gezegenimiz, hem de birbirimiz için iyi şeyler yaparak.
Topluma katkı Tohum Otizm Vakfı İşbirliği İklim Değişikliği
Etik TicaretKahve yetiştiren çiftçiler ve toplumları için daha iyi bir gelecek yaratmaya yardımcı olmak adına, kendimizi en yüksek kaliteye sahip, sorumlu üretim ve etik ticaret anlayışı çerçevesinde tedarik edilmiş kahveleri sunmaya adamış durumdayız. Sorumlu Üretim Çiftçi Desteği ÇeşitlilikMisafirlerimize, iş ortaklarımıza (çalışanlara) ve tedarikçilerimize fayda sağlamak adına, işimizde kişi ve fikir çeşitliliğine önem veriyoruz.
İçecekler Bizim için her detay önemlidir; bu prensip ile mükemmel bir espresso shot için, kahvenizin tarladan bardağınıza gelene kadar geçirdiği her süreçte titizlikle çalışıyoruz. İçeceğinizin tam istediğiniz gibi, size özel olması gerektiğini biliyoruz; bunun için içeceğinizi tercihinize göre kişiselleştiriyor ve her seferinde titizlikle hazırlıyoruz.
Mango Passion Fruit Frappuccino® Blended Beverage (Meyve Bazlı),
Çaylarımız Earl Grey,English Breakfast,Hot Spiced Fruit,Hot Spiced Fruit,Chai Tea,Mint Blend Tea,Spearmint Green Tea,Chai Tea Latte,Buzlu Chai Tea Latte Portakal Suyu
PR ÇALIŞMASI 1. Ne sıklıkla kahve tüketirsiniz? A) her gün B) haftada 1 kez ve daha fazla C) ayda bir kez ya da daha az D) hiç 2. Starbucks’tan ne sıklıkla kahve alırsınız? 3. Starbucks’tan en çok hangi kahveyi alırsınız? ..... 4. Starbucks’ın nelerinden memnunsunuz? Hijyen B) servis C) kahve D) fiyat 5. Starbucks’ın nelerinden memnun değilsiniz? A) Hijyen B) fiyat C) kahve D) selfservis olması-servis
20 kişiye soruldu, 15 kişi B, 3 kişi C, 2 kişi D 20 kişiye soruldu, 11 kişi B, 8 kişi A, 1 kişi D 20 kişiye sorduk, 16 kişi filtre kahve, 2 kişi Caramel Macchiato, 2 kişi Mocha 20 kişiye sorduk, 8 kişi A, 5 kişi B, 7 kişi C 20 kişiye sorduk, 19 kişi B,1 kişi D Sosyal medya üzerinden yaptığımız ankette Starbucks tüketicilerinin cevapları ortalama bu şekildedir. Starbucks’ta beğenilmeyen özelliklerinden ikisi fiyat ve servis idi. Servisi daha iyi hale getirmek için kahve bardaklarını kahveyi daha sıcak tutacak şekilde tasarladık.