Starbucks.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
ASDEP Kapsamında Aileyle Görüşme Yöntem ve Teknikleri Doç. Dr. Yusuf GENÇ T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ASDEP EĞİTİCİ EĞİTİMİ.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
BEBEKLER VE TELEVİZYON anket
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Türkiye’de Yetiştirilen Sanayi Bitkileri
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
Sağlıklı Yaşamın Beslenme Ve Sporun Sağlığımıza Etkileri.
PSİKOLOJİK DANIŞMAN H.YUSUF POLAT. İnsanların geçimlerini sağlamak için sürekli yaptıkları işe meslek denir.
Ömer AKKAYA Nazmi GÖKÇE KATILIMCI LİDERLİK. KATILIMCI L İ DERL İ K (Participative leadership) Katılımcı liderlik, liderin yönetim yetkisini grup üyeleriyle.
amaçlar İnsanın kendi dinini iyi öğrenmesi, başka kişilerce din konusunda istismar edilmemesi ve dini hakkında yanlış fikir ve yorumların farkına varabilmesi.
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
İşçilik Maliyetleri İşçilik maliyeti nedir ?
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
Betül GÜLER
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİLERİ.
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Kişisel-Sosyal Rehberlik
2013’e başlarken....
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
İhracat Genel Müdürlüğü
REHBERLİK SERVİSİ.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
Yiyeceklerin soğuk ve sıcak kalmalarını sağlamak amacı ile özel saklama araçları (reşolar vb) kullanılmalıdır. Servis masaları üzerine konan yiyeceklerin.
Ürün veya Hizmet Satışı
ELİ ÖPÜLESİ CAN ÖĞRETMENLERİM KAÇ ALIŞKANLIĞIMIZ VAR DERSİNİZ?
Ne denli az şeyiniz kalırsa, kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur
PPT 6 Kapsayıcı bir eğitim için nasıl bir sınıf yönetimi yaklaşımı benimsemeliyim? Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin.
SOĞUK ALKOLLÜ İÇECEKLER VE SERVİSİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
TOSHİBA FLASH DİSK.
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
İŞLETME TÜRLERİ BÖLÜM 3.
PERAKENDE, AYRINTI VE MARKA DEMEKTİR
KARAHANLILAR SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ.
Hayvancılık İşletmeleri Açısından Yönetim
Cube Organization Presents.
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
Etkili Öğretmen Kimdir?
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
İSTASYON YÖNTEMİ.
Kuğu End. Tem. Kağ. ve Ürn. Tic. Ltd. Şti
KABUL DİLİ.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ERGENLİK DÖNEMİ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

Starbucks

Sorumluluk Sahibi Bir Şirket Olmak Her zaman, işletmelerin içinde bulundukları toplumlara olumlu etki bırakabileceklerine ve bırakmaları gerektiğine inandık. Bu nedenle, 1971'de ilk mağazamızı açtığımız zamandan beri misafirlerimizin, iş ortaklarımızın (çalışanlarımızın) ve komşularımızın güven ve saygısını kazanmak için çok çalışıyoruz. Nasıl mı? Sahip olduğumuz sosyal sorumluluk anlayışı çerçevesinde faaliyet göstererek ve ayrıca hem gezegenimiz, hem de birbirimiz için iyi şeyler yaparak.

Topluma katkı Tohum Otizm Vakfı İşbirliği İklim Değişikliği

Etik TicaretKahve yetiştiren çiftçiler ve toplumları için daha iyi bir gelecek yaratmaya yardımcı olmak adına, kendimizi en yüksek kaliteye sahip, sorumlu üretim ve etik ticaret anlayışı çerçevesinde tedarik edilmiş kahveleri sunmaya adamış durumdayız. Sorumlu Üretim Çiftçi Desteği ÇeşitlilikMisafirlerimize, iş ortaklarımıza (çalışanlara) ve tedarikçilerimize fayda sağlamak adına, işimizde kişi ve fikir çeşitliliğine önem veriyoruz.

İçecekler Bizim için her detay önemlidir; bu prensip ile mükemmel bir espresso shot için, kahvenizin tarladan bardağınıza gelene kadar geçirdiği her süreçte titizlikle çalışıyoruz. İçeceğinizin tam istediğiniz gibi, size özel olması gerektiğini biliyoruz; bunun için içeceğinizi tercihinize göre kişiselleştiriyor ve her seferinde titizlikle hazırlıyoruz.

Mango Passion Fruit Frappuccino® Blended Beverage (Meyve Bazlı),

Çaylarımız Earl Grey,English Breakfast,Hot Spiced Fruit,Hot Spiced Fruit,Chai Tea,Mint Blend Tea,Spearmint Green Tea,Chai Tea Latte,Buzlu Chai Tea Latte Portakal Suyu

PR ÇALIŞMASI 1. Ne sıklıkla kahve tüketirsiniz? A) her gün B) haftada 1 kez ve daha fazla C) ayda bir kez ya da daha az D) hiç 2. Starbucks’tan ne sıklıkla kahve alırsınız? 3. Starbucks’tan en çok hangi kahveyi alırsınız? ..... 4. Starbucks’ın nelerinden memnunsunuz? Hijyen B) servis C) kahve D) fiyat 5. Starbucks’ın nelerinden memnun değilsiniz? A) Hijyen B) fiyat C) kahve D) selfservis olması-servis

20 kişiye soruldu, 15 kişi B, 3 kişi C, 2 kişi D 20 kişiye soruldu, 11 kişi B, 8 kişi A, 1 kişi D 20 kişiye sorduk, 16 kişi filtre kahve, 2 kişi Caramel Macchiato, 2 kişi Mocha 20 kişiye sorduk, 8 kişi A, 5 kişi B, 7 kişi C 20 kişiye sorduk, 19 kişi B,1 kişi D Sosyal medya üzerinden yaptığımız ankette Starbucks tüketicilerinin cevapları ortalama bu şekildedir. Starbucks’ta beğenilmeyen özelliklerinden ikisi fiyat ve servis idi. Servisi daha iyi hale getirmek için kahve bardaklarını kahveyi daha sıcak tutacak şekilde tasarladık.