Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BULUT BİLİŞİM GÜVENLİK VE KULLANIM STANDARDI M. Raşit ÖZDAŞ Huzeyfe ÖNAL Zümrüt MÜFTÜOĞLU Ekim 2013.
Advertisements

Hazırlayan : İ hsan ÇET İ N Erzincan Dijital Vatandaşlık.
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 3: Dijitalleştirmenin Planlanması ve Dijitalleştirmede Süreç Yönetimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Bölüm 8: Tedarik Zinciri Yönetimi ve Sanal Pazar Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme Güz.
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
- 1 Kurumsal arşiv Açık Erişim Kurumsal Arşiv: Bir kurumun ürettiği bilimsel literatürünün dijital ortamda toplandığı, saklandığı, indekslendiği, korunduğu.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
Büyüme ve İstihdam Dostu Kısa ve Orta Dönem Seçilmiş Ekonomi Politikası Önerileri Prof. Dr. Murat YÜLEK Prof. Dr. Kerem ALKİN.
E- İş.
Pazarlama İlkeleri.
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
1868 yılında Jamsetji Tata tarafından kuruldu.
Betül GÜLER
Yrd. Doç. Dr. I. Özge Yumurtacı Hüseyinoğlu İzmir Ekonomi Üniversitesi
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
ERP YAZILIMLARI ERKAN KARATAŞ
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
İşletmelerde Tesis Yönetimi
Uluslararası Pazarlama Araştırması
YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Hedef Pazar Çin Vodafone Yarına Hazır İhracatçı
Tayfun Sazak, Yalçın ALBAYRAK
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
DİJİTAL VATANDAŞLIK ve E – DEVLET
Ürün veya Hizmet Satışı
HAZIRLAYAN SEDA KALKANDELEN
Bugün ne öğreneceğiz ??? Dijital Vatandaş Nasıl Olunur?
Güvenli İnternet Kullanımı
Uçak Bileti Değiştirme
Ağ İşletim Sistemleri Öğr. Gör. Arif DAŞ.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Yeni macera türkiye
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
STORAGE BÜŞRA KARADENİZ
E-DEVLET AŞKIN KAYA
İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
OZAN TABAKOĞLU
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
MERVE AYDIN WEB 2.0 HAKKINDA.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TERCİH EDEBİLECEĞİ
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Bilgilendirme Sistemleri iRiS
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad].
TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNİK ARAŞTIRMA KURUMU
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilişim Güvenliği: Güvenli Hesaplama
Sunum transkripti:

Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü? GL HF Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü? Fırat Cengiz Bulut Bilişim ve Sanallaştırma Danışmanı

Gündem Bulut Bilişim Nedir? Digital Dönüşüm Alanları Digital Dönüşümü Etkileyen Faktörler KoçSistem – Bugüne Kadar Neler Yaptık Gerçek Teknoloji Şimdi Sorular&Cevaplar

Sunum Başlığı alternatif 1 Sahip olduğunuz tüm *uygulama, *program ve ***verilerinizin sunucuda yani bulutta depolanması ve internete bağlı olduğunuz herhangi bir ortamda cihazlarınız aracılığıyla bu bilgilere, verilere, programlara kolayca ulaşım sağlayabildiğiniz hizmetler bütünü Mobility : hareket

Bulut Bilişim Nedir? *Uygulama : İzlenmesi , İçeriği, İşbirliliği, İletişimi, Maliyeti *Platform: Nesne saklama alanı, Kimlik, Sıralama, Veritabanı * Altyapı : Hesaplama, veri saklama , network

Digital Dönüşüm Alanları Müşteri Tecrübeleri : *Analiz : İşletmelere müşterileri daha iyi anlamak, sınıflandırmak ve en önemlisi hizmet vermek, (bayanlara beğendiği tipte elbise önerme, erkeklere kendi beğendiği renkte *Tahmini Pazarlama : işiniz büyütmek istiyorsanız müşteriye katma değerler sağlamanız gerekiyor (çok sıra beklediğimiz markete gitmiyorum, internetten alışveriş yapıyorum) *Akıllı müşteri hizmetleri: Müşterilerin web ve mobil kanallarda kendi kendilerine hizmet vermelerini sağlamak, müşterinin katılımını artırmak ve maliyetleri azaltmak 2) Operasyonel İşlemler: *Otomasyon teknolojisi : Çalışanların performansını ve iş doyumunu geliştirir (3-4 işi birleştirip aynı anda yapabilmek) *Gerçek zamanlı verilere erişim: Daha iyi karar vermeyi sağlar, yöneticilerin performansını artırır *Mobil ve işbirlikçi teknolojiler: Çalışanlar için daha az kısıtlayıcı bir kültür yaratmak 3) İş Modelleri: *Gerçek zamanlı analiz ve hareketlilik : Operasyonel verimliliği artırarak, maliyetleri düşürerek ve hizmet kabiliyetini arttırarak iş modellerini dijital olarak değiştirin *Platform ekonomileri : Yeni gelir kaynakları yaratmak için dijital teknolojileri kullanmaya ve müşterilere yeni bağlantılar kurmaya

Digital Dönüşüm Alanları Digital müşteri yolculuğu: Her çeşit digital temas noktaları : Digital iş kolları : e-ticaret, kariyer.net ((eskiden cv nizi elden teslim ediyorduk)) , Migros, sahibinden.com Digital işe desteği : digital iş liderleri, **mimari, güvenlik, yönetim, Marka bilinci oluşturma ve içerik, topluluk yönetimi

Dijital Dönüşümü Etkileyen Faktörler Teknoloji Anlayışı İş Zekası İşbirlik işlemleri Girişimci Ruh Çevik Yapı Müşteri Deneyim Dizaynı *Tekonoloji anlayışı : müşteri tarafından mı , Operasyonel işler mi, iş modellerimi *Çevik Yapı : Sadece tek yönlü satış olmamalı

KoçSistem - Bugüne Kadar Neler Yaptık?

Gerçek Teknoloji Şimdi