Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPRAĞIN HİKAYESİ HORİZON: Toprağı meydana getiren katmanlara horizon adı verilir. TOPRAK: Toprak taşların parçalanması ve ayrışmasıyla meydana gelen,
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Tarımın Önemi Sürdürülebilir Tarım ve Kalkınma Ders Slaytları.
Bölgelerin özelliği. EGE BÖLGESİ Türkiye'de; · En fazla tütün üretimi, en fazla zeytin üretimi, en fazla üzüm üretimi. · En fazla incir üretimi, en fazla.
ÖNCÜ SALÇA yılında Gaziantep'in yerli halkından rahmetli İbrahim Halil Kozlu ve 5 oğlunun (Fahrettin, Hasan, Mustafa, M. Hanifi ve Bilal Kozlu)
TÜRKİYENİN İKLİMİ Türkiye'de gerek matematik konumun gerekse özel konumun etkisiyle birden fazla iklim görülür. Ülkemizde dört mevsim belirgin olarak görülür.
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
Yönetim biçimi Cumhuriyet olan Türkiye Cumhuriyeti, Mustafa Kemal önderliğinde 1923'te kurulmuştur. Resmî dili Türkçe‘dir. Demokratik, laik, sosyal bir.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
BİBLİYOGRAFYA (Bibliography) Tanım: Kitapları, özellikle fiziksel özellikleri ve içeriklerine göre niteleme sanatı; kitapların fiziksel nesneler ve.
Türkiye’de Tarım. Türkiye'de Tarım İnsanların toprağı işleyerek ekme ve dikme yoluyla ondan ürün elde etmesi faaliyetine tarım denir.
BİYOÇEŞİTLİLİK NEDİR Biyoçeşitlilik, bir bölgedeki genlerin, türlerin, ekosistemlerin ve ekolojik olayların oluşturduğu bir bütündür. Başka bir deyişle.
COĞRAFYA PROJE ÖDEVİ ÖZGÜR SÖNMEZ 10/A Ulaşım Nedir ?
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
TÜRK KÜLTÜRÜNÜ OLUŞTURAN UNSURLAR VE TÜRK KÜLTÜRÜ
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
COĞRAFİ KONUM COĞ®AFYA NOTLA®I COĞRAFYA FİZİKİ coğrafya -Doğa olaylarını konu alır. -Klimatoloji-Jeomorfoloji-Biocoğrafya -Matematik coğr. GENEL COĞRAFYA.
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
Türkiyedeki iklim çeşitleri Doğa Sever 10/F Coğrafya Performans.
EKOSİSTEM EKOLOJİSİ.
Hoş Geldiniz FEYAZ BİLGİ COĞRAFYA ÖĞRETMENİ SULTANBEYLİ KIZ ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ.
1 Şubat 2014 Başbakanlık Müsteşarlık Makamına ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Türkiye’de Yetiştirilen Sanayi Bitkileri
SAĞLIK TURİZMİNDE ÖNEMLİ TIBBİ DESTİNASYONLAR 1. Sağlık Turizminde Öne Çıkan Destinasyonlar Global ölçekte değerlendirildiğinde son yılda bazı ülkelerin.
TÜRKİYE EKONOMİSİNİN SEKTÖREL DAĞILIMI
DÜNYADA SAĞLIK TURİZMİNE GENEL BAKIŞ Öğr.Grv. Dr. Funda AKDURAN.
TÜRMOB 11.TÜRKİYE MUHASEBE FORUMU1 Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Denetim Anlayışına Etkisi: Özgün Denetim Yaklaşımı Erdem Taş Denetim Ortağı, SMMM.
AĞAÇLANDIRMA VE GENÇLEÇTİRME ÇALIŞMALARININ BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİĞE ETKİSİ İsmail KÜÇÜKKAYA Orm. Yük. Müh.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
MELODİ TAŞDEMİR
TÜRKİYE’DE İLAÇ ETKİN MADDELERİ ÜRETİMİ
Hazırlayan: Hasan ACAR
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
TIBBİ BİTKİLERİN YAYGINLAŞTIRILMASI VE TARIMI
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
ÜLKEMİZ VE DÜNYA.
COĞRAFİ KONUM.
Tchibo Marka Araştırması
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
SBEP ÜLKEMİZİN KAYNAKLARI TARIM
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Şişelenmiş Doğal Mineralli Sular ve Kaynak Suları
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
ETİKET.
Kılçıksız Brom (Bromus inermis).
YAVRU YETİŞTİRME Su Ürünleri Yetiştiriciliğinin Temel Esasları
İLAÇ VE BAHARAT BİTKİLER
Dünyada ve Türkiye’de Su Ürünleri Üretimi
HAZIRLAYAN: FERİDE MÜRŞİDE ARSLAN
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Aylık Ton Regenere Elyaf Aylık Ton Regenere Open End İplik
YONCANIN OT HASADI Yoncada biçim zamanının belirlenmesi önemlidir. Dekara ham protein verimi en yüksek olduğu zaman biçim yapılmalıdır. Bu nedenle yoncanın.
Geçerlik ve Kullanışlılık
Buğdaygil Yem Bitkileri
Hayvanlar Hayvan yetiştirme sistemlerinin yerini belirtirken en çok göz önüne alınması gereken iklim elemanlarından biri yağıştır.
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
Gövde Tatlı patateste gövde ince, uzun ve zayıftır. Bu nedenle kendi başına dik büyüyemez, toprak yüzeyine yayılarak gelişir. Gövde uzunluğu çeşitlere.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Çiçekli Bitkilerde Üreme 2
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
Sunum transkripti:

Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşmesiyle oluştu.

1952 yılında dar bütçeler için tarifler son moda tüyolar gibi içerikler barındıran Tchibo Dergisi aylık olarak yayınlanmaya başlandı. Tchibo,Starbucks ile birlikte dünyanın en büyük kahve üreticilerinden birisidir. Pazarlama ve satış çalışmalarında ana hatlarını hemen her hafta farklı bir ürün grubuyla devam ettirmekle birlikte kahve satışı markanın en önemli ürün grubudur. Tchibo faaliyetlerini binin üzerindeki mağaza sayısıyla devam ettirmektedir.Ana merkezi Hamburg’dadır

Hizmet Bölgeleri Avusturya İsrail Hollanda Polonya Slovakya İsviçre Türkiye Çek Cumhuriyeti

%100 Arabica Tchibo, müşterilerine ilk günden beri sadece en kaliteli kahveleri sunar. En çok kullandığımız kahve çekirdeği Robusta ve Arabica’dır. Dolgun gövdeli ve güçlü aromalı Robusta çekirdeği, narin yapılı ve dengeli aromalı Arabica çekirdeğinden oldukça farklıdır. Arabica kahve çekirdeği dengeli aroması ve düşük kafein içerdiği için oldukça değerlidir. Arabica çekirdeği, Robusta çekirdeğinin yarısı kadar kafein içerir. Bu nedenle daha çok tercih edilir. Arabica, dünya çapındaki kahve çekirdeği üretiminin %61’lik kısmını oluşturur ve Almanya’da sıkça tercih edilir.

Ham Kahveden Kavrulmuş Kahveye.. Yerinde kahve tadımı Tchibo çekirdekleri kapsamlı bir kalite kontrolüne tabidir. Kahve tadımcılarımız, bize ulaşan her sevkiyattan az miktarda kahveyi kavurarak ve demleyerek rastgele numuneleri tadar. Numune, uzmanlara kahvenin dolgunluğu, asiditesi ve lezzeti hakkında her şeyi anlatır. Bu, uzmanların her bir teslimat hakkında karar vermesine ve son ürün için kesin tarifi belirlemesini sağlar. Ayrı kavurma Son kavurma sürecinden ayrı olarak, çeşitli kökenlerin (belirli bir bölgeye ait çekirdeklerin mahsulü) lezzeti, yetiştirilen ülkenin iklim ve coğrafi koşullarına bağlıdır. Bu nedenle, yüksek kaliteli ürün serileri için Tchibo her bir kökeni ayrı olarak kavurur. Bu durum kavurma sürecini daha karmaşık bir hale getiriyor olsa da, çekirdeklerin ideal bir şekilde kendi özelliklerini ortaya çıkartmasını sağlar. İster hafif, ister aromalı, ister baharatlı, özel olarak seçilen kahveler genellikle seçkin harmanlar oluşturur.

Yetiştirme ve Satın Alma Kahve tropik, her zaman yeşil kalan bir tarım ürünüdür. Olgun meyvesi olan kahve genellikle iki adet tohum içeriyor. Bu tohumlar toprak, sıcaklık, yağış ve yetiştirme olmak üzere kalitesi ağırlıklı olarak bitkilerin yetişme koşullarına bağlı olan kahve çekirdekleridir. İdeal koşullar, ekvator bölgelerinde görülür. Bu nedenle Tchibo, ham kahveyi Orta ve Latin Amerika, Doğu Afrika ve Asya'nın ekvator kuşağındaki ülkelerinden alır. Tchibo, en iyi kalitede kahveyi kaynağından almaya çalışır. Bu nedenle tedarikçiler ve ihracatçılar ile iyi ve uzun vadeli ilişkiler ve ayrıca kahve yetiştiricileri ile doğrudan ilişkiler kurmaya çalışıyoruz. Tchibo kahve uzmanları da ham kahvenin kalitesini kontrol etmek üzere kahve üreten ülkeleri düzenli bir şekilde ziyaret eder. Kahve bitkilerinin yanı sıra, kahve yetiştiriciliği ve işlenmesi söz konusu olduğunda toprak ve su olmak üzere iki kaynak önemli bir role sahiptir. Kaliteli kahvenin sadece toprak sağlıklı olduğunda ve su kaynağı korunduğunda üretilebilmesi nedeniyle ve ayrıca ekonomik gerekçelerden dolayı bu kaynakların korunması gerekir. Ve iyi kalite ise, yetiştiricilerin adil bir gelir kazanabilmesinin ve bizlerinde bir şirket olarak uzun vadede istenen kalitede kahveyi sizlere satabilmemizin tek yoludur.

Tchibo Mamul Dağıtım Tchibo Kahve Mamülleri Dağıtım 1949 yılından beri tüm Avrupa'da milyonlarca memnun müşteriye, farklı ürün ve fikirlerle ulaşan Tchibo, dünya çapında 60 ülkede 1300 mağazası ve 120.000 satış noktasıyla tüketiciye benzersiz bir hizmet vermekte, sunduğu hizmet kalitesi ve farklı ürün anlayışıyla, en heyecan verici perakendecilerden biri olma özelliğini sürdürmektedir.

Tchibo Gelir Gider Tablosu YIl Toplam Satış Kar/Zarar 2010 $2,730,951 -$168,299 2011 $2,574,448 $109,469 2012 $2,290,839 -$103,591 2013 $2,466,830 -$158,746 2014 $2,807,385 $107,644 2015 $2,551,194 $179,487 2016 $2,512,888 -$131,686

HACI ALİ KARĞI 130908075