ETKİNLİK YÖNETİMİ Brief Oluşturma (Araştırma)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ. MODÜL 7 Sunular ve Etkili Sunum Hazırlama Kütüphan-e Türkiye Eğitim Çalışma Grubu, Göknur Kaplan Akıllı.
Advertisements

/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
Algılayanın Özellikleri 1. Beklentiler 2. İlgiler 3. Gereksinimleri 4. Bilişsel stilleri 5. İnançları 6. Bireysel değerleri.
Yeni İletişim Teknolojileri ve (E- )Demokrasi Öğr. Gör Mehmet Akif BARIŞ.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bölüm I Hüseyin İlhan.
ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM TÜRLERİ
İLETİŞİM VE ETİK SUNUMU İREM KAYAHAN G İLETİŞİM SÜRECİNİN AŞAMALARI VE ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ.
Yrd. Doç. Dr. Hikmet MARAŞLI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Proje Yürütücüsü Türkiye.
Pazarlama İlkeleri.
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
HABERLE İLGİLİ BAZI KAVRAMLAR
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
GİRİŞİMCİLİK, SOSYAL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Metinlerin Sınıflandırması
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Bal Arıları KSS projesi – Ön bülten ve basın toplantısı
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
5. sınıflar Power Point.
ASSURE Modeli.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Öğretimin Uyarlanması
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Microsoft PowerPoint (1)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
KAMU YÖNETİMİNDE REFORM
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Olgu Yönetimi Standartları
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
HAVA PERSPEKTİFİ Doğada yakınımızda bulunan varlıklar gözümüze gerçek renk ve boyutlarıyla net olarak görünür. Oysa bizden uzaklaştıkça nesnelerin boyutları.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
Proje Risk Yönetimi YRD. DOÇ. DR. KENAN GENÇOL.
İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
İLETİŞİMİN KURUMSAL VE ENDÜSTRİYEL BAĞLAMI
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
ETKİNLİK HAZIRLAMA YÖNTEMLERİ
UZAKTAN EĞİTİM.
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
Rastgele Nesneler Dersi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Eğitmen Eğitimi Semineri İş Akışı
Paylaşım Semineri İş Akışı
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Wiki Eğitim – Artık Hayal Değil
Sunum transkripti:

ETKİNLİK YÖNETİMİ Brief Oluşturma (Araştırma) İş ve iletişim hedeflerinin belirlenmesi Etkinliğin amacı Hedef kitle tanımı Hedef kitle analizi Verilmek istenen mesaj Etkinlik türünün seçilmesi Bütçeleme

KONSEPT GELİŞTİRME İletişim stratejisine ve hedeflerine göre konsept geliştirme Konsepti kurgulama Konsept ve kurguya göre Artistik tercihlerinin yapılması

YAPILMASI GEREKENLER Doğru zamanın seçilmesi (Etkinliğin türüne göre hangi mevsimi, hangi ayı ve hangi günü olacağına karar verilmeli) Doğru mekanın seçilmesi İn-door? Out-door? Şehir içi – Şehir dışı? Ulaşım olanakları Park yeri

YAPILMASI GEREKENLER Davetli listesinin belirlenmesi Protokol davetlileri Celebrity davetliler (Ünlüler) Basın Müşteriler / Tüketiciler Bayiler / Distribütörler / Dağıtım kanalı Çalışanlar

Yapilmasi Gerekenler Davetiye Tasarım Metin Kağıt seçimi Matbaa / Basım

ÖRNEK 1

ÖRNEK 2

ÖRNEK 3

ÖRNEK 4

YAPILMASI GEREKENLER İKRAM VE CATERİNG Kokteyl Banket Dekor Süsleme, konsepte veya kurumsal kimliğe uygun tarz ve renk Sahne, masa, sandalye, oturma düzeni, karşılama masası

ÖRNEK 1

ÖRNEK 2

ÖRNEK 3

YAPILMASI GEREKENLER Teknik ekipman Ses Işık Görüntü Enerji kaynağı Simultane tercüme

YAPILMASI GEREKENLER Canlı Performans Sunucu Ses sanatçısı / grubu Stand up gösterisi Dans gösterisi Anlaşılanlarla sözleşmelerin yapılması

YAPILMASI GEREKENLER Etkinliğin anısına Hediye Ödül Promosyon Video ve fotoğraf prodüksiyon ekibinin organize edilmesi

YAPILMASI GEREKENLER Sunumların hazırlanması Power point sunumları Film – Video gösterileri Konuşma metinleri Konuşma kartları

YAPILMASI GEREKENLER Görevli Ekip Ekibin seçilmesi Kurum kültürü ve etkinlik konusunda eğitilmesi Ekip kıyafetlerinin belirlenmesi

YAPILMASI GEREKENLER Basın dosyasının hazırlanması (Basın Kiti) Basın bülteni Kurum tanıtım metni Konuşma metinleri Biyografiler Görsel materyaller (Broşür, katalog vs.)

YAPILMASI GEREKENLER Diğer işler Resmi izinler Konaklama Güvenlik, ambulans, itfaiye Nakliye, ekip haberleşmesi Görsel efektler (havai fişek, konfeti, volkan, sis.) Alt yapı (mobil su ve mobil tuvalet)

UYGULAMA Etkinlik sırası

YAPILMASI GEREKENLER Toplam kaliteyi etkileyen faktörler Doğa faktörü Toplumsal gündem Teknik sorunlar Katılım düzeyi

YAPILMASI GEREKENLER Etkinliğin başarı unsurları Kendini yönetmek Zamanı yönetmek Parayı yönetmek Teknolojiyi yönetmek İnsan kaynağını yönetmek

DEĞERENDİRME Etkinlik sonrası süreç

YAPILMASI GEREKENLER Demonte çalışması Basın arka bülten gönderimi Teşekkür mektubu Davetliler Canlı performans sanatçıları Basın Çalışanlar

YAPILMASI GEREKENLER Değerlendirme Aksaklıklar ve çözümleri Katılım düzeyi, konukların memnuniyet düzeyleri Basın yansımaları