Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BULUT BİLİŞİM GÜVENLİK VE KULLANIM STANDARDI M. Raşit ÖZDAŞ Huzeyfe ÖNAL Zümrüt MÜFTÜOĞLU Ekim 2013.
Advertisements

Cam Vakıf Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş. Ve İştirakleri Sosyal Güvenlik ve Bilimsel Araştırma Vakfı Temsilciler Meclisi Olağan Genel Kurul Toplantısı.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
5 Uzun-vadeli Sadakat İlişkilerinin Yaratılması 1.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
STRES VE SPOR Spor olgusu bireylerin stres yaratan durumlardan kurtulmasını sağlayan önemli bir araç olarak karşımıza çıkmaktadır. Stresin etkisini azaltan.
©McGraw-Hill Education, 2014
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
Pazarlama Çevresi.
İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme Güz.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
TÜRMOB 11.TÜRKİYE MUHASEBE FORUMU1 Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Denetim Anlayışına Etkisi: Özgün Denetim Yaklaşımı Erdem Taş Denetim Ortağı, SMMM.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
DST ELEKTRONİK VE GÜVENLİK SİSTEMLERİ
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Pazarlama İlkeleri.
KIRSAL KALKINMA ve TURİZM Prof. Dr. Bülent GÜLÇUBUK
2014 Değerlendirme 25 Şubat 2015.
İş Dünyası Sürdürülebilirliğin Neresinde?
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1868 yılında Jamsetji Tata tarafından kuruldu.
TOPLU BESLENME (TB) Çeşitli nedenlerle ev dışında çok sayıda kişinin bir yemekhane, restoran veya ayaküstü sunumla, belli işlemler yerine getirildikten.
Dünya ekonomİsİnİn mobİlya sektörü üzerindeki etkİsİ
ÜLKEMİZ VE DÜNYA.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
130 Maddeden oluşmaktadır
ISTATİSTİK I FIRAT EMİR DERS II.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
PEGAS.
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ KUŞAK KAVRAMI VE KUŞAK SINIFLAMALARI DOÇ
Önerinin Gerekçesi Günlük 7000 müşterimiz bu sayfaya erişmektedir.
Prof Dr. Hakan Kahyaoğlu
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Cube Organization Presents.
Kırınım, Girişim ve Müzik
EĞİLİM YÜZDELERİ (TREND) ANALİZİ
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Ücret Kavramı ve Ücret Türleri
Muhasebe yazılımı.
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
Sebze Tohumu Değerlendirme Toplantısı
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Bilgilendirme Sistemleri iRiS
YAT VE MARİNA İŞLETMELERİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
seyahat zeyno zeyno seyahat
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler Yaz Yazıcıoğlu CEO, PAXadvisor www.paxadvisor.com 05.05.2017

Hakkımda Tüketici Psikoloğu Tripadvisor/TheFork Türkiye Ülke Müdürü (Aralık, 2016) Restoranclık sektörü dergisi PAXadvisor Dergisi yayıncılığı. Restoran ve Otel işletmelerine Müşteri İlişkileri ve İtibar Yönetimi danışmanlığı.

Müşteri Yaşam Döngüsü

Kriz ve Müşteri İlişkileri Booking.com yasaklaması ile başlayan yeni müşteri edinme sorunu, eski müşterilerinizle doğru iletişimle aşılabilir. Tüm enerjinizi ve kaynaklarınızı yeni müşteri edinmeye değil, mevcut müşterilerinizi elde tutma ve onları aktive etmeye de ayırmalısınız. Eski müşterilerinize erişimde kullanabileceğiniz kayıtları, sosyal medya hesaplarınızı gözden geçirin. Israrcı ve rahatsız edici olmayan cazip tekliflere müşteri her zaman sıcak bakar. Tripadvisor üzerinde yorum bırakmış eski müşterilerinize ‘Review Express’ ile kurumsal iletişim kurabilirsiniz.

T.A. Review Express Müşteri bilgilerinizi (data) tümleşik hale getirin. Tripadvisor’da bulunan işletme sayfanızı güncelleyin ve itibarınızı güçlendirmek için iyi yönetin. Eski müşterilerinizle Review Express üerinden iletişime geçin ve böylelikle Tripadvisor’ın saygınlığından yararlanın. Mevcut müşterilerinize yaşadıkları olumlu deneyimi hatırlatın ve onları çekecek yeni bir vaadde bulunun. Eski müşterinizi harekete geçirin.

İtibar Yönetimi Nedir? Tripadvisor üzerinde etkin ve verimli yönetilen bir işletme sayfanız size genel %63 fazla görünüm sağlar. Yüksek görünüm %30 - %40 daha fazla rezervasyon ve kara dönüşür. İtibar Yönetimi, Tripadvisor üzerinde işletmenizin sunumu, aldığınız yorumlardaki iletişiminiz, Review Express kullanımınız da dahil olmak üzere görünüm ve oluşturduğunuz algının yaratılması, yönetimidir. Sadece %1 puanlık olumlu müşteri memnuniyet artışının işletmenizin karlılığına %5 ile %9 arasında yansıyabileceği dikkate alındığında, önemi daha kolay anlaşılabilir. Kötü deneyim yaşayan müşterilerin yorum bırakma oranı Yorumlara güvenen ziyaretçi yüzdesi Karar alma süreçlerinde yorumları esas alanlar Karar alana kadar haftalık yorum takibi yapanlar ‘Sadece 1 puanlık müşteri memnuniyeti artışı, işletme karlılığınızı %5 ile %9 arasında yükseltebilir.’

Y Kuşağı ve Turizm 1985-1999 arası doğmuşlara ‘Y Kuşağı’ veya ‘Millenials’ deniliyor. Teknoloji odaklı bu kuşak, 2005 yılında dünya iş gücünün %75'ini oluşturacak. Tatil alışkanlıkları, daha önceki tüketici gruplarından farklı. Beklentileri de. Millenials, sosyalleşme, fiyat/kalite dengesi, çevreci ve geri dönüşüm konusunda duyarlı.

Teşekkür ederiz. www.paxadvisor.com