“Visit to be Treated” (V&T) isimli sağlık turizmi reality programımızın, Arap dünyasının en önemli medya gurubu olan MBC’de yayınlanmış olan, birinci sezonu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PCcolog ÜLKE BAYRAKLARI PCcolog.
Advertisements

Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
ERASMUS. Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Erasmus öğrenci öğrenim hareketliliği, Standart veya Genişletilmiş Erasmus Üniversite Beyannamesi ve yükseköğretim.
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
Mobile Advertising Network Dünya’da mobil kullanımı Mobil penetrasyon Mobil reklam harcamaları Akıllı telefon penetrasyonu Mobil reklam gösterimleri.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
AVRO BÖLGESİ VE AVRUPA MERKEZ BANKASI Avrupa Birliği Maliyesi Sakarya Üniversitesi/SBF-Maliye Yrd. Doç. Dr. Harun KILIÇASLAN.
Almanca Tercüme Hizmetleriyle Mükemmel bir Deneyim Yaşayın.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
 LÖSEV, 24 Eylül 2000 tarihinde, lösemili çocuklara özel, modern tıbbın tüm olanaklarını bünyesinde barındıran 2000'li yılların.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
Demokrasinin Serüveni (Demokrasi İle)
Proje Entegrasyon Yönetimi
SAĞLIK TURİZMİNDE ÖNEMLİ TIBBİ DESTİNASYONLAR 1. Sağlık Turizminde Öne Çıkan Destinasyonlar Global ölçekte değerlendirildiğinde son yılda bazı ülkelerin.
DÜNYADA SAĞLIK TURİZMİNE GENEL BAKIŞ Öğr.Grv. Dr. Funda AKDURAN.
SAĞLIK TURİZMİ VE HEMŞİRELİK
NETWORK YÖNETIMI Ş. Bü ş ra Güngör NETWORK YÖNETIMI NEDIR? Network, sunucu, yazıcı, bilgisayar ve modem gibi veri ileti ş im araçlarının güncel.
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
ORGAN NAKLİ HAFTASI 3-9 KASIM 2004
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Aydın Ekonomi Zirvesi 11 Ekim 2014
Şirketin kurucuları (Dietmar Hopp, Hans-Werner Hector, Hasso Plattner, Klaus Tschira and Claus Wellenreuther) şirketi ilk kurduklarında Imperial Kimyasal.
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
AB İLE GÜMRÜK BİRLİĞİ’NİN GÜNCELLENMESİ
İNTERNET TEKNOLOJİLERİ
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
Uluslararası Pazarlama Araştırması
ÜLKEMİZ VE DÜNYA.
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
İl Danışma Meclisi Formatı (Basına Açık Bölüm)
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BOSNA HERSEK’TE YATIRIM FIRSATI
Sosyal Hizmet Meslek Etiği
Ticari ve Nakit Çözümler Direktörü
TARİHTE EUROVISION NUR GÜLER
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Ürün veya Hizmet Satışı
TANTUR.
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Cube Organization Presents.
HLK 222 SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS (SOKÜM) ve KORUMA YAKLAŞIMLARI
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
KOYUN - KEÇİ YETİŞTİRİCİLİĞİ
İŞLETİM SİSTEMLERİ Bilişim Teknolojileri Araçlarında
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
2009 Nisanında Hırvatistan ve Arnavutluk da NATO üyesi oldu.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Ticari ve Nakit Çözümler Direktörü
İLAÇ VE BAHARAT BİTKİLER
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
Kaçuv (kanserli çocuklara umut vakfı)
seyahat zeyno zeyno seyahat
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KONU:ÜLKELER VE BAYRAKLARI
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
FRANSA’DA YATIRIM IMKANLARI _____ Cécile LAVIGNE TAYSAD.
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Sayılarla Türkiye’de Atık Yönetimi
Sunum transkripti:

“Visit to be Treated” (V&T) isimli sağlık turizmi reality programımızın, Arap dünyasının en önemli medya gurubu olan MBC’de yayınlanmış olan, birinci sezonu tamamlandı. Visit to be Treated programının en önemli özelliği Türkiye’de hazırlanıp bir Arap kanalında yayınlanan ilk Türk sağlık reality programı olması. Programımız Ocak 2017’de yayınlanan ilk bölümü ile ikinci sezonun yayına başladı. Haftada 2 defa olmak üzere Cuma ve Cumartesi günleri TSİ 11:00’da izleyici ile buluşan özgün formatlı programımız 3. sezonuna bu sefer daha erken bir tarihte, Eylül 2017’de başlayacak. Programımız yine Cuma ve Cumartesi günleri yayınlanacak.

Programımız MBC4 kanalında yayınlanıyor Programımız MBC4 kanalında yayınlanıyor. MBC Medya grubunun Körfez, Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkeleri başta olmak üzere dünyanın her yerinde yaşayan Arapça konuşan insanlar tarafından en çok izlenen medya grubu olması sayesinde; tüm katılımcılarımız sezon boyunca yatırımlarından memnun kalıyor. Visit to be Treated, yapım formatının sürekli zenginleştirilmesi, bilgi verici yapısı, izleyicilere dokunan hikayeleri ve tedavi arayışında olan hastaları Türkiye’ye çekecek akışıyla, izleyiciler için sabah kuşağının vazgeçilmez bir programı haline geldi.

BAŞVURU ALDIĞIMIZ ÜLKELER ABD ABU DABİ AFGANİSTAN ALMANYA ANTIGUA & BERMUDA AVUSTURYA AVUSTRALYA BAE BAHREYN BELÇİKA BULGARİSTAN BREZİLYA CEZAYİR CİBUTİ ÇAD ÇİN DANİMARKA DUBAI ETİYOPYA FAS FILISTIN FRANSA GAMBİA HOLLANDA IRAK İNGİLTERE İRAN İRLANDA İSPANYA İSRAİL İSVEÇ İSVİÇRE KANADA KATAR KENYA KIBRIS KUVEYT LİBYA LÜBNAN MISIR MORITANYA NİJERYA ROMANYA NORVEÇ SİNGAPUR SOMALİ ST. VINCENT SUDAN SURİYE SUUDI ARABİSTAN TUNUS UMMAN TÜRKİYE ÜRDÜN Alfabetik sırada

BAŞVURU ALDIĞIMIZ ÜLKELERİN YÜZDESEL DAĞILIMI

BAŞVURU ALDIĞIMIZ HASTALIKLARIN YÜZDESEL DAĞILIMI

PROGRAM NASIL İŞLİYOR? Bir programımız yaklaşık 50 dakika sürüyor. 50 dakika boyunca sponsor katılımcılarımızla gerçekleştirdiğimiz ve birlikte geliştirdiğimiz içerikleri akıcı, bilgilendirici ve sürdürülebilir bir halde kurgulayarak izleyici kitlenin dikkatini çekecek ve bize başvurmasını sağlayacak şekilde yayınlıyoruz. Her sponsorumuzun Arap hedef kitlesine ulaştırmak istediği tedavi ya da bilgilendirmenin detaylarını öğreniyoruz ve genellikle bir hastanın tedavisi üzerinden hikaye anlatacak şekilde içeriği kurguluyoruz.

PROGRAM NASIL İŞLİYOR? Her sponsorumuzun yer aldığı süre sonunda izleyicilerin bize ilgili konuda nasıl ulaşabileceklerini anlatıyoruz. 4 iletişim kanalımız mevcut: visittobetreated.com adresindeki başvuru formu Whatsapp iletişim numaramız Facebook sayfamız üzerinden mesaj – facebook.com/visittobetreated.com Visittobetreated.com üzerinde bulunan iletişim formu Bu iletişim kanallarını belirtirken ilgili bölümde işlenen hastalığın adı geçiyor ve izleyicilerin tedavi planı, fiyat teklifi, 2. görüş veya hastalık hakkında bilgi almak için bize ulaşabileceklerini bildiriyoruz.

MESAJ YÖNETİMİ Özellikle programımızın yayın günü olan Cuma ve Cumartesi günleri yoğun mesajlar alıyoruz. Her kanaldan gelen mesajları operatörlerimiz tek tek inceleyerek, okuyarak ve değerlendirerek program sponsorlarımıza iletiyor. İletilen mesajlarda özlük bilgileri dışında hastalıkla ilgili detaylı bilgilerin olmasına özen gösteriliyor. Her mesajın tek tek Türkçe’ye tercümesi de gerçekleştiriliyor.

MBC MEDYA GRUBU MBC, Dubai merkezli ve Arapça konuşan topluluklar tarafından en fazla izlenen televizyon kanalı. Televizyon, radyo ve internet olmak üzere 23 kanala sahip. MBC kanalları sol taraftaki haritada işaretli bulunan ülkelere ulaşıyor.

MBC MEDYA GRUBU MBC kanalları, bir haftada ortalama olarak Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerinde yaşayan televizyon izleyecilerinin %77’sine ulaşıyor.

MBC MEDYA GRUBU Diğer televizyon kanallarına göre izleyici dağılımı dikeyinde MBC yayın ağı pastasından en büyük pay alan grup.

VISIT TO BE TREATED 3. SEZON Programımızın 3. sezonunun, önceki sezonlardaki tecrübemizi arkamıza alarak daha başarılı ve program paydaşları açısından daha verimli geçeceğini öngörüyoruz. Eylül 2017’de MBC4 kanalında yeni sezonumuza başlayacağız. Geçmiş sezonlarda olduğu gibi her hafta Cuma ve Cumartesi günleri iki bölüm olmak üzere toplam 75 bölüm yayınlamayı planlıyoruz. 3. sezonumuzda da, ilk iki sezonumuzda olduğu gibi Arap izleyicilere ilgi çekici içerikler, tedavi hikayeleri, hastalıklar konusunda bilgilendirmeler ve sponsorlarımıza, yurt dışı sağlık harcama bütçesi yıllık 55 milyar dolar olan Arap pazarından yeni hastalar, daha fazla bilinirlik yani kısaca değer katmayı hedefliyoruz. 2. sezon sponsorlarımız

HARİCİ SERVİSLER Visit to be Treated programımızın ilk iki sezonu boyunca Arap pazarı hakkında eşsiz tecrübe edindik. Visit to be Treated televizyon programının tüm paydaşlarının meydana getirdiği ekosistemin maddi açıdan daha başarılı olması amacıyla bu tecrübeyi baz alarak 3. sezonumuzda sponsorlarımıza ihtiyaç duymaları halinde karşılıklı anlaşma çerçevesi dahilinde yararlanabilecekleri 2 yeni hizmet sunuyoruz. 1. SADECE ARAP PAZARINA YÖNELİK DİJİTAL PAZARLAMA MBC4 kanalında yayınlanan sağlık turizm programı Visit to be Treated televizyon programı ile kazandığımız Arap pazarı tecrübesini kullanarak, kurumunuzun Visit to be Treated sosyal medya hesapları ve çeşitli dijital mecralar üzerinden daha fazla Arap hastaya ulaşmasını sağlamak için bir dijital pazarlama paketi geliştirdik. Kendi bütçesi ve planlaması ayrı olan bu paket dahilinde amacımız kurumunuzun Arap pazarına ulaşması. Bu dijital pazarlama paketi tamamen Arap pazarına çalışan uzmanlar tarafından uygulanıyor. 2. TALEP YÖNETİMİNİN TÜM SÜREÇLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ İletişim kanalları üzerinden gelen mesajların ilk karşılamasını biz yapıyoruz. Bu ilk temas noktasında hastalık türlerine göre gelen mesajları ayırarak size iletiyoruz. Size sadece talep sahibini aramak kalıyor. Bu 2. temas noktasında talep sahibi ile iletişime geçecek insan kaynağı yönetiminiz mevcut değilse veya bu lead yönetiminin sadece son halkasında yer almak istiyorsanız bu noktada anadili Arapça olan ve çağrı merkezi hizmetimiz size yardımcı olabilir. Kendine ait ayrı bir akış ve bütçe planlaması olan bu servisimizdeki amacımız gelen lead’lerin size hasta olarak çevrimini sağlamak.

VISIT TO BE TREATED 3. SEZON Bu sezon da programımız içerisinde yine 2 adet sponsorluk seçeneği sunuyoruz. Programımız Ekonomi Bakanlığı’nın sağlık turizmi yurtdışı tanıtım destekleri kapsamında %60 oranında desteklenmekte olup, başvuru için gerekli tüm bilgi ve belgeler deneyimli ekibimiz tarafından sizler için hazırlanacaktır.