PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Saiko International tarafından hazırlanmıştır.
Advertisements

Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
YATIRIM TEŞVİK BELGESİ
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A. Ş
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
PAZARLAMADA İNOVASYON
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ B İ LG İ LEND İ RME TOPLANTISI.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
E- Ticaret Altyapısı.
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
Pazarlama İlkeleri.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
GİRİŞİMCİ.
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
ABDULLAH ONUR DURUK
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül Arslan
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
MELODİ TAŞDEMİR
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
SAP HALİDİN SÖNMEZ
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Betül GÜLER
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
ELEKTRONİK TİCARET DEVİ: ALİBABA.com
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Hazırlayan: BÜŞRA BARDAK
SAP SE MARKA ARAŞTIRMASI
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: GÖZDE BOZ
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
Hazırlayan: GÖZDE BOZ.
Diana Tour.
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
İNOVASYON Yeni veya önemli ölçüde değiştirilmiş ürün veya sürecin; yeni bir pazarlama yönteminin; ya da iş uygulamalarında yeni yöntemlerin uygulanmasıdır.
Sunum transkripti:

PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR PROF. DR. Hüseyin ALTUNBAŞ Hazırlayan: Murat AYDOĞAN Reklamcılık 4.sınıf 150907065

1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan, tarafından Hamburg'da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı. Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşiyle(Tchi-bo) oluşturuldu. 

1952 yılında, dar bütçeler için tarifler, son moda tüyolar gibi içerikler barındıran Tchibo Dergisi aylık olarak yayınlanmaya başlandı. Tchibo, Starbucks ile birlikte dünyanın en büyük kahve üreticilerinden biridir.

Günümüzdeki pazarlama ve satış çalışmalarında ana hatlarını hemen her hafta farklı bir ürün grubuyla devam ettirmekle beraber kahve satışı markanın en önemli ürün grubudur. Romanya, Türkiye, Macaristan, Ukrayna, Suriye, İsrail, Ürdün, Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri ve Polanya'da son kullanıcılara ulaşmaktadır.

Firmanın Almanya sloganı " Her hafta yeni bir dünya" şeklindedir Firmanın Almanya sloganı " Her hafta yeni bir dünya" şeklindedir. Tchibo faaliyetlerini 1.000'in üzerindeki mağaza sayısıyla devam ettirmektedir. Ana merkezi halen Hamburg'dadır. Tchibo markalı kahveler ABD, Çek Cumhuriyeti, Slovakya,

Ünlü aktör  Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık onbeş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu.

1963- Tchibo pastanelerde ve tatlı dükkanlarında ‘Frischedepots’ (tazelik depoları) açar. 1971 yılına kadar bu tazelik depolarının sayısı 2,900’e ulaşır. İlk yumuşak kahvenin tanıtılmasıyla kahve uzmanları için yeni bir çağ başladı.

1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu. 1977- İkinci büyük kahve kavurma fabrikası Berlin’de faaliyete başladı.

1986- Tchibo mağazaları, farklı kahve ekipmanları satmaya başladı.   1987- Tchibo Kahve ve Gıda Dışı ürünler pek çok süpermarkette bulunmaya başladı. İyi kahveler tıpkı iyi şaraplar gibi kendi kişiliklerine sahiptir. Ekim 1987’den beri Tchibo’nun Privat Kaffee serisi, seçkin üretici ülkelerden gelen en iyi kahveleri sunmaktadır. Her bir çeşit, kendine özgü bir lezzete sahiptir.

1990-Tchibo ürünleri, Tchibo mağazalarında, süpermarketlerde ve pastanelerde bulunmaya başlandı. 1991- Tchibo Macaristan (Tchibo Budapeşte) ve Slovakya (Tchibo Slovensko) pazarına girdi. Çek Cumhuriyeti’nin ilk tesisi Prag’ta kuruldu.

1992- Tchibo Polonya’nın lansmanı gerçekleşti ve Tchibo Macar pazarına girildi. 1993- Bratislava’da Slovak şube ofisinin kuruluşu gerçekleşti, bu ofis daha sonra Prag’a taşındı.

1994- Tchibo Coffee Service GmbH; otellere servis veren ayrı bir şirket haline geldi. Tchibo, St. Petersburg, Rusya’da bir mağaza açtı. Polonya Marki’de şirkete ait bir kahve kavurma fabrikası kuruldu.

2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı. Tchibo, Fleesensee Golf & Country Club’ta ilk golf kursunu açtı. Kulüp ile işbirliği içerisinde golf dersleri verilmeye başlandı.

Tchibo yılbaşı döneminde ilk kez Almanya’nın en büyük mücevher ürünleri tedarikçisi haline geldi. Tchibo, Kiev Ukranya'da bir mağaza açtı. Lucerne, Winterthur ve Basel’de İsviçre’nin ilk Tchibo mağazaları açıldı. 2003- Tchibo, Almanya’nın en büyük kahve dükkanı işletmecisi oldu.

Tchibo yılbaşı döneminde ilk kez Almanya’nın en büyük mücevher ürünleri tedarikçisi haline geldi. Tchibo, Kiev Ukranya'da bir mağaza açtı. Lucerne, Winterthur ve Basel’de İsviçre’nin ilk Tchibo mağazaları açıldı. 2003- Tchibo, Almanya’nın en büyük kahve dükkanı işletmecisi oldu.

Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı süprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti. 2008 yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı.