Dış Ticaret Danışmanlık Sunumu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Tarimsalpazarlama.com Tarım Sektöründe Tedarikçiyi Çiftçiyle,
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin (URG) Desteklenmesi Hakkında Tebliğ.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
“We set the standards” Bill GATES
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
SEKTÖREL DIŞ TİCARET ŞİRKETLERİ (SDŞ)
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Neden faktöring? Türkiye ekonomisi son yıllarda dışa açılarak dünya ile bütünleşme sürecine girmiştir. Ekonominin kurumsal ve yapısal özelliklerinde.
ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
N Para ve sermaye piyasaları n Yatırımlar n İşletme Finansı Finans birbiriyle ilgili üç alanı içerir:
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
DIŞ TİCARET’İN TANIMI DIŞ Ticaret Nedir ?
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ - İBGS 2009/5 YURTDIŞINDA DÜZENLENEN FUARLARA KATILIM - İBGS 97/5.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
İŞLETME İLKELERİ Küresel Ortamda İşletmecilik ve Rekabet
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
E- Ticaret Altyapısı.
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
İZMİR – İSTANBUL – GEBZE
GARANTİ EMEKLİLİK BES ÜRÜNLERİ.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
(PTS) PERSONEL TEŞVİK SİSTEMLERİ
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
Tedarikçi Firma Sunumu
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
PTS PERSONEL TEŞVİK SİSTEMLERİ
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
INCOTERMS 3. ) DELIVERED DUTY PAID ( DDP ) a
INCOTERMS 2. ) DELIVERED AT PLACE ( DAP ) a
INCOTERMS 2.) CARRIAGE AND INSURANCE PAID TO (CIP ) a.) Satıcının Yükümlülükleri b.) Alıcının Yükümlülükleri c.) Taşıma Sözleşmesi d.) Sigorta Sözleşmesi.
INCOTERMS 3) FREE ALONGSIDE SHIP ( FAS ) Satıcının Yükümlülükleri
Bilişim Ortağınız.
INCOTERMS 1. ) CARRIAGE PAID TO (CPT ) a. ) Satıcının Yükümlülükleri b
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
UYGULAMA 4: FETA BİSİKLET  FETA Bisiklet 2004 yılında iki ortaklı bir limited şirketi olarak Ankara’nın Ulus semtinde kurulmuştur.  Faaliyetlerine ilk.
AHUM Destekleri: İHRACAT UYGULAMASI
DAHA GÜVENLİ TİCARET ANKARA - ÇİN.
BRANDING - MARKETING - TRADING
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Prof. Dr. Nermin ÖZGÜLBAŞ
Ticari Risk Yönetimi ve Ticari Alacak Sigortası
FACTORING Dr. ÇAĞATAY ORÇUn.
Factoring Ve forfaiting.
ULUSLARARASI BANKACILIK
e-Fatura Uygulaması ile Pratik Hayatta Gelen Değişiklikler
TANITIM SUNUMU.
Sunum transkripti:

Dış Ticaret Danışmanlık Sunumu

Proxima nerede ?

Proxima kimdir ? 6 Ülke.. 7 Ofis

Proxima kimdir ? 9 Millet 19 Çalışan Sahin Ozcan – Muslum Ozsonmez – Murad Dbeys – Nilgün Kahraman Helen Yu – Ray Chandler ( Yu Xan ) Guido Schafer Ahmad Fattallah – Sajid Mirza Mohammad İsmail Al Jundi – Taiseer Hilwani Maria Lizava – Alina Sokolenko – Stanislav Polony – Sergei Davidov – Dmitry Popov Oksana Bobko – Musa Korikov

Uluslararası Deneyim – İletişim

Uluslararası Deneyim – Telekomünikasyon

Uluslararası Deneyim – Gıda

Uluslararası Deneyim – İnşaat

Uluslararası Deneyim – Yenilenebilir Enerji

Uluslararası Deneyim – Kozmetik

Niçin Danışmanlık ? En ekonomik yöntemdir ! Hizmetlerimiz karşılığı ödenen faturalar şirketiniz için gider olarak yazılabilmekte, böylece vergi avantajı sağlanmaktadır.  Ödediğiniz danışmanlık faturalarını mevzuat oranında devlet teşviğinden geri alabilirsiniz. Personelinizi hali hazırda yürüyen işlere ve bizim getireceğimiz potansiyel müşterilere yoğunlaştırarak, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Ayrıca ekstra personel istihdam etmenize gerek kalmaz.  Pazar araştırması için toplam maliyetinizin ne olacağını sabit olarak görürsünüz. Ekstra hiçbir masraf riskiniz olmaz

Niçin Danışmanlık ? En hizli yöntemdir. Hedef pazarın anadilini, ticari kültürünü bilen ve bu pazarlarda yıllardır faaliyet gösteren tecrübeli personelimiz sizlere çok kısa sürelerde potansiyel müşteri veritabanı sunar. Sadece potansiyel müşteri değil aynı zamanda güncel Pazar ve fiyat bilgilerine ve hatta o ülkenin spesifik bir malda resmi ithalat bilgilerine bile sahip olursunuz. Bu geniş bilgi aktarımı sayesinde kısa zamanda doğru stratejiyi tanımlar ve hızla pazarda yol alırsınız.

Niçin Danışmanlık ? En güvenli yöntemdir. Personelinizin yaptığı seyahatin toplam maliyeti karşılığı olarak hedef pazarda herhangi bir ticari ilişki kurması ihtimali hele ki hedef pazara ilk seyahat ise çok az bir ihtimaldir. Ancak bizim hizmetimiz karşılığı ödeyeceğiniz ücretin karşılığını tam olarak alırsınız. Uzman personelimizin verdiği potansiyel müşterilerin ticari etik ve geçmişleri hakkında sizlere verecekleri donelerle ileride oluşabilecek her türlü riski önceden öngörebilir ve dolayısıyla tedbir alabilirsiniz.

Kimler için ? YURTDIŞI PAZARLARA YENİ ÇIKMAK İSTEYENLER YENİ PAZARLARA GİRMEK VE İHRACAT CİROSUNU ARTTIRMAK İSTEYENLER İHRACAT SATIŞ MALİYETLERİNİ DÜŞÜRMEK İSTEYENLER

Bizler ne yapıyoruz? Dış ticaret danışmanlığı yaptığımız firmalara, ürünlerini dış pazarlarda satışı için en ekonomik ve hızlı yöntemleri sunmaktayız. Firma içi ve firma dışı işlemlerle kurumsal gelişim sağlarken, bilimsel çalışmalarla yapılan Pazar araştırmaları sayesinde firma ve ürün için dünya pazarlarında swot analizi çıkartırız. Bu analizlere göre kurulan stratejik plan çerçevesinde ürünler dünya genelinde yaygın network ile pazarlanmaya başlar ve düzenli raporlama ile firmayı bilgilendiririz. Bunun yanı sıra firma adına dünya genelinde sektörel fuarlar ve yayınlar takip eder ve periyodik sektörel raporlama yaparız. Firmanın personeline imkanlara dahilinde eğitimler vererek, firmanın sürekli gelişimine katkıda bulunuyoruz. Firmanın tüm satış prosedürlerini, yüklem ve gümrük işlemlerini ve takibini yapıyoruz. Böylelikle firmaya ek yük getirmiyor; zaman ve para kazandırıyoruz.

Peki, Ya Diğerlerinden Farkımız ? Firmaların yurtdışından yapacakları ithalatlarını hiçbir ekstra maliyet olmaksızın yapıyoruz. Dünyanın herhangi bir yerinden aranan ürün için tedarikçileri buluyor, referans kontrolü ile firmaya rapor veriyoruz. Firma yerine anlaşmalarını yapıyor; lojistik ve gümrükleme operasyonları ile firmaya aradığı ürünü en hızlı ve ekonomik biçimde ulaşmasını sağlıyoruz.

Peki, Ya Diğerlerinden Farkımız ? Firmalar dış ticaret ile büyüme yolunda ilerlerken, satışlardan hiç bir surette komisyon, kar, kar payı vb hiç bir ekstra para almıyoruz. Böylelikle firmarın fiyatları daha rekabetçi oluyor ve yurtdışına en iyi fiyatlarla satabiliyorlar.

Peki, Ya Diğerlerinden Farkımız ? Firma ile alıcıları direkt görüştürüyor, satışlarını direkt yaptırıyoruz. Böylelikle firmalar dış ticaret yapma kabiliyetlerini de geliştiriyor ve aynı zamanda kurumsal dış ticaret hafızasına da sahip oluyorlar.

Peki, Ya Diğerlerinden Farkımız ? Alıcı ile satıcı arasındaki para trafiğine kesinlikle girmiyoruz. Firma yurtdışından tahsilatını direkt kendi banka hesabına yapmaktadır. Böylelikle firmaya nakit kolaylığı sağlıyor, likidite sorunlarına yardımcı oluyoruz.

Sayılarla Proxima... En Yüksek Büyüme Oranı : % 210 En Düşük büyüme Oranı : % 25

Proxima Ağı.. Ağdaki Ülke Sayısı : 94 Ağdaki Firma Sayısı : 1450

Teşekkürler