23.05.20051 KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
Advertisements

OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
PHILIP BAYARD CROSBY O Martin Corporation’da Pershing füze projesini yürüttü. ABD’nin Florida eyaletinde Kalite Koleji (Quality College) adıyla bir okul.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK SÜREÇ YÖNETİMİ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK İbrahim GÜMÜŞ 1 radardanismanlik.com.tr SÜREÇ YÖNETİMİ.
1=) “CE” İŞARETİ  “CE” işareti Fransızcada Avrupa normlarına uygunluk anlamına gelen “Conformite Europeenne” sözcüklerinin baş harflerinden oluşmaktadır.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
Şirinevler mahallesi 721 sok. No: 7/A Altınordu ORDU.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri. İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
GOODYEAR LASTİKLERİ Ergonomi Ekip Çalışmaları
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme Güz.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
İFM – Vergi Tekniği Alt Çalışma Grubu Ön raporu Genel stratejik ilkeler 18 Mart 2009 Osman Özen, Umurcan Gago, Berna Bayındır, Ateş Konca.
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Birim Bilgi Teknolojileri Tic.A.Ş.
Konu 9 ISO-9000 Kalite Güvencesi Standartları
Kalite Kavramı ve Kalite Yönetim Sistemi
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Başkanlığı
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
PROF. DR. ORHAN TORKUL ARŞ. GÖR. M. RAŞİT CESUR
Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü?
Yrd. Doç. Dr. Şule Aydın Turan
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
Bu sorunlar neden çözülmeli?
KAMU YÖNETİMİNDE REFORM
Olgu Yönetimi Standartları
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
YAPI KALİTESİ Bitmiş bir yapının kalitesini, yani servis ömrü boyunca güvenliğini belirleyen dört ana unsur; PROJE KALİTESİ Zemin özellikleri dikkate alınmış,
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
Kurumsal Yönetimde İç Denetimin Geleceği Esra Aydın
İŞLETME TÜRLERİ BÖLÜM 3.
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri

İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
Cube Organization Presents.
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE AKREDİTASYON VE KALİTE
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLAR
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
Uygulama Ortamına İlişkin Etik Sorumluluklar
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
YBS 4004 Sistem Güvenliği.
ISO 9001 İrem Gizem SÜRAT Sezin SERT Gülşen DELER Buse Sevgi Yılmaz
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
Çevre Yönetim Sistemi
İnsan Kaynakları Yönetiminin
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde Uygulanışı

Kalite Nedir? ????????

Kalite Nedir? Tanımı zor, tanıması kolay, ölçmesi imkansız (Kikchenman) Yapısal özellikler kümesinin şartları yerine getirme derecesi (ISO 9001:2000) Kullanıma Uygunluk (Juran) Şartlara Uygunluk (Crosby) Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi Bir yaşama biçimi... Özaltın

Kalite Nedir? Müşteri Ürün

ISO Nedir? ISO (International Standardization for Organization, International Organization of Standart) ● İsviçre'nin Cenevre kentinde bulunmakta ● 90'dan fazla üye ülkeye sahip

ISO 9001 nedir? Bir sistem standardıdır Mutfağın iyiliğini belgeler, yemeğin iyi olup olmadığını değil. ISO 9000 belgesi der ki : Bu mutfak dünya standardında bir mutfaktır. Bu mutfakta iyi yemek pişebilir, bu yemekler lezzetli olabilir. Özaltın

ISO 9001 Serisinde Kaynaklar ISO 9001:2000 KYS Şartlar ISO 9004:2000 KYS Performans iyileştirmesi için Klavuz

ISO 9001 de Temel Amaç ✔ Hata ve kusurları, azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha önemlisi önlemektir. ✔ Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan kaliteli ürün ve hizmetlerin sağlanması. ✔ Müşteri-Tedarikçi ilişkisinin etkinliğini artırmak ✔ Yönetici-Çalışan ilişkisini artırma ✔ Verimlilik ve üretkenliği artırma

Ürün Nedir? ✔ Bir prosesin sonucu ✔ Donanım ✔ Yazılım ✔ Hizmet ✔ İşlenmiş Maddeler

Temel Döngü Kalite Yönetim Sistemi Sürekli İyileştirme MÜŞTERİMÜŞTERİ Yönetimin sorumluluğu Kaynakların yönetimi Ölçüm analiz iyileştirme Ürün (ve/veya hizmet) üretilmesi ürün/hizm et memnuniyetmemnuniyet MÜŞTERİMÜŞTERİ ÇıktıGirdi İşlem

Bizde

Bizde Bu süreçlerin detayına KYS portalı içinde, linklerden SÜREÇLER olarak ulaşılır. Süreçler üzerine çalışma devam etmektedir.

Temel Prensip Müşteri odaklılık, Liderlik, Çalışanların katılımı, Süreç yaklaşımı, Sistem yaklaşımı, Sürekli iyileştirme, Verilere dayalı karar verme, Tedarikçilere karşı çıkar ortaklığı ilişkisi.

Temel Yapı KALİTE EL KİTABI PROSEDÜRLER DESTEK DOKÜMANLARI, FORMLAR, TALIMATLAR, STANDARTLAR Stratejik Seviye Taktik Seviye Uygulama Seviyesi Anayasa Kanun Yönetmelik KAYITLAR Kalite Politika ve Hedefleri

Özet KALİTE; Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi, ISO 9001; Ürün ve müşteri odaklıdır. ISO 9001; Bir sistem standardıdır. Temel ürünümüz yazılım, hizmet Zorunlu prosedürler; ● Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü, İç Tetkik, Uygunsuzluk, Düzeltici faaliyet, Önleyici faaliyet.

Kalite Politikamız “Yurtiçinde ve yurtdışında güvenilirliği, kaliteli hizmeti ve proje başarıları ile “global marka” haline gelmek amacıyla”;  Yurtiçindeki bankalara gerek yazılım hizmeti gerekse dış kaynak kullanımı hizmetini en iyi şekilde sunmak,  Yurtdışı pazarlara bankacılık otomasyonu başta olmak üzere hazır çözümler üretmek,  Ürünlerinde kullanmakta olduğu Java, Oracle, Linux ve benzer teknolojilerle gerçekleştirdiği büyük çaplı projeleri, finans sektörü dışına da taşımak,

Kalite Politikamız  Güvenilir, gerçek çözüm sağlayıcı kimliği ile ürün ve hizmette müşteri memnuniyeti yaratmak,  Etkin eğitimler ile yetkin personel istihdamını devam ettirmek,  İletişim yollarını açık tutarak Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmektir.

Yılı Hedefimiz Müşteri memnuniyetini arttırmak ve şirket verimliliğini yükseltmek, Bu çerçevede 2005 yılı kalite hedefi olarak Ekim 2005 sonuna kadar ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almak, Yazılım süreçlerinin olgunlaştırılması, sürekli iyileştirilerek etkin ve verimli hale getirilmesi ile; orta ve uzun vade şirketimizin CMMI-3 (Capability Maturity Model Integration) seviyesini belgelendirmesi amaçlanmaktadır.

Uygulama KYS portalımızdır.

Uygulama Portal içinde Dokümanlarımız bölümünde Kalite Politikamız Eğitim Dış Kaynaklarımız KEK Prosedürler Süreçler Formlar Görev Tanımları Kayıtlar