OKUL SANAY İ İ ŞB İ RL İĞİ T.C. MALATYA VAL İ L İĞİ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Mastarlar.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
Diyarbakır - 29 Ocak 2011 HALKBANKGAP’TA Yunus ESMER.
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
HAYRİ ASLAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ. BU SUNUDA OKULUMUZDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ A LANI İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİLERE ULAŞABİLECEKSİNİZ.
Adana Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Biyomühendislik Bölümü.
UNI-SET Toplantı Notları
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ). İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ) Belediye meclisimizin muhtelif oturumlarında gündeme alınarak komisyonumuza havale.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
T.C. ÇAYIROVA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OKUL MÜDÜRLERİ TOPLANTISI ÇAYIROVA
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
HAZIRLAYAN VE SUNAN: HAYATİ İBRAHİM GÜVEN. HOŞGELDİNİZ… Konuşmamı ülkemizde misafir ettiğimiz sayın temsilcilere hoş geldiniz diyerek başlamak istiyorum.Ayrıca.
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği 81 İLE 81 AKADEMİK DANIŞMAN PROJESİ 21 AĞUSTOS 2015, KÜTAHYA KÜTAHYA YEREL KALKINMA SİNERJİ TOPLANTISI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
HÜSEYİN ARSLAN Okul Müdürü. VİZYONUMUZ Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçları doğrultusunda; dünya denizcilik sektöründe rekabet edebilmek için,
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
KAMUDA İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARI DERNEĞİ BİLİM KURULU (KİGUDER)
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
USTANASORPROJESİ. GEREKÇE 10. Kalkınma Planı’nda;  İşgücü piyasası ile meslek yüksekokulları ve mesleki teknik ortaöğretim kurumları arasında istihdam.
OKUL SANAY İ İ ŞB İ RL İĞİ T.C. MALATYA VAL İ L İĞİ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Ankara’da orta öğretim çağ nüfusu ’dir öğrencimiz orta okullarımızın 8. sınıfından muzun oldu. 9. sınıf.
2 SANAYİ ALANININ ŞEHİR MERKEZİNE GÖRE KONUMU 3 Kastamonu Belediye Başkanlığı olarak şehirdeki her iki eski sanayi sitesinin şehir yerleşik alanı içerisinde.
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı : 211 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
TARIM ALANI. Okulumuz serası Çukurova Kalkınma ajansı projesi kapsamında 2013 yılında yapılmıştır. Seralarımız toplam 1.5 dönüm olmak üzere iki seradan.
ÖZEL AKILLI OKUL SİNCAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
TOPRAK ANA.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ILGAZ ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
İşletmelerde Tesis Yönetimi
ÇEVRE KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN Resmi Gazete;13. 05
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
MİLLİ GELİR Bir ülkede belirli bir dönemde (genellikle bir yıl) üretilen nihai mal ve hizmetlerin parasal değerine eşittir. Gayri Safi Yurt İçi Hasıla.
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Aile Atölyeleri Projesi
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
TÜRKİYE’DE EKOLOJİK TARIM
Çevre konusunun gelişim süreci asıl olarak 1960'li yıllarda başlamıştır. 1960'lı yıllar bu nedenle bir dönüm noktasıdır. Bu yıllarda çevre sorunları ile.
YOKLUK VE BUTLAN HUKUKİ İŞLEMLERDE HÜKÜMSÜZLÜK
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Teknoloji Geliştirme Bölgeleri
Tarımda Yenilikçi Girdi Uygulamaları Bitki Besleme Ş
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Benzetim 11. Ders İmalat Yönetimde Benzetim.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
Ege Uzlaştırmacılar Derneği (EGE-UZ-DER) 2. Tanışma Toplantısı
Çevre teknikeri kimdir?
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
ÜGD TEBLİĞLERİ ve TAREKS
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
Çevre teknikeri kimdir?
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Abbasilerde Eğitim ve Öğretim
SANAYİ ve TEKNOLOJİ BAKANLIĞI Ar-Ge Teşvikleri Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

OKUL SANAY İ İ ŞB İ RL İĞİ T.C. MALATYA VAL İ L İĞİ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü

2 T.C. YEŞ İ LYURT KAYMAKAMLI Ğ I ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

PROJE ORTAKLARI 1- TASİAD(Tüm Asansörcüler ve İş Adamları Derneği) 2- DÜNDAR ASANSÖR PROJE SAH İ B İ KURUM ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

Projenin Başlangıç Tarihi : Projenin Bitiş Tarihi : Devam Ediyor MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

PROJEN İ N ÖNEM İ Bilim Teknoloji ve Sanayi Malatya İ l Müdürlü ğ ü verilerine göre; İ limizde 20 adet asansör montaj, bakım ve onarım firması bulunmakta, İ limizin iki büyük ilçesindeki asansör sayılarının yıllara göre de ğ işimine aşa ğ ıdaki tablodan bakıldı ğ ında son yıllarda asansör sayısının hızla arttı ğ ı görülmektedir. MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ

PROJEN İ N ÖNEM İ Son yıllarda asansör montajı, bakım ve onarımı ile ilgili olarak çıkarılan yasal düzenlemeler, İ l/ İ lçe belediyelerinin A tipi muayane kuruluşları ile protokol imzalama zorunlulu ğ u getirilmesi, bu kuruluşların denetimlerini sıklaştırması, İ limizde iki büyük ilçede A tipi muayane kuruluşu tarafından 2015 yılında yapılan denetimlerde asansörlerin yaklaşık %40’nın kırmızı etiket alması; MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ

A T İ P İ MUAYENE KURULUŞUNUN ADI UDEMTSE İ LÇE BATTALGAZ İ YEŞ İ LYURT TAR İ H ARALI Ğ I ET İ KET DURUMUNA GÖRE MEVCUT SON DURUM KIRMIZI : 535 Adet (%45) SARI : 303 Adet (%26) YEŞ İ L : 338 Adet (%29) TOPLAM : 1176 Adet KIRMIZI :507 Adet (%34) SARI :106 Adet (%7) YEŞ İ L : 891 Adet (%59) TOPLAM :1504 Adet

Bütün bunlar dikkate alındı ğ ında; ilimizde asansör üretimi, montajı, bakım ve onarımı yapan firma sayısı ve kalifiye meslek eleman ihtiyacı her geçen gün hızla artmaktadır. İ limizdeki mesleki ve teknik okullarımızda bu dalda ara eleman ihtiyacını karşılayacak elektromekanik taşıyıcılar dalı bulunmamaktadır. MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ PROJEN İ N ÖNEM İ

1- İlimizdeki meslek liselerinde bulunmayan “Elektromekanik Taşıyıcılar” dalını açmak. 2- Elektromekanik Taşıyıcılar Dalına ait atölyeleri kurmak, teknolojik gelişmelere paralel olarak güncelleyebilmek. 3- Elektromekanik Taşıyıcılar dalında, ilimiz ve çevre illerin (doğu anadolu, güneydoğu anadolu bölgesi) de sektörün iş piyasasındaki işveren, usta, kalfa ve diğer çalışanlar eğitildiği «Eğitim Merkezi» olmak. 4- Öğretmenlere yönelik Elektromekanik Taşıyıcılar Dalında hizmetiçi eğitimlerin düzenlendiği merkezlerden biri olmak. 5- Akredite edilmiş kurum olmak. PROJEN İ N AMAÇLARI MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

1- Asansör kurulumu, bakımı ve onarımı yapan firmaların kalifiye eleman ihtiyacını karşılamak. 2-Elektromekanik taşıyıcılar dalı ile ilgili olarak en son teknolojiye sahip atölyelerin kurulumunu ve güncellenebilirliğini gerçekleştirmek MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ PROJEN İ N HEDEFLER İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

3- Elektromekanik taşıyıcılar dalında ilimiz, bölgemiz ve çevre bölgelerdeki firmalara eğitim vermek. 4- Elektromekanik taşıyıcılar alanındaki güncel gelişmeleri takip etmek. 5- Elektromekanik taşıyıcılar dalında akreditasyonla ilgili iş ve işlemleri yapmak MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ PROJEN İ N HEDEFLER İ “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ

1- Projemiz ile ilgili olarak TAS İ AD yetkilileri ile bir çok görüşme yapılmış olup, gerekli girişimlerde bulunuldu. 2- Projemiz ile ilgili olarak gerekli çalışmalar yapılmakta olup henüz sonuçlanmadı. 3- Elektrommekanik Taşıyıcılar dalının açılması için teklif edildi. “ELEKTROMEKAN İ K TAŞIYICILAR VE AKRED İ TASYON” PROJES İ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü ŞEH İ T GÖKHAN ERTAN MESLEK İ VE TEKN İ K ANADOLU L İ SES İ PROJEN İ N SONUÇLARI