https://www.youtube.com/watch?v=o9QsCO-7t1s  Oyun amacı ekranında görülen sol, sa ğ, ş ut sa ğ, ş ut sol ve zıpla butonlarıyla kar ş ı kalenin çizgi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLGİSAYARDA KULLANILAN FAYDALI PROGRAMLAR
Advertisements

Hazırlayan: Güray KERA
VOLEYBOL Kuralları.
FUTBOL VE KURALLARI.
Şişme Oyun Parkları.
String Kütüphanesindeki Arama Fonksiyonları
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
DynEd İngilizce Dil Eğitim Sistemi
Hentbol Oyun Kuralları
XXX. AEFCA SEMPOZYUM NOTLARI
Adaptasyon, bir organizmanın, belirli bir çevrede ya ş ama ve üreme ş ansını artıran kalıtsal özellikler ya da özellikler toplulu ğ udur. Adaptasyonlar,
Tasarım Aşamaları.
Yıldırım BAHADIR Programcı-Proje Sorumlusu Karabük Valili ğ i Bilgi İş lem Ş ube Müdürlü ğ ü.
MOVİ MAKERDE VİDEO HAZIRLAMAK 1- Movi maker programını aç. Görevleri tıkla. 2- Videoda kullanacağın resimleri belirle.Sol taraftaki seçeneklerden resim.
“ FUTSAL OYUN KURALLARI.
Yeliz Özcan Toondoo.com.
Oyun Mekanikleri & Elementleri
OYUN ve OYUNCAK SEÇİMİ.
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Badminton Nedir?.
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ B İ LG İ SAYAR VE Ö Ğ RET İ M TEKNOLOJ İ LER İ Ö Ğ RETMENL İĞİ  EMRULLAH TURHAN  FATMA İ ME  SERVET GÖKÇEK.
KURAL 1- OYUN ALANI Saha Zemini: Oyunlar; parke, kauçuk vb. voleybol oynanabilen zeminlerde oynanır. Sahanın rengi değişiklik gösterebilmekle birlikte.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
ÜRET İ M VE ÜRET İ M YÖNET İ M İ KAVRAMLARI.  Üretim:" İ nsan ihtiyaçlarını kar ş ılamak amacıyla mal veya hizmetlerin meydana getirilmesi i ş lemidir."
OYUN KURALLARI.
FAYDALARI VE ZARARLARI
HENTBOL.
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
PAS & DÖNÜŞLER ISINMA AMAÇLI ÇALIŞMA
Atık kağıtlardan dünya haritası !. Farklı ülkelerdeki insanların temiz suya eri ş im yüzdelerinin ne oldu ğ unu ara ş tırdık. Atık ka ğ ıtları kullanarak.
Karakalem Tekniği ve Özellikleri
I. Bölüm FUTBOL OYUN TEKNİKLER * FUTBOL (Toplu) OYUN TEKNİKLERİ:
FUTBOL TOPLU OYUN TEKNİKLERİ
Okul Kademelerine Göre Gelişim Özellikleri YRD.DOÇ.DR. MUSTAFA TOPRAK.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Ö ğ renci bilgi sistemi için kullanılan kullanıcı.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
SOSYAL GELİŞİM Öğr. Gör. İdris KARA.
HÜCUM SAVUNMA YERLEŞİK H. -BİREYSEL HIZLI HÜCUM -GRUP -TAKIM
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
(Adım,Ayak,Parmak,Karış,Kulaç)
Oyun Kurallarında Temel Değişiklikler. Bariz Gol Şansının Engellenmesi - DOGSO.
Oyun Kuralları Değişiklikleri
Futbol Yönetim Sistemi
Hızlı Okuma Egzersizleri
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü
PROBLEM ÇÖZME VE ALGORİTMA
HAZIRLAYAN AHMET KÜÇÜK
powerPoint nedir
Türkiye Futbol Federasyonu 9-10 YAŞ TEKNİK VE BECERİ ÇALIŞMALARI
Etkinlik Adı: Bilgisayardaki çocuk bana benzesin Etkinlik Kazanım: Kendini Tanıyabilme, Başkalarıyla ilişkilerini başlatabilme Etkinlik Gün: 2 Etkinlik.
Oyunun Başlaması ve Tekrar Başlaması
SPORDA TEKNİK ve TAKTİK ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Futbol 11’er kişilik iki takım arasında oynanır ve kendine özgü kuralları vardır. Oyunun amacı, topu rakip kaleye sokmaktır. Topu elle ve kolla oynamak.
Etkinlik Adı: Bilgisayardaki çocuk bana benzesin Etkinlik Kazanım: Kendini Tanıyabilme, Başkalarıyla ilişkilerini başlatabilme Etkinlik Gün: 2 Etkinlik.
Kural – 16 Kale Vuruşu.
B) EFEKTİF alan (Duyuşsal Alan)
Oyuncuların Giysi ve Gereçleri
Maç Sonucunun Belirlenmesi
Kural - 14 Penaltı.
Kural - 13 Serbest Vuruşlar.
Faul ve Fena Hareketler
ÇEKMECE KULLANIMI Çekmeceye Aday Ekleme Adayı Çekmecede Görüntüleme
Kural – 15 Taç Atışı.
Futbolda en çok karşımıza çıkan kurallar
VOLEYBOL Nasıl oynanır Voleybol nedir Voleybol sahası.
MHK DOĞAN BABACAN YAZ SEMİNERİ OYUN KURALLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER
Sunum transkripti:

 Oyun amacı ekranında görülen sol, sa ğ, ş ut sa ğ, ş ut sol ve zıpla butonlarıyla kar ş ı kalenin çizgi içerisine topu sokmaktır.  Bu sırada yararlanabilece ğ iniz yeni özelliklerde gelmi ş tir.  Oyunumuz online olup ba ş ka bir arkada ş ınla yada reel de ba ş ka bir insanla kar ş ıla ş abilirsiniz.

 Sa ğ  Sol  Vuru ş (yan)  Vuru ş (üst)  Zıpla

 Karakter seçimlerinde alabilece ğ iniz ş eyler:-karakter  - ş apka  -kıyafet  -ayakkabı  -kuyruk  -yakalık  -gözlük

 Dondurma.  Kale büyültme-küçültme.  Ate ş li top.  Yedek kaleci yaratma.  Rakibin yönlerini karı ş tırma.  Kendi karakterini büyütme.  Topu dondurma.  Ek zaman.

 Altın

 Zıplarken ş ut atabilirsin.  Rakibin üzerine gelmesini bekle.  Kalenden çok açılma.

 1-Rakip oyuncunun üzerine çıkamazsın.  2-Kalede belli bir süre kalabilirsin aksi takdirde belli bir süre dondurulursun.  3-Belli bir yere kadar zıplayabilirsin.  4-Oyunun süresi bitti ğ inde olan skor neyse odur.(yeniyorsan yendin, yeniliyorsan yenildin gibi)  Top kaleden içeri girdi ğ inde gol olur.  Bir maçta en fazla 3 özel yetenek alabilirsin.  Her yetene ğ i bir maçta 1 kez alabilirsin.  Birbirinden farklı üç yetene ğ i aynı maçta kullanabilirsin.

 Top  Kafa  Karakter  Ş apka  Kıyafet  Ayakkabı  Kuyruk  Yakalık  Gözlük

 Oyunun ikonuna tıklanarak oyuna giri ş yapılır.Ardından ekranda herhangi bir yere tıkla yapılır ve oyuna giri ş sa ğ lanır.  Karakter seçimi yapmak istiyorsanız karakter seçimi yapılır.Aksi takdirde size sade bir karakter verilir ve oyuna ba ş la-e ş le ş me bul dedikten sonra oyun ba ş lar.  Oyunda topa kafa veya ayakla vurabilirsiniz. Topa vurmak için ş ut butonlarını kullanabilirsiniz. Zıplayıp topa vurabilirsiniz. Zıplamak için zıpla butonunu kullanabilirsiniz.  Ayak ve kafa ile kar ş ı kaleye gol atmalısınız.  Oyun nasıl oynanır hangi i ş lem basamakları mevcuttur videodan yardım alabilirsiniz.  Oyun ba ş ladı ğ ı an süre geriye do ğ ru akmaya ba ş lar  Kar ş ıla ş mada gol oldu ğ unda üstteki skor tablosunda maç skoru belirir.  İ yi e ğ lenceler..

 Verdi ğ imiz örneklerden birkaçı:top,kafa,ayakkabı,  Nedeni: bunlar farklı insanlar açısından farklı dü ş ünülebilir.Di ğ er örneklerimizde bununla aynı sebebi ta ş ıyor.örne ğ in:

 Kurallar farklı ki ş ilere göre de ğ i ş tirilemeyen ölçütlerdir.  Örne ğ in oyundaki süreyi yetenek kullanmadı ğ ın sürece arttıramazsın veya azaltamazsın.  Belli bir alana kadar zıplayabilirsin.

 İ lk önce parçalar halinde i ş lemleri gösterdim.Çünkü bunun ö ğ rencilere anlama konusunda yardımı oldu ğ unu dü ş ündüm.  Daha sonra bu parçaların ne i ş e yaradı ğ ını anlattım.Bir bütün olarak ortaya sundum.

 İ lk önce parçalar halinde gösterilmesi lazım.  Parçalar arası etkile ş imi belirtmek lazım  Bütün bir canlandırma lazım.  Basit çizimler lazım.  Önceden bilgi verilmesi lazım.  Resimler yan yana olması lazım.  İ pucuların belli olması lazım.

 Birden fazla örnek gösterilmesi lazım.  Örnek olamayacakları göstermek lazım.örnek-ters örnek gibi..  İ kisi bir arada olması lazım.  Etkisi daha az bir örnek olması lazım.  Görsel benzetmeler kullanılması lazım.  İ lgili kavramları yan yana gösterilmesi lazım.  Tanımlama lazım.

 Benzeri ortam kullan  İ pucu sa ğ la  Organize halde sun  İ li ş kili görseller kullan  Pratik yaptır  Hafıza yardım kartları kullan  Hepsini bir arada sunma