EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ Hatay- 2016 İ l MEM Proje Ekibi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÖDÜL SÜRECİ ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ HOŞGELDİNİZ.
ORTAK 9. SINIF DURUMU Tüm Ortaöğretim kurumları 9. sınıflarında okutulan dersler ortaktır. 9. sınıf öğrencileri Eğitim Öğretim yılı sonunda başarı durumuna.
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Hatay Mangala Şenliği Projesi
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
DEN İ ZL İ İ HRACATÇILAR B İ RL İĞİ GENÇ MUC İ TLER ARANIYOR İ NOVAT İ F F İ K İ RLER YARI Ş MASI inovatiffikirleryarismas iwww.denib.gov.tr.
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
45. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI 2014
STRATEJİK PLANLAMA,İSTATİSTİK, ARAŞTIRMA, ve KALİTE GELİŞTİRME EKİBİ
MEB tarafından açıklanan YENİ SINAV SİSTEMİ Eğitim-öğretim yılında,  8.Sınıf öğrencilerine Kasım ve Nisan ayının sonunda, 6 dersten Merkezi.
Nizip Rehberlik ve Arastırma Merkezi – Rehberlik Hizmetleri Bölümü Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
STRATEJİK YÖNETİM VE PLANLAMA
AKYURT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİMDE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
XII. TEKNOLOJİ ÖDÜLLERİ TANITIM TOPLANTISI Deniz Bayhan Teknoloji Ödülleri Yürütme Kurulu Üyesi Üyesi.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
T.C ADANA VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TÜBİTAK PROJELERİ
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
ÖZEL EĞİTİM SINIFI VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
4006 B İ L İ M FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI. TÜB İ TAK Bilim Fuarı TÜB İ TAK Bilim ve Toplum Dairesi Tarafından Yürütülen Bilim Fuarları Destekleme Programı.
TÜBİTAK BİLİM FUARI.
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
Şubat Şubenin Kurumsal Kapasitesi 2. Personel Durumu 2. Araç Parkı Durumu 3. Bina ve Arazi Durumu 4. Hedefler ve Gerçekleşme SUNUM PLANI.
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER.
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
Temel Öğretimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) ORTAK SINAVLAR Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. Eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımın sağlanması.
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü
KEÇİÖREN KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
2016 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ Nihat BÜLBÜL Bilişim Teknolojileri Öğretmeni.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
YÜKSEKÖĞRETİM ÜST KURULUŞLARI İLE YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI PERSONELİ GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ YÖNETMELİĞİ ODTÜ – PDB
NECİP FAZIL KISAKÜREK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ PROJELER
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMA SÜRECİNİN TANITIMI
Sunum transkripti:

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ Hatay İ l MEM Proje Ekibi

1-K İ MLER BA Ş VURU YAPAB İ L İ R? Milli Eğitim Bakanlığına bağlı her kurum, öğretmen, yönetici ile lise ve üstü kademelerde öğrenim gören öğrenciler başvuru yapabileceklerdir.

 Kurumsal başvuru da çalışmanın başvurulduğu kurumda uygulanmış olması, bireysel başvuru da ise başvuru sahibinin seçebileceği MEB’e bağlı herhangi bir okul/kurumda uygulanmış olması gerekmektedir.  Çalışmalar uygulanmış ve sonuçlar alınmış olmalıdır.  Çalışma raporu Genelge’de belirtilen açıklamalar ve kriterlere uygun olarak hazırlanmalıdır. 2-BA Ş VURU KO Ş ULLARI

1- Öğretim Yöntem ve Teknikleri I. I.Etkili öğretim tekniklerinin geliştirilmesi I.2.Ölçme ve değerlendirme faaliyetleri ile öğrenme kazanımlarının edindirilme düzeyinin artırılması I. 3. Materyal geliştirme I.4. Eğitim teknolojilerinin geliştirilmesi ve kullanımı I.5.Öğrenme kazanımlarına yönelik içerik zenginleştirme I.6.Özel eğitim gereksinimi olan öğrencilere yönelik çalışmalar 3-BA Ş VURU KATEGOR İ LER İ

 2- Bilimsel ve Teknolojik Faaliyetler  2.1. Bilimsel buluşlar  2.2. Teknolojik buluşlar  2.3.Ürün ve hizmetlerin bilim ve teknoloji kullanılarak geliştirilmesi  2.4.Araştırma ve geliştirme faaliyetleri  2.5.Bilimsel ve teknolojik çözüm önerileri

3-BA Ş VURU KATEGOR İ LER İ  3- Kurumsal Kapasitenin Geliştirilmesi  Hizmet sunumunda kalite, verimlilik ve etkinliğin arttırılması ve eğitim kaynaklarının çeşitlendirilmesi; öğrenci, öğretmen ve velilerle ilgili bürokratik işlem ve süreçlerin basitleştirilmesi; istenecek belgelerin asgariye indirilmesi; hizmetlerin mümkün olan en kısa sürede sonuçlandırılması; insan kaynaklarının eğitimi (öğrenci, veli, öğretmen, yönetici, personel vb.) gibi faaliyetler bu kategori kapsamına girmektedir.

3-BA Ş VURU KATEGOR İ LER İ  4- Eğitim Öğretime Erişim ve Yönlendirme  4.l. Okullaşma oranlarının artırılması  4.2.Okula devam oranlarının artırtılması  4.3.Hayat boyu öğrenmeye katılım  4.4.Özel eğitime erişim ve tamamlama  4.5.Özel politika gerektiren grupların eğitime erişimi  4.6.Mesleki eğitime erişimin geliştirilmesi

3-BA Ş VURU KATEGOR İ LER İ  5- Olumlu Tutum ve Davranışların Geliştirilmesi  5.l. Milli, manevi, kültürel de ğ erlerin korunması ve geliştirilmesi  5.2.Sa ğ lıklı beslenme ve yaşam  5.3.Zararlı alışkanlıkların önlenmesi  5.4.Spor faaliyetleri  5.5.Rehberlik faaliyetleri  5.6.Kurum kültürünün geliştirilmesi  5.7.Toplumsal kuralların içselleştirilmesi

4-NASIL BA Ş VURULUR? Bireysel veya Kurumsal olarak adresi üzerinden elektronik ortamda (genelgede belirtilen kurallara uygun bir şekilde) yapılacaktır. Son Başvuru Tarihi: 4 Mayıs 2016

5- BA Ş VURU KO Ş ULLAR ı  a)Rapor metni, Ek-l 'deki formata uygun, açık ve anlaşılır bir Türkçe ile en fazla 8 sayfa ve 3 MB boyutunda olacaktır. (Times New Roman, I I punto, 1,15 satır aralı ğ ı)  b)Çalışma; özgün, etik de ğ erlere uygun, alıntılardan ve birbirini tekrarlayan projelerden uzak yenilikçi düşünmeyi destekler şekilde olacaktır.  c)Kurumsal başvuru çalışma ekibi en fazla 5 kişiden oluşacaktır.  ç) Kurumsal başvurularda ekip üyelerinden bazıları, kurum personeli veya ö ğ renci olmayabilir.  d)Bir kurum, her kategoriden yalnız bir başvuru yapabilecektir.  e)Bir kişi, her kategoriden yalnız bir başvuru yapabilecektir.

5- BA Ş VURU KO Ş ULLAR ı  f)Kurumsal başvuruda bir kişi ekip üyesi olarak yalnız bir çalışmada görev alabilecektir.  g)Kurumsal başvurularda il/ilçe milli e ğ itim müdürleriekip üyesi olarak belirtilmeyecektir.  ğ ) Sonuçları alınmamış proj eler de ğ erlendirilmeyecektir.  h)Bireysel başvuruda, çalışma ekibi oluşturulmayacaktır.  ı) Başvuru sürecinde; çalışma ile ilgili tanıtım sunusu; çalışmanın hedef kitlesini ve fayda/önemini ön plana çıkaran görüntülerin yer aldı ğ ı 3 dk ile sınırlı HD çözünürlük kalitesinde video hazırlanacak ve istenildi ğ inde Bakanlı ğ a gönderilecektir.  i)Rapor metninde ve raporda geçen görsellerde kesinlikle il, ilçe, kurum, vali, kaymakam, müdür vb. kişi ya da kurumların isimleri belirtilmeyecektir. Aksi takdirde proje de ğ erlendirme dışı bırakılacaktır

6- ÖDÜL TÖRENI VE ÖDÜLLER  1.Çalışmalar, önce Bakanlık de ğ erlendiricileri tarafından elektronik ortamda, de ğ erlendirilecektir. Daha sonra, çalışmaların yerinde görülmesi açısından saha ziyaretleri gerçekleştirilerek saha ziyareti puanı ile ilk de ğ erlendirme puanının aritmetik ortalaması alınarak ödüle esas puan belirlenecektir.  2.Bölge ödül törenleri; de ğ erlendirmeler tamamlandıktan sonra ödül almaya hak kazanan iller arasından Bakanlık tarafından belirlenecek illerde düzenlenecektir.  3.Bakanlık Ödül Töreninde; bölgesel düzeyde ödül alan çalışmalar arasından her kategoriden en yüksek puan alan çalışmalar Bakanlık Ödülü, Bölge Ödülü almış fakat beş çalışma içinde yer almayan en yüksek puan almış 2 (iki) çalışma ise mansiyon ödül almaya hak kazanacaktır.  4.Bölgesel ve Bakanlık ödül törenlerinde ödül almaya hak kazanan bireysel ve kurumsal başvuruların ait oldu ğ u il ve ilçe milli e ğ itim müdürleri ödüllendirilecektir.  5. Bakanlık ödül töreninde ödül almaya hak kazanan bireysel çalışma sahipleri ile kurumsal başvuru ekip üyeleri; kurumsal başvuruda bulunmuş ve ödül almaya hak kazanmış il/ilçe milli e ğ itim müdürlerine Başarı Belgesi verilecektir.

İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. İ l Milli E ğ itim Müdürlü ğ ü Strateji Geliştirme Hizmetleri Bölümü E ğ itim Ö ğ retim Yılı