Özkan YAVUZ NARMAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
STRES SINAV KAYGISI KARACASU LİSESİ Rehberlik Servisi.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
# Öğretilecek konuların bilgisayar programlama dil ve sistemlerinden yararlanarak öğretim amacıyla bilgisayara uygulanması sonucu oluşturulan ders programıdır.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
SINAVLARIN SIRALAMA İŞLEVİ VAR PUAN TÜRÜPUANSIRALAMAFARKIARADAKİ KİŞİ YGS-1 309, ,88 Puan 2 Bin YGS-1 309, PUAN TÜRÜPUANSIRALAMAFARKIARADAKİ.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Politika Oluşturma, Planlama, Bütçe Hazırlama
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Seytepe – Amina Majetic 1.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma BÖLÜM 8 Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme.
Bağlam Arayüz Görev Kullanıcı Kullanılabilirliğin Ana Bileşenleri.
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ. Test çözmede 3 unsur önemlidir.
Literatür taramasının önemi  Daha önce neler yapıldığını çıkarmaya çalışmayan araştırmacılar alanlarında önemli katkı sağlama fırsatından yoksun kalırlar.
O R T L G İ M A A Ve Problem çözme.
SINAVLARDA YAŞANAN KAYGININ AZALTILMASINA YÖNELİK VELİLERE ÖNERİLER.
ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ. ZAMAN YÖNETİMİ Zamanı Verimli Kullanmak Ufak zaman kazanımları Hatalı bir şeyi daha kuvvetli yapmanın bir faydası yoktur.
BİLGİ :Öğrenme ile kazanılır.Tekrar ile pekiştirilir. Test çözme tekniğini kullanmanın temelini teşkil eder. YORUM: Öğrenilen ve tekrar ile pekiştirilen.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
Sınav Stratejileri Çoktan Seçmeli Sınavlarda Performansı Artıracak Stratejiler Uzm. Psk. Hakan Yılmaz.
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ VE İŞ AKIŞ SÜRECİ
Projenin Bitirilmesi ve Teslimi
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
SINAV KAYGISI VE SINAVLARA HAZIRLANMA BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
TEVFİK İLERİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
DERS 9: Değerlendirmede Tekli ve Çoklu Fırsat Yaklaşımları
Proje Oluşturma ve Yönetimi
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Öğretimin Uyarlanması
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
NOT VERME VE MEZUNİYET.
BİLİŞİM SİSTEMLERİ KONTROLLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
Tehlikeyi Görmek.
SINAV KAYGISI.
Bölüm 5: Araştırmalarda Ölçme ve Ölçekler
Bilginin Organizasyonu
CEYLANPINAR ANADOLU LİSESİ
DynEd Sorumluluklar.
Alternatif Değerlendirme Yöntemleri AHMET DALKIRAN
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
Kanuni Sultan Süleyman İmam Hatip Ortaokulu Rehberlik Servisi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
OKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ 2017.
Eğitsel Rehberlik.
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
Geçerlik ve Kullanışlılık
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
Test Puanlarının Yorumlanması: Standart Puanlar
Rastgele Nesneler Dersi

GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ölçmede Hata Kavramı ve Hata Türleri
Hastalığın Geçmişi Vet. Hek. Tahir S. YAVUZ.
ZİHİNSEL ANTRENMAN Zihinsel Antrenman: Hareket akışının gerçek bir uygulama olmadan yoğun bir düşünme ile öğrenilmesi yada geliştirilmesidir.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
KİMYA DERSİNİ SEVMENİN YOLU
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
SINAV KAYGISI VE ÇOCUK RUH SAĞLIĞI
Sunum transkripti:

Özkan YAVUZ NARMAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ

  Deneme Sınavı Nedir  Deneme Sınavı Çözmenin Yararları  Deneme Sınavı Değerlendirmesi  Soru Çözmenin Yararları  Soru Çözümü ve Deneme Sınavlarında Kaynak  Sınav Taktikleri SUNUM ÖZETİ

  Deneme sınavı sizin gerçek sınavı prova etmenizdir.  Başarı durumunuzu gözlemleyebileceğiniz aynanızdır.  Bilginizi değerlendirme aracıdır.  Hazır oluş durumunuzun göstergesidir. Deneme Sınavı Nedir

  Zamanı kullanma becerinizi ölçer.  Sınav stratejisi kazandırır.  Sınav kaygısını kontrol etmenizi sağlar.  Eksik veya zayıf konuları tespit etmenizi sağlar.  Çıkabilecek soru tarzlarını görmenizi sağlar. Deneme Sınavı Çözmenin Yararları

  Yanlış yaptığınız veya emin olmadan doğru yaptığınız soruların belirlenmesi,  Yanlış yaptığınız sorularda hata kaynağının tespit edilmesi  -Bilgi eksikliği  -Mantık Hatası  -İşlem Hatası  -Dikkat Hatası Deneme Sınavı Değerlendirmesi

  Yanlış yapılan sorularda yapılan hataların giderilmesi  -Bilgi Eksikliği: Eksik bilinen konunun yeniden çalışılması  -Mantık Hatası: Sorunun çözümünde yürütülen mantığın düzeltilmesi  -İşlem Hatası: Yapılan hatanın telafi edilebilmesi için daha çok soru çözülmesi  -Dikkat Eksikliği: Dikkat etmediğimiz yerlerin başarımıza etkisi belirlenerek daha çok dikkat edilmesi Deneme Sınavı Değerlendirmesi

  Konulara ilişkin bilgi düzeyinizi belirler,  Konulardaki bilgi artışınızı ortaya koyar,  Soru çözme taktiklerini kavratır,  Soru çözme hızınızı arttırır. Soru Çözmenin Yararları

  Temel kaynağınız öncelikle ders kitaplarıdır.  Devletin sağladığı kaynakları kesinlikle bitirin ( EBA ve kazanım testleri)  Yardımcı kaynak kazanımlara uygun olmalıdır.  Soru zorluk derecesi sınavlara uygun olmalıdır. Soru Çözümü ve Deneme Sınavlarında Kaynak

 Dinlediğiniz İçin Teşekkür Ederim