Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Advertisements

İZMİR ÖZEL SAINT- JOSEPH FRANSIZ LİSESİ
23 Haziran 2014 Gazi Gelecektir. Birimi Makale IF 0,1-0,5 Makale IF 0,51- 1,00 Makale IF 1,01- 2,00 Makale IF 2,01- 5,00 Makale IF 5,01- 10,00 Makale.
Proje Okulu Ne Demek? Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Türkiye genelinde alt yapısı hazır olan bazı okullar proje okul kapsamına alındı. Okulumuz da Antalya’nın.
İMAM HATİP ORTAOKUL VE LİSELERİ MÜDÜRLERİ TOPLANTISI GÜNDEMİ 1- Açılış ve Tanışma 2- Memnuniyet Anketi Analizi 3-Değerlendirme (Sayın Kâmil AYDOĞAN) 4-İlimizdeki.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ.
T.C. ÇAYIROVA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OKUL MÜDÜRLERİ TOPLANTISI ÇAYIROVA
ORTAÖĞRETİME YERLEŞTİRME SÜRECİ NASIL OLACAK ? TEOG TERCİHLERİ NASIL YAPILACAK? Tercihler öğrencinin; Yerleştirme Esas Puanı(YEP) doğrultusunda açıklanan.
TÜRK TELEKOM ANADOLU LİSESİ 1. YILLARA GÖRE TABAN PUAN TÜRK TELEKOM ANADOLU LİSESİ 2.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Okulumuz Çalılıöz Mahallesi 423. Sokak No:35’de yer almaktadır. Okulumuz tam gün eğitim yapmakta olup toplam 6 şubemiz ve 65 öğrencimiz bulunmaktadır.
Vizyon Kurumsal kimliği ve sunduğu hizmetlerle örnek alınan, kültürel mirası değerlendirebilen, yaşanan hayatı yorumlayabilen, problemlere çözüm üretebilen,
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ.
NE YAPMAK İSTİYORUZ?  Günümüz şartları göz önünde bulundurularak hafızlık geleneğini sürdürmek.  Hafızlık eğitimini okul eğitimleri ile beraber yürütmek,
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Bölümü
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Engelli Amerikalılar Yasası (Americans with Disabilities Act -ADA)-(1990)
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERİN EĞİTİMİ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
BEYŞEHİR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
KINIK ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ OKUL TANITIMI
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
MİLLİ BİLİNCİ OLUŞTURMAK İYİ İNSAN, İYİ VATANDAŞ YETİŞTİRMEK
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
Barınma Merkezi Çok Programlı Anadolu Lisesi
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
MUZAFFER SARISÖZEN GÜZEL SANATLAR LİSESİ
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI ŞANLIURFA ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
NEŞET YALÇIN ANADOLU LİSESİ
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Doç. Dr. Fevzi HANSU
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
1. İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyi-kötü gibi ahlaksal açıdan.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
T.C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ  TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YILI BRİFİNG.
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK bölümü
Sunum transkripti:

Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.

Bir yıllık hazırlık dahil 4 sene lise eğitiminde İngilizce,almanca,matematik,fizik,kimya,biyoloji,güzel sanatlar ve Türk Edebiyatı eğitimi veren HASAL; bünyesine katılacak yeni öğrencileri oldukça güç ve rekabetli bir sınavın sonucunda kabul etmektedir.

Akademik programımız yetenekli ve yüksek motivasyon sahibi öğrencilerin en az iki dili ana dili gibi konuşabilecek düzeyde olmalarını,akademik anlamda mükemmelliğe ulaşmalarını ve üniversite sınavında başarı elde etmelerini sağlamak için tasarlanmıştır.

Okulumuzda bir müdür,bir müdür baş yardımcısı,2 müdür yardımcısı ve 43 öğretmen çalışmaktadır.Öğrencilerimiz tam donanımlı 22 kişilik sınıflarda eğitim görmektedirler.Ayrıca okulumuzda bilgisayar,fizik,kimya ve biyoloji olmak üzere laboratuarlar,bir satranç salonu,bir müzik odası,bir spor salonu ve resim atölyesi bulunmaktadır.

Hasal olarak amacımız öğrencilerimizi diğer insanlarla sağlıklı ilişkiler kurabilen,kültürel değerlerini,ülkesini ve milletini koruyan,global meselelere duyarsız olmayan,sorumluluk alabilecek,paylaşımcı,analitik düşünebilen,teknolojiye hakim,özgüven sahibi,yaratıcı,saygılı,yardımsever,öğrenmeye açık ve Türk Cumhuriyeti’nin kurucusu Atatürk’ün ilkelerine bağlı bir nesil olarak yetiştirmektir.

Üniversite sınavındaki başarı oranımız öğretmelerimizin eğitim-öğretim kalitesini yükseltmeye yönelik düzenlenen seminerlere ve kurslara katılımı sayesinde önemli ölçüde artmaktadır.