RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK İbrahim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK SÜREÇ YÖNETİMİ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK İbrahim GÜMÜŞ 1 radardanismanlik.com.tr SÜREÇ YÖNETİMİ.
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
. Bologna Sürecinde İç Denetçilerin Rolü (YÖK Düzeyinde) Hazırlayan: Süreyya SÜZEN Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı İç Denetçisi.
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
1 BOLOGNA SÜRECİ’NDE İÇ DENETİMİN ROLÜ Mustafa PAKSOY Sakarya Üniversitesi İç Denetçi.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ VE İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Başkanlığı
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
Bütünleştirme uygulamaları
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
OSMANİYE BİLİM VE SANAT MERKEZİ
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK İbrahim GÜMÜŞ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK radardanismanlik.com.tr.tr1 MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 2 radardanismanlik.com.tr MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ “MEB TKY Uygulamaları Ödül Yönergesi” 2005 yılında yürürlüğe girdi. Yönergeye dayalı olarak Eğitimde Kalite Ödülü El Kitabı” hazırlandı. 2005–2006 öğretim yılından itibaren “Eğitimde Kalite Ödülü El Kitabı” kriterlere göre “Yılın Kaliteli Okulu Ödülü” ve “Yılın Kaliteli Ekibi Ödülü” süreci başlatıldı. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİMDE KALİTE YÖNETIM SISTEMI YÖNERGESİ (2014) 3 radardanismanlik.com.tr MEB TKY MODELİ

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA 4 radardanismanlik.com.tr AYTEN ÇAĞIRAN ANAOKULU ISO 9001Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Belgelendirilmesi MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye ikincisi KalDer Ulusal Kalite Başarı Ödülü KalDer Ulusal Kalite Büyük Ödülü 2007

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 5 radardanismanlik.com.tr ANTALYA ATATÜRK İLKÖĞRETİM OKULU MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye Üçüncüsü 2009-ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Belgelendirilmesi ANTALYA SERİK SERİK OTELCİLİK VE TURİZM MESLEK LİSESİ MEB Yılın Ekibi Antalya Birincisi MEB Yılın Ekibi Türkiye Üçüncüsü 2008 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 6 radardanismanlik.com.tr ANTALYA KEMER MERKEZ İLKÖĞRETİM OKULU MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye Üçüncüsü ISO 9001:200 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Belgelendirilmesi ANTALYA MURATPAŞA TİCARET MESLEK LİSESİ MEB Yılın Ekibi Antalya Birincisi MEB Yılın Ekibi Türkiye İkincisi 2009 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 7 radardanismanlik.com.tr ANTALYA MEHMET AKİF ERSOY ANAOKULU ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Belgelendirilmesi MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye Birincisi ANTALYA CENGİZ TOPEL ANAOKULU MEB Yılın Ekibi Antalya Birincisi MEB Yılın Ekibi Türkiye İkincisi 2010 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 8 radardanismanlik.com.tr ANTALYA ŞEHİT BİNBAŞI TURGUT CENGİZ TOYTUNÇ ANAOKULU ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Belgelendirilmesi MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye Birincisi 2011 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 9 radardanismanlik.com.tr ANTALYA HANIM-ÖMER ÇAĞIRAN İLKÖĞRETİM OKULU MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye Finalisti 2012 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 10 radardanismanlik.com.tr ANTALYA HANIM-ÖMER ÇAĞIRAN İLKÖĞRETİM OKULU MEB Yılın Kaliteli Okulu Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Okulu Türkiye İkincisi 2013 ÖDÜL SÜRECİNDE ANTALYA ANTALYA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MEB Yılın Kaliteli Ekibi Antalya Birincisi MEB Yılın Kaliteli Ekibi Türkiye İkincisi

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 11 Okul ve kurumların görev ve sorumlulukları MADDE 6- (1) Kurumlar, yılda bir kez model kriterlerini esas alarak öz değerlendirme yapar. (2)Kurumlar, öz değerlendirme sonucu ortaya çıkan iyileştirme konularını, stratejik planı da dikkate alarak öncelikli olarak iyileştirir. (3)Bakanlığa bağlı her derece ve türdeki örgün ve yaygın eğitim kurumları, bu Yönerge’de açıklanan rapor formatına uyarak hazırlayacakları kurum ya da ekip başvuru raporu ile en az bir kategoride eğitimde kalite ödülü sürecine katılır. Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 12 Ödül kategorileri MADDE 7-  Yılın kaliteli kurumu Ödülü Okul öncesi eğitim ve ilköğretim kurumları kategorisi. Genel ortaöğretim kurumları kategorisi. Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları kategorisi. Kurumlar kategorisine.  Yılın kaliteli ekibi ödülü Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 13 Ödüle başvuru MADDE 8-  Yılın kaliteli kurumu Ödülü 40 sayfayı geçmeyecek şekilde hazırlanan raporla ödüle başvurulur. Rapor hazırlanırken kurum raporunda en fazla 40 sayfa ek konabilir.  Yılın kaliteli ekibi ödülü 15 sayfayı geçmeyecek şekilde hazırlanan raporla ödüle başvurulur. Rapor hazırlanırken ekip raporunda en fazla 15 sayfa ek konabilir. Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 14 Ödüllendirme Yılın kaliteli kurumu kategorisinde;  İlçe ve il düzeyindeki değerlendirmelerde birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödülü alan kurumlara Kalite Belgesi, derece ödülü ve plaket,  İlçe düzeyinde kurum kategorisinde en az 500 puan alanlara “İlçe Kalite Belgesi”,  İl düzeyinde kurum kategorisinde en az 600 puan alanlara “İl Kalite Belgesi”, Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 15 Ödüllendirme Yılın kaliteli kurumu kategorisinde;  Bakanlık düzeyindeki değerlendirmelerde birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödülü alan kurumlara Kalite Beratı, derece ödülü, plaket ve öz değerlendirme ekip üyelerinin her birine Başarı Belgesi,  Bakanlık düzeyinde yapılan değerlendirmelerde saha değerlendirmesine kaldığı hâlde dereceye giremeyen kurumlara teşvik ödülü ve plaket Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 16 Ödüllendirme Yılın kaliteli ekibi kategorisinde;  İlçe ve il düzeyindeki değerlendirmelerde birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödülü alan kurumlara derece ödülü ve plaket,  Bakanlık düzeyindeki değerlendirmelerde birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödülü alan kurumlara derece ödülü, plaket ve ekip üyelerinin her birine başarı belgesi verilir.  Bakanlık düzeyinde yapılan değerlendirmelerde saha değerlendirmesine kaldığı hâlde dereceye giremeyen kurumlara teşvik ödülü ve plaket verilir. Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 17 Ödüllendirme  Her bir kategoride Bakanlık düzeyindeki değerlendirme sonucu birincilik, ikincilik ve üçüncülük ödülü alan illerin, il kalite temsilcilerinden çalışmaya rehberlik yapan kişiye başarı belgesi düzenlenir.  Başarı belgeleri, ilçe ve il düzeyinde derece ödülü alan kurum ya da ekibin bulunduğu mahallin mülki amirince, Bakanlık düzeyinde ise Bakan ya da Müsteşar tarafından verilir. Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 18 Ödüllendirme  Derece ve teşvik ödülü alan kurum ve ekiplere yukarıda sayılan ödüllerin yanında ayni ödüller de verilebilir.  İlçe düzeyinde herhangi bir ödül kategorisinde değerlendirme yapılabilmesi için o kategoride en az 3 başvurunun olması gerekir. Başvuru sayısının üçün altında olması hâlinde; başvuru raporları ilçe değerlendirilmesi yapılmaksızın başvuru raporları il düzeyinde değerlendirilir. Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesi Görev ve Sorumluluklar Ödül Kategorileri Ödüllendirme Ödüle Başvuru

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ 19 radardanismanlik.com MEB TKY MODELİ 4.İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi (100) 1. Liderlik (100) 2. Kurumun Planı (100) 3.İnsan Kaynaklarının Yönetimi (100) 5. Süreç Yönetimi (100) 6.a1. Öğrenci (30) 6a2. Veli (20) 6a.3.İlköğretim (20) 6b. Hizmetten yararlananlarla İlgili Performans (80) 7a. Çalışan Memnuniyeti(60) 7b. Çalışanlarla İlgili Performans (70) Tasarım, Uygulama, Ölçme, Öğrenme, İyileştirme ve Yenileşim GİRDİLER SONUÇLAR ETKİLEYENLER ETKİLENENLER 8. Toplumsal-Sosyal Sorumluluk İle İlgili Performans Sonuçları (50 Puan) 9a.9b. Finansal Sonuçlar (50) 9b. Temel Performans Sonuçları (120)

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ GİRDİ KRİTERLERİ VE PUANI 20 radardanismanlik.com.tr MEB TKY MODELİ KRİTER PUAN GİRDİLER Liderlik Okulun Planı İnsan Kaynakları Yönetimi İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi Süreç Yönetimi 100 Toplam 500

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ SONUÇ KRİTERLERİ VE PUANI 21 radardanismanlik.com.tr MEB TKY MODELİ KRİTER PUAN SONUÇLAR Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar150 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 30 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 20 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 20 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 130 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 60 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları Temel Performans Sonuçları170 9a. Finansal Sonuçlar 50 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 120

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Liderler nasıl tanımlanır? Liderler okul misyon, vizyonunun oluşumuna nasıl katkı sağlamakta, kurumun temel değerlerine ve etik kurallarına nasıl örnek olmaktadır? 2. Liderler okul yönetim sisteminin oluşturulmasında, yaşama geçirilmesinde ve sürekli iyileştirme çalışmalarında nasıl rol almaktadır? 3. Liderler, kurul-komisyon çalışmaları ve etkinliklere nasıl destek sağlamaktadırlar? 4. Liderler, iç-dış paydaşların istek ve beklentilerini dinleme, yanıtlama, önerilerini alma, başarıları tanıma ve takdir etme ilişkilerini nasıl yönetmektedir? 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Liderler, iç-dış paydaşların istek ve beklentilerini dinleme, yanıtlama, önerilerini alma, başarıları tanıma ve takdir etme ilişkilerini nasıl yönetmektedir? 5. Liderler, iyileştirme çalışmalarına, yenilikçiliğe, yaratıcılığa, öğrenmeye ve birlikte çalışmaya nasıl destek sağlamakta, değişimi nasıl yönetmektedir? 6. Okul liderleri bireysel gelişimlerini nasıl sağlamakta, kendi liderlik etkinliklerini nasıl ölçmekte, değerlendirmekte ve iyileştirmektedir? 7. Okul liderleri toplumsal-sosyal sorumlulukların yerine getirilmesine nasıl destek olmaktadır? 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Okul, mevcut durum analizini nasıl yapmaktadır 2. Okul, stratejik planlamasında paydaş beklentilerini/ihtiyaçlarını planlarına nasıl yansıtmaktadır? 3. Okul, stratejik plânlamasını yaparken; mevcut kurumsal performansını, üst politika belgelerini, yakın çevrenin ekonomik ve demografik göstergelerini, eğitimde ve bilimde yaşanan gelişmeleri nasıl dikkate almaktadır? 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Okul, misyonunu, vizyonunu, temel değerlerini, etik kurallarını, stratejik amaçlarını, hedeflerini, faaliyetlerini ve/veya projelerini birbirleriyle uyumlu olarak nasıl belirlemektedir? 5. Okul, performans göstergelerini nasıl belirlemekte ve değerlendirmektedir? 6. Okul, stratejik planı ve eylem planlarını/gelişim planlarını süreçleriyle nasıl ilişkilendirmekte, maliyetlendirme ve bütçelendirmeyi nasıl yapmaktadır? 7. Okul, stratejik planını iç ve dış paydaşlarına nasıl duyurmakta, yayılımını, gözden geçirme ve güncellemesini nasıl yapmaktadır? 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Çalışanların bilgi birikimi ve yetkinlikleri nasıl analiz edilmekte ve okul/kurum içi görevlendirmelerde nasıl dikkate alınmaktadır? 2. Çalışanların bilgi birikimi ve yetkinliklerinin geliştirilmesi nasıl yapılmaktadır? 3. Çalışanların iyileştirme ekiplerinde, kurul ve komisyonlarda görev dağılımı, yetki ve sorumluluklarının belirlenmesi, yetkelendirilmesi, çalışması nasıl yapılmaktadır? 4. Çalışandan gelen yenilikçi-yaratıcı fikirlerin ve proje önerilerinin değerlendirilmesi nasıl yapılmaktadır? 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Çalışanların performansının değerlendirilmesi, takdir edilmesi ve ödüllendirilmesi nasıl yapılmaktadır? 6. Çalışanların iletişim gereksinimlerinin saptanması ve karşılanması nasıl yapılmaktadır? 7. Çalışanlara yönelik sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin desteklenmesi nasıl yapılmaktadır? 8. Çalışanların ücret ve ücret dışı olanaklardan adil bir şekilde yararlanması nasıl sağlanmaktadır? Girdiler 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Okul, stratejik önceliklerindeki gelişim alanlarıyla ilgili işbirliklerini nasıl yönetmektedir? 2. Okul finansal kaynakları/bütçeyi nasıl yönetmektedir? 3. Okul maddi kaynaklarını, belirlenen stratejik plan ve eylem planlarını/gelişim planlarını destekleyecek şekilde nasıl kullanmaktadır? 4. Bina, donanım ve malzemeler nasıl yönetilmektedir? 5. Teknolojik gelişmeler nasıl takip edilmekte ve okula nasıl kazandırılmaktadır? 6. Bilgi ve bilgi birikiminden azami ölçüde nasıl yararlanılmaktadır? Girdiler 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Okul süreçleri nasıl tasarlanmaktadır? 2. Okul kritik ve kilit süreçlerini nasıl belirlemektedir? 3. Okul, süreç performanslarını nasıl ölçmekte ve yönetmektedir? 4. Okul süreçleri nasıl gözden geçirilmekte ve iyileştirilmektedir? 5. Okul yenileşim (inovasyon) ile ilgili gelişmeleri nasıl takip etmekte ve süreçlerine nasıl yansıtmaktadır? Girdiler 1. Liderlik 2. Okulun Planı 4. İşbirlikleri ve Kaynakların Yönetimi 3. İnsan Kaynakları Yönetimi 5. Süreç Yönetimi

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 30  Tasarım  Bütünleşik  Uygulama ve Sistematiklik  Ölçme  Öğrenme  İyileştirme ve Yenileşim Girdiler Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 31 Tasarım  Mevzuata uygunluk  Yaklaşımın anlaşılır bir temele dayanması  Yaklaşımın paydaşların gereksinimlerine odaklanması Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 32 Bütünleşik  Yaklaşımın strateji ile uyum içinde olması Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 33 Uygulama ve Sistematiklik  Yaklaşımın ilgili alanlarda uygulanması  Yaklaşımın zamanında, yapısal ve gerektiğinde ilgili alanlarda değişikliklerin yönelebileceği biçimde yayılması Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 34 Ölçme  Yaklaşımın ve yayılımın verimliliğinin ve etkililiğinin düzenli olarak ölçülmesi  Seçilen ölçümlerin uygunluğu Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 35 Öğrenme  Öğrenme faaliyetlerinin, kurum içi ve dışı iyi uygulamaların ve iyileştirme fırsatlarının belirlenmesi amacıyla kullanılması Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 36 İyileştirme ve Yenileşim  Ölçme ve öğrenme sonuçlarının; iyileştirmelerin belirlenmesi önceliklendirilmesi, planlanması ve uygulanması amacıyla kullanılması  Yaratıcılık çabalarının sonuçlarının değerlendirilmesi, önceliklendirilmesi ve kullanılması Tasarım Bütünleşik Ölçme İyileştirme ve Yenileşim Uygulama ve Sistematiklik Öğrenme Girdiler

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Okul/kurum hizmetlerine ulaşma, 2. İletişim, 3. Dilek, öneri ve şikâyetler (dinleme, dikkate alınma, yanıtlama vb.) 4. Güvenilirlik, 5. Rehberlik ve yönlendirme hizmetleri, 6. Güvenlik, 7. Kararlara katılım, 8. Ders programları, 9. Öğrenme/öğretme yöntemleri, 10. Sınıf ortamı, 11. Ders/etkinlik araç gereçleri,

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Ders arası (Dinlenme ve ihtiyaçlarını karşılama yeterliliği), 13. Okulun fiziki ortamı, 14. Yemekhane ve yatakhaneler, 15. Etkinliklerin değerlendirilmesi 16. Dinlenme ve ihtiyaçlarını karşılama yeterliliği 17. Sosyal, kültürel, bilimsel, sportif vb. faaliyetler, 18. Belirli gün ve hafta kutlamaları, 19. Okulu sevme, talep etme, 20. Öğrenci kulüpleri, 21. Değerlendirme, ödül, takdir, teşekkür. 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Okul/kurum hizmetlerine ulaşma, 2. İletişim, 3. Dilek, öneri ve şikâyetler (dinleme, dikkate alınma, yanıtlama vb.) 4. Güvenilirlik, 5. Rehberlik ve yönlendirme 6. Güvenlik, 7. Kararlara katılım, 8. Çocukla ilgili iş ve işlemler, 9. Eğitim etkinlikleri, 10. Sınıf ortamı, 11. Ders/etkinlik araç gereçleri ve donatım, 12. Ders arası (dinlenme ve ihtiyaçlarını karşılama yeterliliği), 13. Okulun fiziki ortamı, 14. Yemekhane, yatakhaneler, 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Sosyal, kültürel, sportif vb. faaliyetlere katılım yüzdesi, 16. Değerlendirme, ödül, takdir, teşekkür, 17. Öğrenme ve öğretme yöntemleri, 18. Çocuk Kulübü, 19. Bütçe kullanımı, 20. Sağlık Hizmetleri, 21. Özbakım hizmetlerini karşılama, 22. Ulaşım, 23. Topluma etki ve katkı. 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr İletişim, 2. Problem çözme, 3. Liderlik ve girişimcilik, 4. Çevre bilinci, 5. Yaratıcı düşünme, 6. Duygu yönetimi, 7. İşbirliği ve takım çalışması, 8. Türkçeyi doğru ve etkili kullanma, 9. Özbakım becerileri, 10. İlköğretime hazırlık becerileri. 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Öğrenci devamsızlık yüzdeleri, 2. Okuldan ayrılan öğrenci sayısının toplam öğrenci sayısına oranı, 3. Okula nakil gelen öğrenci sayısı, 4. Öğrenci ve veliden gelen öneri/dilek sayıları ve dikkate alınma yüzdeleri, 5. Okulda kaza geçiren öğrenci sayısı, 6. Öğrenci ve veliden gelen şikâyet sayıları ve dikkate alınma yüzdeleri, 7. Öğrenci ve velilerin iyileştirme çalışmalarına gönüllü katılım yüzdeleri, 8. Öğrenci ve velilere yönelik düzenlenen sosyal, kültürel, sportif vb. faaliyet sayıları ve bu faaliyetlere katılım yüzdeleri, 9. Okul-aile işbirliğinin sağlandığı kurul ve komisyon çalışmalarına katılım yüzdeleri, 10. Öğrenci ve velilerin memnuniyet anketlerine cevap verme yüzdeleri, 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Öğrencilere ve velilere sunulan hizmetler nedeniyle okula verilen ödül ve unvanlar, yüzdeleri, 12. Rehberlik ve yönlendirme hizmetlerine ilişkin yüzdeler, 13. Memnuniyet anketi gönderilen sınıf öğretmeni ve okul sayısı, 14. Sınıf öğretmenleri tarafından doldurulan memnuniyet anketlerinin mezun öğrenci sayısına oranı(yüzdesi), 15. Anne- baba eğitimine yönelik yapılan etkinlik sayısı ve katılım yüzdesi, 16. Aile katılım çalışmasına gelen veli yüzdesi, 17. Bir yıldır okula devam eden öğrenci sayısı, 18. İki yıldır okula devam eden öğrenci sayısı/toplam öğrenci sayısı, 19. Üç yıldır okula devam eden öğrenci sayısı/toplam öğrenci sayısı. 6. Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Kariyer geliştirme, 2. İletişim, 3. Yetkilendirme, 4. Fırsat eşitliği, 5. Kararlara katılım, 6. Yönetimden memnuniyet, 7. Takdir-tanıma sistemi, 8. Performans değerlendirme sistemi, 9. Okulun vizyon, misyon ve değerlerine ilişkin algılamalar, 10. Destek (moral, motivasyon, kariyer, ekipman vb.), 11. Okulda bulunan araç-gereçler, 12. Okul ortamı (fiziki şartlar ve psiko-sosyal şartlar), 13. Çalışanlara okul tarafından sağlanması gereken hizmetler, 14. Öğrenme ve başarma fırsatı, 15. Ücret ve ücret dışı olanaklar, 16. Okulun çevre politikası ve çevre üzerindeki etkisi.

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Çalışanların İyileştirme ekiplerine katılım oranları, 2. Öneri/dilek sayısı ve dikkate alınma yüzdeleri, 3. Şikâyet sayısı ve dikkate alınma yüzdeleri, 4. Eğitim ve gelişim düzeyleri yüzdeleri (Lisans tamamlayan, yüksek lisans ve doktora yapanlar), 5. Çalışanların hizmet içi eğitime katılım yüzdesi, 6. Çalışanlara verilen ödül/belge sayıları ve bunların çalışan sayısına oranı (yüzdesi), 7. Memnuniyet anketlerine cevap verme yüzdesi, 8. Çalışan başına düşen devamsızlık sayısı, 9. Okulda görev yapan öğretmenlerin, bu okuldaki ortalama görev süresi, 10. Çalışana sağlanan hizmetlerin (Kreş, servis, gezi ve sosyal, kültürel, sportif vb. etkinlikler) her bir alanıyla ilgili faaliyet sayıları ve katılım yüzdeleri, 11. Çalışanın okulda geçirdiği iş kazası.

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Okul/kurumun diğer okul/kurumlarla bilgi, deneyim paylaşımı ve çevre ile olan ilişkileriyle ilgili faaliyet sonuçları, 2. Okul/kurumun medyada toplumsal konularda olumlu yer almaya ilişkin sonuçlar, 3. Toplumsal çevreyi geliştirmeye yönelik her türlü faaliyetlerle ilgili sonuçlar, 4. Özel eğitim ihtiyacı olanlarla varsa toplumsal açıdan dezavantajlı bireylere sağlanan desteğe ilişkin sonuçlar, 5. Toplum memnuniyetiyle ilgili kazanılan unvan ve ödül sayısı, 6. Doğal kaynakların korunması, Çevreye katkı, halk sağlığı, sosyal, kültürel, sportif vb. alanlarda toplumsal sorumluluk gereği gönüllü yaptığı faaliyet sayısı.

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Gelir ve gidere ilişkin sonuçlar, 2. Harcamaların okul/kurum stratejik plan ve eylem planları ile uyumu, 3. Verimlilik, tasarrufa ilişkin sonuçlar, 4. Bütçe hedeflerine ulaşma oranı.

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 1. Okulun kapasitesine göre doluluk oranı, 2. Okuldaki kaynaştırma öğrenci sayısının toplam öğrenci sayısına oranı(varsa), 3. Okulun, sınıf ve her bir gelişim alanları için başarı düzeyleri, 4. Gelişim alanlarındaki yetersizlik sebebiyle ilköğretime başlayamayan öğrenci sayısı, 5. Çocukların yaş ve gelişim seviyelerine uygun, takip edilen süreli yayınların çocuk sayısına oranı, 6. Şiddeti önlemeyle ilgili yapılan çalışmalara ilişkin sonuçlar, 7. Okulun yerel ve genel basında olumlu yer alma durumu, 8. Okulun katıldığı ulusal/uluslararası yarışma sayısı, 9. Okulda üretilen projeler, yayınlar vb. alanlara ilişkin sonuçlar, 10. Yeni süreç tasarımına ilişkin sonuçlar,

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr Hizmetten Yararlananlarla İlgili Sonuçlar 6a.1 Öğrenci ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.2 Veli ile İlgili Memnuniyet Sonuçları 6a.3 İlköğretim Kurumlarının Memnuniyet Sonuçları 6b. Hizmetten Yararlananlar ile İlgili Performans Sonuçları 7. Çalışanlarla İlgili Sonuçlar 7a. Çalışanlarla İlgili Memnuniyet Sonuçları 7b. Çalışanlarla İlgili Performans Sonuçları 8. Toplumsal-sosyal sorumluluk ile ilgili performans sonuçları 9. Temel Performans Sonuçları 9a. Finansal Sonuçlar 9b. Temel Performansa İlişkin Diğer Sonuçları 11. Bina, donanım, araç gereç ve sarf malzemelerinin ekonomik, verimli ve etkili kullanımına ilişkin sonuçlar, 12. Öğrenci/öğretmen oranı, 13. Bilişim teknolojilerinden yararlanma oranı, 14. Üniversiteler, eğitim ile ilgili kuruluşlarla yapılan işbirliklerine ilişkin sonuçlar, 15. Öz değerlendirme sonuçları doğrultusunda yapılan iyileştirme sayıları, 16. Teftiş puanları, okulu başarılı gösterebilecek diğer uygulamalara ilişkin sonuçları, 17. Diğer performans göstergelerinde bulunmayan ancak stratejik planda yer alan hedeflerin gerçekleşme durumuna ilişkin sonuçlar (varsa).

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ  Sayısal Sonuç  Bütünsellik- Yaklaşımdan Kaynaklanma  Hedef  Eğilim  Karşılaştırma  Sürdürülebilirlik radardanismanlik.com.tr 50 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 51 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Sayısal Sonuç  Kriterin göstergeleri ile ilgili 2 -3 yıllık sonuç olması.  Sonuçların okula ait olması. Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 52 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma  Sonuçların zamanında gerçekleşmiş, güvenilir ve doğru olması  Girdilerle sonuçların anlaşılır şekilde ilişkilendirilmesi Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 53 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Hedef  Hedefin belirlenmiş olması  Hedefe erişme  Hedeflerin uygunluğu Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 54 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Eğilim  Olumsuz eğilimlerin varlığı  Olumlu eğilimlerin varlığı ve/veya iyi performansın sürdürülmesi Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 55 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma  Temel sonuçların dış kurum sonuçlarıyla karşılaştırılması  Kurum sonuçlarının karşılaştırma verilerine göre iyi durumda olması Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 56 Sayısal Sonuç Bütünsellik-Yaklaşımdan Kaynaklanma Eğilim Sürdürülebilirlik Hedef Karşılaştırma Sürdürülebilirlik  Sonuçların uygun biçimde kırılımlandırılmış olması  Mevcut kanıtların, olumlu performansın gelecekte de sürdürülebileceğine ilişkin güven vermesi Sonuçlar

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ radardanismanlik.com.tr 57

RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ MEB TKY MODELİ VE EĞİTİM KURUMLARI KALİTE ÖDÜLÜ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 58 DENGE radardanismanlik.com.tr