Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013."— Sunum transkripti:

1 KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013

2 Asistan Akademik Kurulu’nun ilki 19 Aralık 2012 tarihinde yapılmıştır Asistan Akademik Kurulu

3 Toplam : 299 Asistan Toplam : 30 Yan Dal Asistanı

4 Kurslar İletişim becerileri Temel ve ileri yaşam desteği/resüsitasyon Transfüzyon kurslarının 2013 yılından itibaren düzenli olarak yapılması ve her asistanın en az bir kez bu kursları almasının sağlanması planlandı

5 Erişkinler için temel ve ileri yaşam desteği kursu – İlki Nisan 2013’te yapıldı Anestezi, Kardiyoloji, Acil Tıp ve Adli Tıp Ana Bilim Dalları’nın katkıları ile düzenlenen kursa farklı ana bilim dallarından 29 araştırma görevlisi katıldı. İkincisinin Ocak 2014’te yapılması planlanmakta

6 İletişim Becerileri Kursu – İlki Mayıs 2013’te yapıldı Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ana Bilim Dalı’nın katkıları ile düzenlenen ilk kursa farklı ana bilim dallarından 15 araştırma görevlisi katıldı. İkincisi Kasım 2013’te yapıldı – 23 araştırma görevlisi katıldı.

7 Asistanlar, artık, uzmanlık sınavından sonra talep ederlerse, zorunlu hizmetin ilk kurasına kadar çalışabilmekteler…

8 Tıp Fakültesi Uzmanlık Eğitimi İzleme Programı oluşturuldu ve Nisan 2013 TUS’u sonrasında fakültemizde görev yapmaya başlayan asistanlardan itibaren kullanıma açıldı. Yıl sonuna kadar, tüm asistanlarımızın bilgilerinin de geriye dönük olarak sisteme girilmesi ve asistan geri bildirimlerinin de eklenmesi planlanmaktadır

9 Sisteme nasıl ulaşılıyor?

10 Her araştırma görevlisine anabilim dalının kendi kuralları çerçevesinde göreve başlamasını takiben 1 ay içinde bir danışman eğitim sorumlusu tayin edilmesi ve bu durumun uzmanlık öğrencisine yazılı olarak bildirilmesi, Bu kişinin aynı zamanda tez hocası da olması ve bu görevlendirmenin dekanlığa bildirilmesi gereklidir Bu işlemler zamanında yapılmazsa sistem uyarı verir Geçmiş Danışman İzin Tez Uzatma Bitirme İşlemleri

11 Asistanın izin tarih ve süreleri ile aldığı uzatmaların ve uzatma gerekçelerinin saklanması, verilen uzatmanın öngörülen bitiş tarihine eklenerek asistanın bitirme tarihinin otomatik olarak hesaplanması sağlanır Geçmiş Danışman İzin Tez Uzatma Bitirme İşlemleri

12 Her araştırma görevlisine ana dallar için uzmanlık eğitimi süresinin ilk yarısı içinde, yan dallar için ilk altı ayı içinde kendi görüş ve önerileri temelinde bir tez konusu belirlenmeli ve dekanlığa bildirilmelidir, bildirilmez ise sistem uyarı verir Geçmiş Danışman İzin Tez Uzatma Bitirme İşlemleri

13 Girilen tüm uzatma, tez, bitirme, izin gibi işlemlere ait yazıların numaralarının ve tarihlerinin saklanarak ileride evraklara erişmek gerektiğinde bulunmasını kolaylaştırır, gerekirse evrakın sistemden tekrardan tek tuş ile hazırlanmasını sağlar. Geçmiş Danışman İzin Tez Uzatma Bitirme İşlemleri

14 Asistan geri bildirimlerinin çevrimiçi olarak doldurulmasını ve raporlanmasını sağlar Asistanların öğrenim süreleri boyunca yapmaları gereken rotasyonların ve kursların zamanında yapılmasını ve takibini sağlar Geçmiş Danışman İzin Tez Uzatma Bitirme İşlemleri

15 Dikkatiniz için teşekkürler…


"KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 18 Aralık 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları