Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İTİBAR ATÖLYESİ... KAMUDA İTİBAR YÖNETİMİ Dr. Yusuf ADIGÜZEL TMSF Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İTİBAR ATÖLYESİ... KAMUDA İTİBAR YÖNETİMİ Dr. Yusuf ADIGÜZEL TMSF Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü."— Sunum transkripti:

1 İTİBAR ATÖLYESİ... KAMUDA İTİBAR YÖNETİMİ Dr. Yusuf ADIGÜZEL TMSF Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü

2 Kamu - Özel Karşılaştırması  Yetki ve Sorumluluk  Strateji / Planlama  Ölçümleme  Denetleme Biçimleri  Sosyal Sorumluluk Yaklaşımı  Siyaset – Bürokrasi İlişkisi 2 Kamuda İtibar Yönetimi

3 Paradigma Değişimi  Kamu Yönetimi Anlayışının Değişmesi  İdare etme / Yönetme  Siyaset -Bürokrasi Ayrışması  Yeni Yasal Düzenlemeler  5018 Sayılı kanun (2003)  Kamu Mali Yönetim ve Kontrol Kanunu  Bilgi Edinme Yasası (2003) 3 Kamuda İtibar Yönetimi

4 TMSF Farkı  Kamu Gücünü Kullanması  Özerk olması  Geniş Yetkileri Bulunması  İstanbul Merkezli Olması  Bürokratik Gücü  Sektörel Gücü  Finansman Gücü 4 Kamuda İtibar Yönetimi

5 TMSF Misyonu  TMSF finansal sistemin istikrarına katkıda bulunmak amacıyla;  Mevduat ve katılım fonunu sigortalar  Kendisine devredilen banka ve varlıkları en etkin şekilde çözümler 5 Kamuda İtibar Yönetimi

6 TMSF’nin Vizyonu Mevduat Sigortacılığı ve Çözümleme Uygulamaları ile Örnek Bir Kurum Olmak 6 Kamuda İtibar Yönetimi

7 TMSF’nin Temel İlkeleri  Adil olmak  Güvenilir olmak  Seffaf lık ve Hesap Verebilirlik  İşbirliği ve Katılımcılık  Çözüm Odaklılık  Etkinlik ve Verimlilik 7 Kamuda İtibar Yönetimi

8 TMSF’nin Stratejik Hedefleri  Mevduat Sigortacılığı  Kamuoyu Güvenini ve Farkındalığını artırmak  Dünya’daki En İyi Uygulayıcılar ve Yol Göstericiler Arasında Olmak  Banka Çözümleme  Çözümlemeye Hazırlık ve Çözümleme Süreçlerini Geliştirmek  Çözümleme Gelir ve Giderlerini Optimize Etmek 8 Kamuda İtibar Yönetimi

9 TMSF’nin Stratejik Hedefleri  Kurumsal Gelişim  Kurumsal Yönetim Sistemi Uygulamalarını Geliştirmek  Finansal Yönetim Uygulamalarını Etkinleştirmek  Çalışan Yetkinliklerini ve Motivasyonunu Artırmak  Kurumiçi ve Kurumdışı İletişim ve İşbirliğini Geliştirmek 9 Kamuda İtibar Yönetimi

10 Hesap Verebilirlik / Denetim  Medya Denetimi  Kamuoyu Denetimi  Bilgi Edinme / Dilekçe Hakkı  Yasama / Yürütme Erki  Meclis Denetimi / Sayıştay Denetimi / DDK  Yargı Erki Denetimi  Mahkeme / Davalar 10 Kamuda İtibar Yönetimi

11 Medya İlişkileri / İlkeler  Kolay Erişilebilme  Şeffaflık  Doğruluk  Hız 11 Kamuda İtibar Yönetimi

12 Medya İlişkileri / Erişim  Basın Bültenleri  Basın Açıklamaları  Satış İlanları  Basın Gezileri Ve...  Telefon  Mail Grubu / Web sitesi aboneleri  Profesyonel İletişim Danışmanlığı Desteği 12 Kamuda İtibar Yönetimi

13 Bilgilendirme / Şeffaflık Yılları Arası Bilgilendirme Yıllık ToplamOrtalama  Basın Bülteni bin  Bilgi Edinme24 bin4 bin  Soru Önergesi Kamuda İtibar Yönetimi

14 Medya İlişkileri / Yansıma Yılları Arası Haber Sayıları Yıllık ToplamOrtalama  TV23 bin 3 bin 833  Gazete43 bin7 bin 166  İnternet33 bin5 bin Kamuda İtibar Yönetimi

15 15 Teşekkürler… Dr. Yusuf ADIGÜZEL TMSF Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Teşekkür Kamuda İtibar Yönetimi


"İTİBAR ATÖLYESİ... KAMUDA İTİBAR YÖNETİMİ Dr. Yusuf ADIGÜZEL TMSF Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları