Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!.  PROJE İSMİ: “Aslı’ya yardım et!” Advergame.  PROJENIN KISA AÇIKLAMASI: Accessorize’ın yeni serisi Blue Rabbit ‘in tanıtımı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!.  PROJE İSMİ: “Aslı’ya yardım et!” Advergame.  PROJENIN KISA AÇIKLAMASI: Accessorize’ın yeni serisi Blue Rabbit ‘in tanıtımı."— Sunum transkripti:

1 ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!

2  PROJE İSMİ: “Aslı’ya yardım et!” Advergame.  PROJENIN KISA AÇIKLAMASI: Accessorize’ın yeni serisi Blue Rabbit ‘in tanıtımı için düzenlenen advergame.  BAŞLANGIÇ TARİHİ: 20 Şubat 2013  SON KATILIM TARİHİ: 20 Mayıs 2013  FORMAT: Oyuna katılabilmek için firmanın Facebook üzerinde çalıştırdığı uygulamayı yüklemek gerekmekte. Eğer Aslı’nın dağınık odasında küpesinin tekini bulmaya başarırsa tüketici Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanacak, davet edip kabul eden her kişi içinse 5 TL ‘lik hediye çeki kazanılabilinecek.

3  Beklenen Katılımcı Sayısı: Minimum Maksimum  Ödül Kazanma Beğeni Sayısı :  Kazanacak Kişi Sayısı :  Kazanan Kişilerin Beğeni Sayıları Toplamı:  Beklenen Ortalama Beğeni Sayısı :

4 Aslı’ya yardım etmek ister misiniz? Aslı dışarı çıkarken kullanacağı elbisesi üzerine uyan küpesinin tekini kaybetti. Eğer ona bu dağınık odasının içinde küpesinin tekini bulmasına yardım ederseniz, Accessorize’den 50 TL’lik hediye çeki sizin!

5 Aslı’ya yardım etmek istiyorsanız, üstelik ben de onun durumuna kaç kere düştüm diyorsanız. Haydi aplikasyonu yükleyin! Eğer küpesinin tekini bulmasına yardım ederbilirseniz, Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki sizin!

6  İlk Accessorize mağazası 1984 yılında Londra’da Covent Garden Piazza da açıldı. Accessorize bugün sayısı 1.000’i aşan hızla büyüyen uluslararası bir markadır. Tüm tasarımların İngiltere merkez ofisinde yapıldığı Accessorize, bugün modayı yakından takip eden genç dinamik kadının vazgeçilmez aksesuar markasıdır.  Türkiye’de ilk mağazasını 2004 yılında Unitim Aksesuar Mağazacılık olarak Metrocity AVM’de açan Accessorize bugün 45’in üzerinde ki mağaza sayısı ile hızla büyümeye devam etmektedir.

7  Nihai Tüketiciler: A,A+, B hedef kitlesindeki yaş Kadın Tüketiciler

8   Proje sürecinde sosyal medya aracılığı ile marka bilinirliğini arttırmak.   Marka, Hizmet veya Ürün algısını arttırmak.   Sosyal medyada marka temsilcileri yaratmak.   Müşteri ve hedef kitle ilişkilerini geliştirmek.   Facebook Hayran kitlesini arttırmak.   Medya da görünürlüğü arttırmak.

9  Sosyal Medya'da izleyecek yol  Facebook üzerinde oynan advergame «Aslı’ya yardım et!»  İletişim dili olarak samimi ve şefkatli bir dil seçilecek.  Hizmet veya Ürün ile ilgili blogları tesbit etmek, blogger ile iletişim sürecini başlatarak, marka, hizmet veya ürün deneyimi yaşatmak ve okuyucularına aktarmalarını sağlanacak.   Anahtar kelimeleri belirlenerek, facebook,google reklam, twitter kampanyası gerçekleştirmek.

10  Kampanyaya, facebook üzerinde oyunun aplikasyonunu yükleyen herkes katılabilecek. Eğer oyundaki ana karakterin kaybettiği küpenin tekini bulmasına yardım edildiği takdirde Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanılacak  Eğer oyuna davet ettiği kişiler de aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen her kişi için 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılabilinecek.  Yarışmaya katılım ücretsizdir.  Herhangi bir yaş sınırı yoktur.

11  Kimler Ödül Kazanacak?  facebook üzerinde oyunun aplikasyonunu yükleyen herkes katılabilecek. Eğer oyundaki ana karakterin kaybettiği küpenin tekini bulmasına yardım edildiği takdirde Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanılacak ve eğer oyuna davet ettiği kişiler de aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen her kişi için 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılabilinecek.  Hangi Ödüller verilecek?  Oyunu bitiren herkese 50 TL’lik Accessorize’dan hediye çeki ve davet ettiği kişiler eğer aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen kişi başına 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılacak.  Kampanya Takvimi:  Kampanya 20 Şubat 2013 tarihinde başlayacak ve 20 Mayıs 2013 saat 17.00’de sona erecektir.

12 Yarışmaya katılmak çok kolay, Accessorize facebook sayfasına girin. Aplikasyonu hesabınıza yükleyip oyunu bitirin ve 50 TL’lik hediye çeki sizin olsun..

13  KATILIM KOŞULLARI  Yarışma 20 Şubat Mayıs 2013 tarihleri arasında, 12 hafta süreyle, Türkiye genelinde, adresli internet sayfasına ücretsiz üye olup uygulamayı yükleyen herkes için geçerlidir.  Bu yarışmaya katılmak için Accessorize Türkiye sayfasına üye olmak gerekmektedir.  Yarışma süresince katılımcılar, adresli internet sayfasına ad, soyad ve E-posta adresi bilgileri ile ücretsiz üye olacak ve oyunu bitirenler Accessorize’dan 50 TL hediye çeki kazanacaktır.  Kampanya sonucunda kazanılan ödüller için sayfaya üye olurken verilen bilgilerden ödül sahiplerine ulaşılarak her hafta kazananlara çeklerin topluca yollanması amaçlanmaktadır.  Kazanılan ödül başkalarına devredilemez.

14 • Accessorize yetkilileri dilerlerse kampanya kurallarında ve ihtiyaçlarda değişiklik yapma haklarını saklı tutacaklardır. Yukarıda yazılı kampanya kuralları'nın tamamı katılımcılar tarafından peşinen kabul edilmiştir. • Kampanyaya giriş yapan katılan kişilerin gerçek profil bilgileriyle kampanyaya katılması gerekmektedir. Katılımcılar gerçek olmayan profilleri ile kampanyaya katılmasının tespit edilmesi durumunda katılımcılar yarışma dışı tutulacaktır. Bu kurala aykırı hareket eden katılımcılar; yarışma dışı tutulmalarından dolayı bir hak talep edemezler.

15  Kampanya kurallarını ihlal ettiği ve kampanya kurallarına uygun olmayan davranışlarda bulunduğu tespit edilen katılımcılar kampanya dışı tutulacaktır.  Ödüle ait ÖTV ve KDV hariç olmak üzere diğer vergi ve yasal yükümlülükler kazanana aittir. Kazanılan ödül devredilemez, değiştirilemez, nakit karşılığı talep edilemez.  Yanlış iletişim bilgisi verilmesinden dolayı yaşanabilecek aksaklıklardan Accessorize Türkiye ve Curcuna Longa Ajans sorumlu değildir

16  • Hayran kitlesi başlangıca göre maksimum oranda artmalı  • İzlenme, takip edilme rakamları belirlenecek  • Geri bildirimler ve cevaplar takip edilecek  • Kitlenin kampanya nasıl baktığı tespit edilecek  • Proje Ne kadar konuşuldu? Belirtilecek?  Projenin medya ve sosyal alan da maksimum oranda gösterimi sağlanmalı ve kampanya sonucu gerekli verilere ulaşılmalıdır.

17  Projelendirme  1 Aralık Ocak 2013  Başlangıç  20 Şubat 2013  Sosyal ağların kullanımı, Etkinlik tarihleri  20 Ocak-20 Mayıs 2013  Bitiş  20 Mayıs 2013  Proje Sonucun Teslimi  20 Haziran 2013

18 18 Zamanlama ve Bütçe Proje takvimi teklifin kabul edilmesi ve sözleşmenin imzası ile başlayacaktır. Fiyatlara KDV dahil değildir. Proje toplam bütçesinin %50’si çalışma başlangıcında, %50’si proje raporu tesliminden itibaren 1 hafta içinde tahsil edilir. ZamanlamaBütçe ( $ ) Projenin Hazırlanması Facebook Aplikasyon Yazımı1 ay5000 Proje Uygulama60 gün4000 Tanıtım2000 Halkla İlişkiler1 hafta500 Raporlama2 gün100 Toplam 98 gün

19 Curcuna Longa AJANS Accessorize Facebook Advergame Proje Ekibi • Aslı Göfteci Proje Koordinatörü • Damla Kaan Proje Danışmanı • Selen Veral Görsel İletişim Tasarımı Uzmanı • İlyas Sancar(Outsource) Sosyal Medya Uygulama • Zeynep Sarsılmaz Halkla İlişkiler ve Medya 19

20  Curcuna Longa Ajans  Dijital PR, Online İtibar Yönetimi, Dijital Pazarlama, Dijital Strateji Danışmanlığı, Sosyal Medya Takip & Raporlama & Analiz, Sosyal Medya Yönetimi, Sosyal Medya Kampanyaları, Facebook Aplikasyonları, Social CRM Entegrasyonu, Online Lider İletişim, Online Araştırma & Analiz  BİZ KİMİZ? : urcuna Longa 2012’de 6 genç, hevesli ve işinde uzman arkadaş tarafından Moda semalarında kurulmuş bir dijital medya ajansıdır. Bu gençlerin ortak noktası, +18’e varan şiddet unsurları içeren reklam piyasası vahşetinden, sanki bir bilgisayar oyununun içindeymişçesine ürkütücü bir zevk almalarıdır.Birçoklarının yaptığı gibi “vizyonlarımız” ve “misyonlarımız” başlıkları altında klişeler dizmiyorlar. Çok profesyonel kadroları, kusursuz projeleri ya da dünya devlerini parmaklarında oynatmışlıkları yok. Bu, sizin bildiğiniz ajanslardan değil.Onlar sadece markanıza huzurlu bir yaşam sunmak istiyorlar. İnternet denen canavarın yanlış tercihler yüzünden markanızı yutmaması için ellerinden geleni yapıyorlar. Birlikte çalışmanın kırmızı çizgilerle dolu sözleşmelerden, gergin yüz ifadelerinden ve sert tokalaşmalardan çok daha öte olduğunu biliyorlar  curcunalonga.blogspot.com, curcunalonga.wordpress.com


"ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!.  PROJE İSMİ: “Aslı’ya yardım et!” Advergame.  PROJENIN KISA AÇIKLAMASI: Accessorize’ın yeni serisi Blue Rabbit ‘in tanıtımı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları