Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Neden Facebook Reklamları? Dünyanın en yaygın sosyal ağı olan Facebook kişisel iletişimin yanı sıra reklam platformu olarak da kullanılmakta. Facebook.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Neden Facebook Reklamları? Dünyanın en yaygın sosyal ağı olan Facebook kişisel iletişimin yanı sıra reklam platformu olarak da kullanılmakta. Facebook."— Sunum transkripti:

1

2 Neden Facebook Reklamları? Dünyanın en yaygın sosyal ağı olan Facebook kişisel iletişimin yanı sıra reklam platformu olarak da kullanılmakta. Facebook reklamları geniş kitlelere ulaşma, tüketiciyle etkileşim oranının fazla olması ve satışları artırma gibi birçok nedenden dolayı şirketler için cazip gelmektedir. Genel anlamda Facebook reklamları; • Marka bilinirliliğini artırmak • Web sitelerinin trafiğini artırmak • Fan ya da beğeni sayısını arttırmak • Müşterilerle iletişimde olmak • Satış elde etmek gibi amaçlara hizmet etmektedir. Bununla beraber geleneksel reklam çalışmalarına oranla maliyetleri daha düşük!

3

4 Facebook Flyer Reklamları Facebook Flyer reklamları web sitenize yönlendirilen reklamlar olup, reklamlarınızı hedef kitlenize göstererek web sitenize olan trafiği arttırırsınız. Reklamlarınızı sponsorlu bağlantılar altında sağ tarafta görürüsünüz.

5 Facebook Page Like Reklamları Facebook Page Like reklamları Facebook sayfanıza beğeni kazandırmaya yönelik reklamlar olup, reklamlarınızı hedef kitlenize göstererek Facebook sayfanıza olan beğeni sayınızı arttırırsınız. Reklamlarınızı sponsorlu bağlantılar altında sağ tarafta ve Haber Kaynağınızda görürsünüz.

6 Facebook Page Post Reklamları Facebook Page Post reklamları Facebook sayfanızda yer alan içeriklerinizi yayınladığınız reklam modelidir. Reklamları sponsorlu bağlantılar altında sağ tarafta ve Haber Kaynağınızda görürüsünüz.

7

8 Facebook Reklamları Hedefleme Hedef kitlenizi belirken ülke ve şehir seçimi, yaş aralığı kırılımı ve cinsiyet ayrımı yapabilirsiniz.

9 Facebook Reklamları Hedefleme Hedef kitlenizi, anahtar kelimelerinizi kullanarak ilgi alanlarına göre belirleyebilirsiniz

10 Facebook Reklamları Hedefleme Hedef kitlenizi, kullanıcıların ilgi alanlarına göre belirlemekle beraber mobil reklamlara zemin hazırlayan mobil aygıt seçimine de olanak tanıyor.

11 Facebook Reklamları Hedefleme Hedef kitlenizi kullanıcıların ilişki durumları, konuştukları dil, eğitim durumu gibi kriterleri belirleyerek seçebilirsiniz.

12 Facebook Reklamları Maliyetleri Facebook Reklamlarınız için ne kadar harcayacağınızı ve bütçenizi nasıl yöneteceğinizi siz belirlersiniz. Reklamlarınızı, kampanyanın başlangıç ve bitiş zamanlarını ve tarihlerini ayarlayabilirsiniz ya da sürekli olarak çalıştırabilirsiniz. Maliyetlendirme konusunda iki farklı sistem seçebilirsiniz: CPM ve CPC CPC (Cost Per Click): Reklamlarınız tıklandıkça maliyetlendirilirsiniz. CPM ( Cost Per Mile) : Reklamlarınız 1000 kere gösterildiği taktirde maliyetlendirilirsiniz.

13 Facebook Reklamları için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın! Adres : Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk. Maltepe / İSTANBUL Telefon : (pbx) Fax : GSM : E-posta :


"Neden Facebook Reklamları? Dünyanın en yaygın sosyal ağı olan Facebook kişisel iletişimin yanı sıra reklam platformu olarak da kullanılmakta. Facebook." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları