Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli 17 Mayıs 2012.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli 17 Mayıs 2012."— Sunum transkripti:

1 1 SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli 17 Mayıs 2012

2 2 Avrupa Optik Pazarı •2011 Sonuçları •Avrupa’da ülkelere göre pazarın durumu farklılıklar gösteriyor, (iyi büyüme, istikrar, düşüş vb. ) •Avrupa ‘nın en büyük 5 pazarı •Fransa : 5.7 milyar Euro (2011 yılında % 1 artış ) •Almanya : 5 Milyar Euro (+ %2.5) İngiltere 3.5 Milyar Euro (- % 0.5) •İtalya: 2.9 Milyar Euro (+ % 0.2 ) •İspanya : 1.8 Milyar Euro (+ %1.5 ) •Satış noktaları : •Ortalama : 6000 kişiye 1 optik mağazası •Mağazaların %50 - %65’i franchise veya bayi •Fransa : •Ciro: 5.7 Milyar Euro –Gözlük camları : % 57 –Optik çerçeveleri : % 24 –Güneş gözlükleri : % 9 –Kontakt lensler : % 8 –Diğer: % 3

3 3 SILMO fuarı: • >Silmo, içerik olarak katma değeri yüksek, uluslararası bir profesyonel iş platformu olduğu kadar, renkli ve eğlenceli atmosfere sahip profesyonel bir fuardır.

4 4 SILMO fuarının tarihçesi • 1967 : Salon international de la lunetterie et des matériels pour opticiens (S.I.L.M.O), Uluslararası Gözlük ve Optisyenlere yönelik materyaller fuarı, Mayıs ayında Fransa’nın Oyonnax şehrinde yapıldı •1982 : Silmo fuarı Paris’e taşındı • 1983: Tarihi değiştirildi: Ekim  Yılın 2. koleksiyonları • 1994: SILMO d'Or – Yaratıcılık ve inovasyonun ödüllendirildiği ilk Silmo d’Or yarışmasının lansmanı yapıldı. •1996: Dizayn ve tasarım ön planda: SILMO Village kuruldu • 2007: SILMO fuarının 40. yılı – rekor bir yıl •2010: Fuar alanı değişikliği, Silmo New Generation • Fransız optik ve gözlük üreticilerinin, sektörün profesyonelleri ile buluşmak üzere kurmuş olduğu optik ve gözlük fuarı

5 5 Rakamlarla SILMO •  898 katılımcı firma, 1300 marka •  m² teşhir alanı •  ziyaretçi – (% 56’sı uluslararası ziyaretçi) •  311 Türk ziyaretçi (+ % 35, 2010 yılından bu yana) •2011 verileri

6 6 Katılımcıların ülkelere dağılımı (2011)

7 7 Uluslararası ziyaretçilerin ülkelere dağılımı (2011) Avrupa: Toplamın % 63’ü

8 8 SILMO fuarının güçlü yönleri • 1  > Benzersiz ürün çeşitliliği • Optik çerçeveleri, değişik segmentler • Teknolojik ürünler: gözlük camları ve makinaları • Hizmetler •2  > Fuar alanında kolaylık • Aynı katta birbirine bağlanan 2 büyük Hall 2012 hedefleri : m² stand alanı -950 katılımcı

9 9 SILMO fuarının güçlü yönleri •3  > Faydalı ve benzersiz bir profesyonel deneyim için çok sayıda hizmet ve etkinlik! • Zengin içerikli bir internet sitesi: • Bilgi ön planda : inovasyon, yeni eğilimler vb. • Basın / Alıcılar için Club bölümü • Forumlar • SILMO d’Or ödülleri Lien MO by silmo

10 10 •1  Toplantı ≥ 100 katılımcı – Bilimsel kologyum •2012 Teması : Refraksiyon ( gözün kırma kusurları) – Tematik Konferanslar •Temalar : 3 boyutlu gözlükler, merchandising…. •2  Küçük gruplar: Max katılımcılı YENİLİK – Teknik atölyeler •Demonstrasyonlar, canlı sunumlar •Temalar : Kontakt lensler, odyoloji, audiologie, görme zorlukları …. •(İngilizce simultane tercüme) Silmo Academy –Eğitim ve Formasyon

11 11 Pratik Bilgiler • 1  İnternetten ön kayıt –1 Haziran tarihinden itibaren • 2  Ücretsiz shuttle – Charles de Gaulle Havaalanı – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında –Porte Maillot – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında 3  Detaylı bilgi için: Türkiye Temsilcimiz : Promosalons Turquie

12 12 TEŞEKKÜR EDERİZ


"1 SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli 17 Mayıs 2012." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları