Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli"— Sunum transkripti:

1 SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
17 Mayıs 2012

2 Avrupa Optik Pazarı 2011 Sonuçları
Avrupa’da ülkelere göre pazarın durumu farklılıklar gösteriyor , (iyi büyüme, istikrar, düşüş vb. ) Avrupa ‘nın en büyük 5 pazarı Fransa : 5.7 milyar Euro (2011 yılında % 1 artış ) Almanya : 5 Milyar Euro (+ %2.5) İngiltere 3.5 Milyar Euro (- % 0.5) İtalya: 2.9 Milyar Euro (+ % 0.2 ) İspanya : 1.8 Milyar Euro (+ %1.5 ) Satış noktaları : Ortalama : 6000 kişiye 1 optik mağazası Mağazaların %50 - %65’i franchise veya bayi Fransa : Ciro: 5.7 Milyar Euro Gözlük camları : % 57 Optik çerçeveleri : % 24 Güneş gözlükleri : % 9 Kontakt lensler : % 8 Diğer: % 3

3 SILMO fuarı: >Silmo , içerik olarak katma değeri yüksek , uluslararası bir profesyonel iş platformu olduğu kadar, renkli ve eğlenceli atmosfere sahip profesyonel bir fuardır.

4 SILMO fuarının tarihçesi
1967 : Salon international de la lunetterie et des matériels pour opticiens (S.I.L.M.O) , Uluslararası Gözlük ve Optisyenlere yönelik materyaller fuarı , Mayıs ayında Fransa’nın Oyonnax şehrinde yapıldı 1982 : Silmo fuarı Paris’e taşındı 1983: Tarihi değiştirildi: Ekim Yılın 2. koleksiyonları 1994: SILMO d'Or – Yaratıcılık ve inovasyonun ödüllendirildiği ilk Silmo d’Or yarışmasının lansmanı yapıldı. 1996: Dizayn ve tasarım ön planda: SILMO Village kuruldu 2007: SILMO fuarının 40. yılı – rekor bir yıl 2010: Fuar alanı değişikliği , Silmo New Generation Fransız optik ve gözlük üreticilerinin , sektörün profesyonelleri ile buluşmak üzere kurmuş olduğu optik ve gözlük fuarı

5 Rakamlarla SILMO 77.000 m² teşhir alanı
898 katılımcı firma, 1300 marka  m² teşhir alanı 34671 ziyaretçi – (% 56’sı uluslararası ziyaretçi) 311 Türk ziyaretçi (+ % 35 , 2010 yılından bu yana) 2011 verileri

6 Katılımcıların ülkelere dağılımı (2011)

7 Uluslararası ziyaretçilerin ülkelere dağılımı (2011)
Avrupa: Toplamın % 63’ü

8 SILMO fuarının güçlü yönleri
1 > Benzersiz ürün çeşitliliği Optik çerçeveleri, değişik segmentler Teknolojik ürünler: gözlük camları ve makinaları Hizmetler 2 > Fuar alanında kolaylık Aynı katta birbirine bağlanan 2 büyük Hall 2012 hedefleri : m² stand alanı -950 katılımcı

9 SILMO fuarının güçlü yönleri
3 > Faydalı ve benzersiz bir profesyonel deneyim için çok sayıda hizmet ve etkinlik! Zengin içerikli bir internet sitesi: Bilgi ön planda : inovasyon, yeni eğilimler vb. Basın / Alıcılar için Club bölümü Forumlar SILMO d’Or ödülleri Lien MO by silmo

10 Silmo Academy –Eğitim ve Formasyon
1 Toplantı ≥ 100 katılımcı Bilimsel kologyum 2012 Teması : Refraksiyon ( gözün kırma kusurları) Tematik Konferanslar Temalar : 3 boyutlu gözlükler, merchandising…. 2 Küçük gruplar: Max katılımcılı YENİLİK Teknik atölyeler Demonstrasyonlar, canlı sunumlar Temalar : Kontakt lensler, odyoloji, audiologie, görme zorlukları …. (İngilizce simultane tercüme)

11 Pratik Bilgiler 3 Detaylı bilgi için: 1 İnternetten ön kayıt
1 Haziran tarihinden itibaren 2 Ücretsiz shuttle Charles de Gaulle Havaalanı – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında Porte Maillot – Paris Nord Villepinte fuar alanı arasında 3 Detaylı bilgi için: Türkiye Temsilcimiz : Promosalons Turquie

12 TEŞEKKÜR EDERİZ


"SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları