Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013."— Sunum transkripti:

1 Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013

2 n11.com & Clixous E-perakende alanında pazar lideri olmayı hedefleyen n11.com 20 Mart 2013’de internet kullanıcılarıyla buluşmasından yaklaşık 3 ay önce performans bazlı pazarlama alanında çözüm ortağı olarak Clixous ile ilerlemeyi seçerek Google AdWords, SEO, Web Analytics ve Dönüşüm Optimizasyonu alanlarında çalışmaya başladı. Infografik Kaynak: content/uploads/2014/01/n11-infografik1.jpghttp://www.webrazzi.com/wp- content/uploads/2014/01/n11-infografik1.jpg

3 Zoom: Sponsor Reklam Ana Performans Göstergeleri

4 Çalışma Metodolojisi API Geliştirme Performans Yönetimi & Raporlama Hedefler & KPI Hesap Yapısı Kampanya Opt. Bütçe Opt. Anahtar Kelime Opt. Dönüşüm & ROI Opt. Reklam Grubu Opt. Max. CPC Reklam / URL Opt. IT Kampanyalar Strateji Search-Display Mart Aralık

5 API Optimizasyon Uygulaması / Yazılım Geliştirme Clixous teknoloji ekibi tarafından ileri düzey AdWords hesap otomasyonu (stok yönetimi, fiyat güncellemeleri vb.) ve optimizasyonuna yönelik n11.com altyapısına özel bir AdWords API uygulaması geliştirildi.

6 Hesap Yapısı / Kampanya Stratejisi Ev & Yaşam Brand / Category Moda & Kozmetik Brand / Category Elektronik Brand EL – BR – Apple Cep Telefonu EL – BR – LG LCD / LED TV LG LED TV LG LED TV Fiyatları LG 3D LED TV... EL – BR – Toshiba Notebook EL – BR –... Category EL – CAT – Cep Telefonu Genel EL – CAT – LCD / LED TV Genel LED TV Genel LED TV Fiyatları 3D LED TV EL – CAT – Notebook EL – CAT –... Spor & Outdoor Brand / Category Hobi & Oyun Brand / Category Oto & Aksesuar Brand / Category Site Kategori Yapısı Reklam Grupları Kampanyalar Hesap, site kategori yapısı, ürünler, kullanıcı arama alışkanlıkları, kampanyalar, rekabet ve dönemsel faktörler doğrultusunda maksimum yatırım getirisi hedeflenerek yapılandırıldı.

7 Reklam Grubu / Anahtar Kelime / URL Statejisi EL – BR – Samsung LED TV EL – BR – LG LED TV... LG 3D TV 32LA620S +32LA620S +lg +32LA620S [32LA620S]... LG 3D TV 42LA613S LG 3D TV 42LA620S LG 3D TV 42LA660S LG 3D TV 42LA690S LG LED TV Fiyatları LG LED TV Modelleri... EL – BR – Sony LED TV... Reklam Grupları Kampanyalar Anahtar Kelimeler LG 3D TV 32LA620S Otomatik Fiyat ve Stok Kontrolü Doğru zamanda, doğru mesajla, kullanıcılar hedefli iniş sayfalarına yönlendirildi. Stok, indirim, fiyat, reklam gibi değişkenler Clixous API ile otomatik olarak optimize edildi.

8 ROI Optimizasyonu (Max. CPC, Bütçe, İşlem, Ciro) Ct.Pz.Pr.Cm.Sl.Çr.Pt Kategori A Kategori A Kategori C Kategori C Kategori D Kategori D Kategori B Kategori B... GünlükHaftalıkAylık ROI > X, Strateji A Öncelik: A ROI > Y, Strateji B Öncelik: B ROI < Y, Strateji C Öncelik: C Günlük, haftalık ve aylık bazda ROI optimizasyonu stratejileri geliştirilip, uygulandı. Standart Optimizasyon Otomasyon Otomasyon A Otomasyon B Otomasyon C

9 n11.com hedeflediği tüm anahtar kelimeler ve tüm zamanlar genelinde diğer pazar oyuncularına nazaran: • 47%’lik lider gösterim pazar payına • 2.1’lik premium konumlamaya • 53%’lük lider üst sayfa reklam gösterimine sahip oldu Pazar Analizi: Tüm Zamanlar 2013

10 Zoom: KPI ROI odaklı metodik performans yönetimi sonucunda 9 aylık dönemde n11.com’un ciro, dönüşüm oranı ve ROI’si sistematik olarak artarken CPC (tıklama başına maliyet) düşürüldü. Ciro ROI Dönüşüm Oranı vs. Tıklama Başı Maliyet

11 Sonuç / Performans Değerlendirmesi 9 Ayda 128 Milyon TL Ciro Hacmi %50 CPC Düşüşü %50 CPC Düşüşü 7 Kat Dönüşüm Oranı Artışı 7 Kat Dönüşüm Oranı Artışı 25 Kat ROI Artışı 25 Kat ROI Artışı


"Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları