Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sosyal Medya. AMAÇ  Tatil.com Markasının;  Marka bilinirliği ve güvenilirlik sağlamak  Ürünün rakiplerinden farkını / iddasını ortaya koymak  Sadık.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Sosyal Medya. AMAÇ  Tatil.com Markasının;  Marka bilinirliği ve güvenilirlik sağlamak  Ürünün rakiplerinden farkını / iddasını ortaya koymak  Sadık."— Sunum transkripti:

1 Sosyal Medya

2 AMAÇ  Tatil.com Markasının;  Marka bilinirliği ve güvenilirlik sağlamak  Ürünün rakiplerinden farkını / iddasını ortaya koymak  Sadık / devamlı müşteri kitleri oluşturmak

3 MECRA  Sosyal Medya / Facebook/Twitter/Xing;  Topluluk oluşturma  Marka / ürün konumlandırması  Kurumsal iletişim  Reklam / PR

4 NEDEN FACEBOOK  Çünkü;  Dünyada 800 milyon kullanıcı  Türkiye’de 30 milyon kullanıcı  Her kullanıcının ortalama 150 arkadaşı  Her kullanıcı günde ortalama 40 dakika ayırıyor

5 HEDEF  12 Ay Sonunda;  Tatil.com Facebook sayfasında yeni takipçi Aylık artış ile  Her gün 1 milyonluk sayfalarda reklam Günde 2 ileti Hediye duyurusu / kazanan duyurusu

6 NASIL  Topluluk Yönetimi  Kurumsal iletişim  İleti paylaşımı ve ileti yönetimi  Günlük Promosyon  İlk 2 ay her gün 1 tatil  İzleyen aylarda daha düşük frekans ile Haftada 1-2 tatil paketi olabilir

7 NASIL  Reklam Alımları  İlgili mecralarda reklam alımları organizasyonu  Çıkacak reklam iletilerinin (görsel / yazılı) hazırlanması  Her ay bir blog yazarı / Facebook admini ile reklam  Sizin ekiplerinizin kişiye tanıtım yapması ile  Paket öncesi / sonrası tecrübenin şahsen aktarılması  Hediye olarak tam paket düşünülmüştür

8 HİZMETLER  Sosyal medya danışmanlığı  Facebook,Twitter,Xing (3 kişi sürekli görevlendirilecek)  Kurumsal sayfa oluşturulması  Wellcome tab(ler)  Custom tab(ler)  Topluluk (ileti) yönetimi  Günlük olarak ürün / kampanya bilgilerinin girilmesi  İleti altı yönetimi  Tüm ileti altı yorumlarının yönetilmesi  Soruların cevaplanması / yönlendirilmesi

9 HİZMETLER  Reklam alımları & organizasyonu  Raporlamalar  Katılım  Görünüm  Beğeni bazında  Blog yazarı / Facebook adminleri organizasyonu  Doğru kişilerin bulunması / ikna edilmesi  Tatil organizasyonu

10 BÜTÇE  12 Ay anlaşılması durumunda;  Aylık TL + KDV

11 TEŞEKKÜRLER  Taksim Medya & Turkmailing İnternet Reklamcılığı


"Sosyal Medya. AMAÇ  Tatil.com Markasının;  Marka bilinirliği ve güvenilirlik sağlamak  Ürünün rakiplerinden farkını / iddasını ortaya koymak  Sadık." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları