KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Advertisements

Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Resimlerin Kullanımı.
ENGELLİLERİN EĞİTİMİ VE İSTİHDAMINDA YENİ PERSPEKTİFLER
Bilgi ve İlişkilerin Gösterimi
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
SINIFTA KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Eğitim Öğretimde Planlama
MATEMATİK EĞİTİMİ FELSEFESİ
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Çok Kültürlü Bir Bakış Açısına Göre Çocuklar
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Çocuklara ve Gençlere Yönelik Sosyal Politikalar
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLARIN ÖNEMİ VE KULLANIMI
ÖĞRENCİ MERKEZLİ EĞİTİM
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
MATEMATİK YAZILIMLARI.
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
Buluş Yoluyla Öğrenme.
Bilgilendirme Toplantısı
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Bölümü
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Strateji, yöntem ve teknik kavramlarını açıklayabilme, Strateji, yöntem ve teknik kavramları arasındaki ilişkiyi kavrayabilme,
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
HBÖ Strateji belgesi eğitime erişimlerini Öğrenmeye değer veren bir sistem içinde istihdam fırsatlarını artırmak amacıyla kişilerin eğitime erişimlerini.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma
ARCS Modeli.
Öğretim Yöntemleri Anlatım, Tartışma, Örnek Olay İncelemesi, Problem Çözme, Proje Temelli Öğretim, İşbirliğine Dayalı Öğretim, Gösterip Yaptırma..
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
İçermeci Eğitim Zara Todd. Hakkımda 29 yaşındayım ve İngiltere, Londra’danım.. Genç engelli kişilerin kendi haklarını nasıl savundukları üzerine doktora.
BEN OLMADAN BENİM ADIMA HİÇ BİR ŞEY! Bağımsız Yaşam hareketinin merkezinde “engelli bireyler” in kendileri vardır. Engelli bireyler, kendi hayatlarına.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 5 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Vygotsky’nin Bilişsel Gelişime İlişkin Görüşleri.
Vygotsky’nin Bilişsel Gelişime İlişkin Görüşleri
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ SEMİNERİ. EĞİTİM HAKKI Özel gereksinimi ve/veya engeli olan ya da olmayan tüm çocuklar eğitim hakkından yararlanma özgürlüğüne.
ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÇOCUKLAR VE ÖZEL EĞİTİM
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
ÖZEL EĞİTİM NEDİR? Özel eğitime ilişkin devlet ve akademisyenler tarafından yapılan çeşitli tanımlar mevcuttur. Özel eğitime ilişkin M.E.B. tarafından.
ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN MATERYALLER
Gruplama Hızlandırma Zenginleştirme Mentörlük
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN AKADEMİK BAŞARISINDA AİLE VE PEKİŞTİREÇ
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
ÖĞRENME ORTAMINDA ÖĞRENENİN ÖZELLİKLERİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Öğretimin Planlanması
Öğrenme ve Öğretme Stratejilerini Tasarlama
SOSYO-KÜLTÜREL YAKLAŞIM
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ
Programdan Sorular.
HAYAT BİLGİSİ Örnek Ders Anlatımı Farklı Konulardan
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
Sunum transkripti:

KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 6 Matematiği Tüm Çocuklara Eşit Şekilde Öğretmek

Eşitlikçi Bir Öğretimin Temin Edilmesi Not Vermede Bazı Hususlar Not Verilen Değer Verilendir. Değerlendirme Araçlarından Notlara.

Tüm Çocuklar İçin Matematik Günümüz Sınıflarında Çeşitlilik Sınıflandırma ve Esnek Gruplandırma Farklı Öğrenciler İçin Öğretim İlkeleri

Özel Gereksinimli Öğrencilerin İhtiyaçlarını Karşılamak

Müdahaleye Yanıt Verme

Hafif Düzeyde Engelli Öğrenciler

Açıktan strateji öğretimi Akran Destekli Öğrenme Öğrenci Sesli Düşünmeleri

Önemli Düzeyde Engelli Öğrenciler

Kültürel ve Dilsel Açıdan Çeşitlilik Gösteren Öğrenciler Pencereler ve Aynalar Kültürel Açıdan İlgili Matematik Öğretimi Ana Dili İngilizce Olmayan Öğrenenler (ADİOÖ) ADİO Öğrencilere Matematik Öğretmek İçin Stratejiler İçeriğe ve Dile Dair Kazanımları İfade Ediniz ve Yazınız Arka Planı Oluşturunuz Anadilin Kullanımını Teşvik Ediniz Anlaşılabilir Girdi Kullanınız Kelimeleri Açıktan Öğretiniz Dil Gelişimini Desteklemek İçin İş Birlikçi Gruplar Planlayınız Ailelerle İlişkileri Güçlendiriniz

Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Çalışma Cinsiyet Eşitsizliğine Yol Açan Olası Nedenler Cinsiyetle İlgili İnanış Sistemleri Öğretmen Etkileşimleri ve Cinsiyet

Ne Yapılabilir? Farkındalık Tüm Öğrencileri Dâhil Ediniz

Direnci Azaltma ve Dayanıklılığı Artırma Öğrencilere Tercih Hakkı Verin ve Güçlü Özelliklerini Kullanınız Dayanıklılık Özelliklerini Besleyiniz Şefkat Gösteriniz Matematiği Çekici Hâle Getiriniz Öğrencilere Kendi Öğrenimlerinin Kontrolünü Veriniz

Matematiksel Olarak Üstün Yetenekli Öğrencilerin İhtiyaçlarını Karşılamak Kaçınılması Gereken Stratejiler Kullanılabilecek Stratejiler Hızlandırma Zenginleştirme Karmaşıklaştırma Yenilik

Son Düşünceler Asa Hilliard, çeşitlilik konusunda uzman ve profesör, demiştir ki “Yeniden yapılandırmak için öncelikle kendi çocuklarımız için belirlediğimiz hedefleri ve onlar hakkında sahip olduğumuz inanışlarımızı derinlemesine gözden geçirmek zorundayız.