ÖNEMLİ OLAN HER DURUM VE KOŞULDA OLUMLU BAKIŞI KORUYABİLMEKTİR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Rüyaları gerçekleştirmenin en kestirme yolu uyanmaktır.
Advertisements

ULUS ÇANKAYA’YA BARİKAT KURDU!... Prof. Dr. Tülay Özüerman
Kur'an Aklımızı Kullanmamızı İster. Konuyla ilgili ayetler: 1- "Acaba onlar herhangi bir yaratıcı olmadan mı yaratıldılar? Yoksa kendileri mi yaratıcıdırlar?
Prof. Dr. Ahmet Arıkan Gazi Ü niversitesi Gazi Eğitim Fakültesi OFMAE Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalı.
 1 – 5 Yaş Grubu  6 Yaş Anaokulu  7 – 16 Yaş İlk öğretim  Lise Eğitimi İSVEÇ EĞİTİM SİSTEMİ.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
PLATON NAMI DİĞER: EFLATUN
Okul Kademelerine Göre Gelişim Özellikleri YRD.DOÇ.DR. MUSTAFA TOPRAK.
İklim ve İklim Elemanları SICAKLIK. Bilmemiz Gereken … Isı : Cisimlerim potansiyel enerjisidir. Sıcaklık : Isının dışa yansıtılmasıdır.Birimi santigrat.
Gülara Tırpançeker Bilişim Etiği Kuramlar.
Öznur DUMAN ELGÜL ZEKA. ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ DEĞİŞİMLER Duygu değişimlerinin hızı ve üst düzeyde yaşandığını önceden bilmek bu duygular yaşandığında.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
HAZIRLAYAN VE SUNAN: HAYATİ İBRAHİM GÜVEN. HOŞGELDİNİZ… Konuşmamı ülkemizde misafir ettiğimiz sayın temsilcilere hoş geldiniz diyerek başlamak istiyorum.Ayrıca.
1 ZAMİRLER Dil, kısa, öz anlatımı sever. Konuşurken, yazarken gereksiz, sevimsiz tekrarlardan kaçınmak için, daha önce anılan bir ismin yerine, onu karşılayacak.
E R G E N L İ K ERGENLİK DÖNEMİ FİZİKSEL GELİŞİM
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
SOSYAL GELİŞİM Öğr. Gör. İdris KARA.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Fen tutum. Fen eğitimi ve fene karşı tutum ile ilgili araştırmalar incelendiğinde öğrencilerin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin fene karşı tutumları,
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
KÖK  Kök bitkinin toprağın altında kalan kısmıdır.Aynı zamanda bitkinin toprağa bağlanmasını ve toprakta ki su ve mineralleri alarak bitkinin yaşamasını.
SANAT FELSEFESİ HAZIRLAYAN: HELİN ÖZCE KÖSE 11 FEN A.
AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.
Program Tasarım Modelleri
KONUŞMA VE BİZ Emin ÖZDEMİR. Bizi biz kılan konuşma gücümüzdür.Bu gücü yitirdiğimizde, dilsizleştiğimizi düşünelim. Suskunun dayanılmaz köleliğine düşeriz.Dış.
Sözsüz İletişimin Özellikleri
bizden asaf’dan sesi açınız tıklayarak geçiniz gerekince kaptanlar limanlara askerler siperlere sığınırlar aydınlar şiirlere sen bana sen desende demesende.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Günlük Yaşam Beceri Materyalleri ve Çalışmaları
It’s My Life It’s My Choice
Eğitim anlayışımız, bizi farklı kılan ayrıştırıcı yaklaşımımız...
Değerlendirme Soruları Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni
“ekonomik, sosyal ve kültürel gereksinmelerini karşılayabilmek için
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
Fahri TEKİNOL PSİKOLOJİK DANIŞMAN
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
RASYONALİZM (AKILSALCILIK)
Program Tasarım Modelleri
TUTUM VE ALGILAR.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
KÜMELER HAZIRLAYAN : SELİM ACAR
Çocuklarımız İçin Düşünün
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ANLATMAYA BAĞLI EDEBİ METİNLERDE DİL VE ANLATIM
HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ERGENLİK DÖNEMİ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
YAS 5 Anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının beni ne kadar korkuttuğunu öğrendim. YAS 7 Meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini.
SOSYAL BİLİŞ VE SOSYAL DÜŞÜNÜŞ
Gelişim ve Temel Kavramlar
BELLEK.
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
7. SINIF 1. ÜNİTE Melek ve Ahiret İnancı.
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
TOPLUMSAL TABAKA ve SINIFLAR
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

ÖNEMLİ OLAN HER DURUM VE KOŞULDA OLUMLU BAKIŞI KORUYABİLMEKTİR

Rüyaları gerçekleştirmenin en kestirme yolu, uyanmaktır. J. M. POWER

Birlikte yaşadığımız insanlara karşı tutumumuz, onları anlamamıza bağlıdır Alfred Adler

ÖĞRETMENİN YAPMASI GEREKEN, BİLGİNİN ORTAYA ÇIKMASINA DİĞER BİR DEYİŞLE DOĞMASINA REHBERLİK ETMEKTİR. SOKRATES (M.Ö )

Eğitim, insandaki iyilik tohumunu yeşerten ve yaşamı güzelleştiren erdemlerin hazinesidir. İnsanlar arasındaki fark, bedensel güçlerden değil, ruhsal güçlerden kaynaklanır SOKRATES (M.Ö )

Herkes işine bakmalı ve kendisinden çok toplumun gönenci ve mutluluğunu düşünmelidir Eflatun (M.Ö )

Nesne, duyusal olarak algılanamazsa, sadece boş bir kalıp olarak kalır. Duyular olmaksızın hiç birşey öğrenilemez. Çünkü duyusal aktarıcılarla edinilen izlenimler, imgeler ve gözlemler; ruhun düşünmesi için gerekli hammaddeyi sağlarlar. Hammaddeyi işleyen ona biçim veren, aklın etkin olan kısmıdır. Aristoteles (M.Ö ) Aristoteles (M.Ö )

İDEAL DEVLET, VATANDAŞLARIN YÖNETİME KATILIMI VE SORUMLULUK YÜKLENMESİ İLKELERİ ÜZERİNE KURULUR CİCERO (M.Ö )

Su yumuşak akışıyla inatçı kayaları oyar, Aynı şekilde su gibi yaşamak, çözülemeyecek şeyleri çözer. Lao İzu

Nefsini bilimlerle süslemeye ve düzeltmeye çalış. Bilimden başka her şeyi bırak. Bilimde insan için gerekli olan her şey vardır. İnsanın ruhu kandil, bilim ise onun aydınlığıdır. İbn-i Sina ( )

DAVRANIŞ, HER BİREYİN İMAJINI YANSITAN BİR AYNADIR Goethe

İLİM İLİM BİLMEKTİR İLİM KENDİN BİLMEKTİR SEN KENDİNİ BİLMEZSEN BU NİCE OKUMAKTIR YUNUS EMRE “KENDİNİ BİL” SOKRATES

YAŞAMINIZIN BAŞROL OYUNCUSU SİZSİNİZ HER TÜRLÜ ROL MEVCUT. KÖTÜ ROLLERİ DE OYNAYANLAR OLACAK. AMA O SİZ OLMAYIN

AYNI OLAYDAN HEM İBRET ALMAYI, HEM DE ÖRNEK ALMAYI DÜŞÜNÜN

“ İNSANLAR, HASSAS VARLIKLARDIR. İNCİTMEYİN”

Ateşe ateşle karşılık verenlerin ellerinde kalan genellikle küldür. A. V. BUREN

“İŞLERİ ACİLLEŞMEDEN, HIZLA SONUÇLANDIRIN”

YÖNETİMLE İLGİLİ GÖREVLER BİLGİLİ İNSANLARA VERİLİR Sir Thomas More (

Şeytanla sofraya oturanın kaşığı uzun olmalı. Alman Atasözü

BİLMEK, EGEMEN OLMAKTIR. YOLUMUZ BİLİMİN IŞIĞI İLE AYDINLANAN YOLDUR Francis Bacon ( )

Umut iyi bir kahvaltı, kötü bir akşam yemeğidir. F. BACON

KÖTÜLÜK İNSANIN KENDİ SEÇİMİDİR Rene Descartes ( )

Dünyada, “ilk bakışımda doğruluğuna çok güvendiğim şeylere ikinci kez bakmam gerektiğini” anlayacak kadar çok yaşadım. J. BILLINGS

Gelişme, çelişmenin ürünüdür. Friedrich Hegel ( )

Ayakkabım yok diye üzülüyordum, ta ki ayaksız bir adam görene kadar. Arap Atasözü

“BAŞARI, BİR ŞEYİ İYİ YAPMAK İÇİN HARCANAN ZAMANIN DOĞAL ÖDÜLÜ OLDUĞUNDAN, ZAMAN ALIR Joseph Ross

Kendini yönet, dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin Platon

Susma, dayanılması çok güç bir hazır cevaptır. G. K. HESTERON

“ Bir insanın aklı, bilgisine göre değil bilgi edinme yeteneğine göre ölçülür.” Bernard Shaw Bernard Shaw

Bilginin efendisi olmak için, çalışmanın uşağı olmak şarttır. BALZAC

“Bizim bilgimiz, başkalarına yüksekten bakacağımız bir kale değil, milli varlığımızı koruyacak bir zırh, yaşama güzellik verecek zengin bir hazine olmalıdır.” Bacon

Aslanlar ülkesinde tavşan avlarken, gözünüzü aslanlardan ayırmamalısınız; ama, aslan avlayacaksınız, tavşanlara aldırmanız gerekmez. H. STERN

Bildiğini yaymayan bilgin, meyvesiz ağaç gibidir. Sadi

Güçlük içinde bulunduğun süreyi ne kadar uzatırsan, çözüm bulma olasılığın o kadar azalır. C. NICOLLE

Bilmediğimi bildiğim için diğer insanlardan farklıyım. Sokrates

Güçlü olan, zayıf yanını herkesten iyi bilendir; daha güçlü olan ise zayıf yanına hükmedebilendir. ANONİM

“ Mal kaybeden bir şey kaybetmemiştir, onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir, cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir.” Goethe

Kötümser bir gençten daha üzüntü verici kimse, yaşlı bir iyimserdir. Mark TWAIN

“ Akıllı insan aklını kullanır, daha akıllı insansa başkalarının aklını da kullanır.” Bernard Shaw

Fazla zırh ve çok az beyin. İşte dinozorların neslinin tükenmesinin nedeni... Max ARNOLD

“ Okumak bir insanı doldurur, insanlarla konuşmağa hazırlar, yazmaksa olgunlaştırır.” Bacon

Yanılgı insanlar içindir; ancak, silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, fazlaca yanlış yapıyorsunuz demektir. J. JENKINS

“Ölçmediğiniz bir şeyi geliştiremezsiniz.” Tom Peters

Gerçek başarısızlar, yanılgılarını deneyimleri ile düzeltemeyenlerdir. E. HUBBART

“ Akılsızlar kimseden bir şey öğrenemezler ama akıllılar akılsızlardan bile çok şey öğrenirler.” Konfüçyüs

Limandaki gemiler güven içindedir; fakat, gemiler limanlar için yapılmamıştır. J.A. SHEDD

İYİ OLMAK KOLAYDIR, ZOR OLAN ADİL OLMAKTIR. Victor Hugo