EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Etkin ve İşbirliğine Dayalı Öğrenme S
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Çocukların ev hayvanlarına ve sürüden ayrılmış hayvanlara bakış açısı The Grammare Junion School Sınıf 6B.
Ø Eğitim süreci içersinde öğretim ve yönetim etkinliklerine paralel olarak, öğrencinin eğitimöğretim etkinliklerinden üst düzeyde yararlanmasını sağlamak.
Newton’un Hareket Kanunları
Teknoloji, Kültür ve 21. YY pedagojisi
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Öğrencilerin birbirlerini tanımasına, görüşlerini, çözümlerini birebirleriyle paylaşmalarına el verişli yeni bir öğrenme tekniğidir.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
EKONOMİK MÜCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
Ünite Portfolyo Sunumu
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
EĞİTSEL ALANLAR Kazanım: Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. 9. Sınıf 8 nolu kazanım etkinliği.
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Yapılandırmacı [Constructivist] Öğrenme Yaklaşımı Prof. Dr. Özcan DEMİREL ve Arş. Gör. Bünyamin YURDAKUL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim.
“21.Y.Y. Araştırmalarını, bilgi, iletişim ve teknoloji ile bütünleştiren, stratejik hedeflerini halkına benimsetebilmiş ve bunları ciddiyetle uygulamaya.
1. KUŞAK DÜZEN.
TEOG TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ Engin DEMİRCİ.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Emre Özgen Bilkent Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkanı
Mutluköy İlköğretim Okulu
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA Ünite Ürün Dosyası Sunumu EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA

Ünite Özeti Japonyayı değişik kaynaklardan tanımaya başladık. Her öğrenci ülkenin farklı bir özelliğini ortaya çıkarmak için çalıştı. Bu çalışmalar yapılırken ülkemizle japonya değişik yönleriyle karşılaştırıldı. Böylece japonya nın üstün özellikleri belirlendi.

Öğretim Programi Tasarim Sorulari Temel Soru Japonya kadar teknolojik açıdan güçlü olmak mümkün mü? Ünite Soruları Japonya nın gelişmesinde etkili olan faktörler nelerdir? Japonyanın gelişmişliği bizim için neden önemlidir? İçerik Soruları Gelişmişliğin göstergeleri nelerdir??

GELİŞMİŞLİK PROJESİ Bu proje öğrencilerim 21. Yüzyıl Becerileri geliştirmesine aşağıdaki yollarla yardımcı olacak: Akranlarla işbirliği Japonyaya ilişkin verileri analiz etmek ve Ünite Sorularını cevaplamaya yönlik sonuçlar çıkarmak Araştırma hakkında sorunları çözmek ve kararlar almak Bülten aracılığıyla başkalarıyla iletişim kurmak

Öğrenci Gereksinimlerini Belirleme Araci Amaç Öğrencilerin japonyanın gelişmişliğine yönelik ne bildiklerine ve ne ölçüde bu konuya ilgi duyduklarına ilişkin veri taplamak Üst düzey düşünmeyi özendirmek için neler denedim? Jponya hakkında bilgiler bulmalarını ve sonuçlar çıkarmalarını isterim. Değerlendirme sonunda elde ettiğim veriler ünitenin ilerleyen etkinliklerini planlamama nasıl yardımcı oldu? Ne tür geribildirim ya da ek fikir almak isterdiniz? Sanırım üst düzey düşünmeyi geliştirme konusunda daha fazla yardıma ihityacım var.

KURSA İLİŞKİN HEDEFLERİM Öğrencilerimin ülkemin gelişmişliğine daha fazla merak duymasını sağlayacak yollar bulmak Öğrencilerimin ve kendimin kullanabileceği farklı teknolojileri öğrenmek Başka öğretmenlere görüş alış verişinde bulunmak

Öğrencilerimin Hedefleri Bilim insanlarının verileri nasıl topladıklarını ve düşündüklerini öğrenmek Daha bağımsız öğrenen olmak

Geribildirim istediğim konular Öğrencilerin kendi öğrenme süreçleri konusunda daha fazla sorumluluk almalarını sağlamanın yolları