ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
ÇIKIŞ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNİYET HEDEFLERİ.
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
Hazırlayan: Firdevs KELEŞ PROJE TABANLI ÖĞRENME.
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
COĞRAFİ KEŞİFLER Gülçin ERENOĞLU.
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Gagné’in Öğrenme Koşulları Modeli
Ünite Portfolyo Sunumu
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
PEER SUPPORT TEAM.
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Hazırlayanlar : Elmas SOFU Müjde BALBAROS
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
PROBLEM ÇÖZME YAZILIMLARI
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
OKULÖNCESİNİN ÖNEMİ.
Çevre Dostu Poşet Tasarlayalım
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
Kişisel Rehberlik.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU NİLAY PEKER

ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler bu ünitede çevre kirliliğine neden olan etmenleri araştırırlar , bu etmenler arasından plastik poşetlerin çevreye nasıl zarar verdiğini keşfederler ve plastik poşetlerin yerine kullanılabilecek alternatif ürünler tasarlayarak sınıf ortamında gerçekleştirirler.Ayrıca plastik poşetlerin kullanımından doğan zararları çevrelerinde bulunan diğer insanlara anlatabilmek amacıyla bir yayın ya da sunum hazırlarlar.

ÖPTS’ler Temel Soru: 1. Nasıl tasarım yapabiliriz? 2. Yaratıcılığın önündeki engelleri nasıl yıkabiliriz? Ünite Soruları: 1.Çevre kirliliğine sebep olan etmenler nelerdir? 2. Daha temiz bir çevre için neler yapabiliriz? İçerik Soruları: 1.Çevre kirliliğine sebep olan plastik poşetler sizce çevreye nasıl bir zarar veriyor? 2.Alışveriş poşetleri çevre dostu başka bir materyalden tasarlanarak üretilebilir mi?

Ünite Vizyonu Bu üniteyi geliştirerek, Öğrencilerimin öncelikle kendi yaratıcılık potansiyellerinin farkına varmalarını, problemleri keşfederek uygun çözüm önerileri getirebilmelerini, Bu ünite boyunca öğrencilerimin Plastik poşetlerin çevreye verdiği zararları farkederek alternatif çözüm önerileri üretebilmelerini istiyorum.

Proje Yaklaşımı Öğrencilerim bu projede çalışırken, Çevrelerindeki problemlerin farkına vararak çözüm önerileri geliştirirler böylece problem çözme yeteneği edinirler. Akranları ve toplumun üyeleriyle işbirliği yaparlar. Öğrendiklerini yansıtan bir ürün gerçekleştirirler. Öğrendiklerini bir izleyici grubuyla paylaşırlar.

21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21.Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir. Ünitede kazandığı problem çözme becerisini toplumsal hayatında da kullanma Başkalarının fikir ve görüşlerine saygı gösterme Grup çalışmalarında uygun ve uyumlu bir şekilde çalışma Kendi çalışmalarını değerlendirmek için proje değerlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim verme

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme ÖTPS’leri kullanarak, Plastik çöp poşetlerinin çevreye verdiği zararların farkına varma ve çözüm geliştirme 21. Yüzyıl becerilerini ölçün Problemlere karşı farklı çözüm yolları geliştirebilme

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçla kullanabilirim: Öğrencilerin geçmiş bilgileri konusunda bilgi sahibi olmak ve yanlış öğrenmelere odaklanmak Öğrenciler bu bilgileri şu amaçla kullanabilir: Geçmişte öğrendiği bilgileri yeni konuya transfer etme

Geribildirm İhtiyacı Öğrencilerin farklı olaylar veya durumlar karşısında hangi yöntemi kullanacağına veya hangi durumda ne yapacağına ilişkin gereksinim

HAZIRLAYANLAR Nilay PEKER