DHD Mayıs 2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

T.C ÇOBANLAR KAYMAKAMLIĞI İlçe Emniyet Amirliği 2013.
ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
Strateji Geliştirme Başkanlığı
KIRGİZTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
4734 Sayılı KAMU İHALE KANUNU.
HOŞ GELDİNİZ KAMU İHALE MEVZUATI TEMEL EĞİTİMİNE Alattin ÜŞENMEZ
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu 29 Aralık Şubat 2012 Prof. Dr. A. Haydar Demirel.
İç Kontrol Sistemi Örnek Uygulamaları ve Üniversitemizde Genel Durum
DHD Ocak 2015.
T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ZİRAİ ÜRETİM İŞLETMESİ PERSONEL VE MAKİNE EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ SAFER 2009 AÇILIŞ TOPLANTISI.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
Hayat Boyu Öğrenme –LLP (Lifelong Learning Programme) ERASMUS PROGRAMI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları DEÜ Mühendislik Fakültesi 2011/2012.
SEYRANBAĞLARI İLKÖĞRETİM OKULU ÇANKAYA/ANKARA. MİSYONUMUZ Öğrencilerimizin yetenekleri ve yeterlilikleri doğrultusunda; özgüven sahibi, sorumluluklarının.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI hacettepe.edu.tr 2008 FAALİYET RAPORU.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs Kütüphane ve Dokümantasyon Dairesi Başkanlığı.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
2547 SK. GÖRE 39. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
NORM KADRO UYGULAMALARI
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
ŞERAFETTİN AYDEMİR KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI ŞUBE MÜDÜRÜ TEL
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2011 MALİ YILI BÜTÇE HAREKETLERİ.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
Eğitim-Öğretim yılında Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı (Sağlık Yönetimi) için öğrenci alımı planlanmış olsa da; Eğitim.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
1 Haziran Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.
Murat KULOĞLU Öğretim Görevlisi Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Programı 1.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
Ocak 2016 Aralık 2017 Temmuz 2015 Haziran Ekim 2014 Ilk kontratlara ve site yapım islerine baslanması Aralık 2017 Samsun Lojistik Merkezinin.
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
T.C. ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İYTE VE BİRİMLERİNİN ELEKTRİK TÜKETİMLERİ (HAZİRAN 2016)
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır.
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
DHD Ocak 2015.
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
Ceyhun yılmaz 1 ceyhun yılmaz soru ve talep için.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
2018 Yılı Devam Eden Projeler
Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

DHD Mayıs 2015

Sunum Planı Organizasyon Şeması Personel Sayısı 2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve 2015-2016 Eğitim- Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yapılması Planlanan Çalışmalar Talep ve Öneriler DHD Mayıs 2015

Organizasyon Şeması Sekreter Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü Daire Başkanı Sekreter Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü Yerleşke Müdürlüğü Müdürlüğü İdari İşler DHD Mayıs 2015

Personel Sayısı DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI, DÖRT MÜDÜRLÜKTE TOPLAM (HİZMET ALIMI YÖNTEMİYLE ÇALIŞTIRILAN PERSONEL DAHİL) 209 PERSONEL İLE HİZMET VERMEKTEDİR. İdari İşler Müdürlüğü (1 Müdür, 1 Şef, 1 Sorum. Memur, 3 Danışma Görevlisi, 10 Şoför, 27 Güvenlik Görevlisi) 43 Personel, Satınalma Müdürlüğü ( 1 Müdür, 5 Memur) 6 Personel, Taşınır Mal Müdürlüğü (4 Memur) 4 Personel, Yerleşke Müdürlüğü (1 Amir, 3 Memur, 5 Hizmetli) 9 Personel, Hizmet Alımı (Polis 29+Temizlik ve Çay Ocağı 88+ Peyzaj 30) 147 Personel, DHD Mayıs 2015

Ocak – Haziran 2015 AYLARI GERÇEKLEŞEN İHALE BİLGİLERİ Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar Ocak – Haziran 2015 AYLARI GERÇEKLEŞEN İHALE BİLGİLERİ Yılı İhalenin Adı İhale Bedeli (1USD= 58.00 Som) Müteahhit Firma/Kişi Açıklama 2015 Fen Mühendislik Fak. Perde İhalesi 717.525.00 Som 12.371,13 USD Zülfiya KARİMOVNA Sonuçlandı Çeker ocak ihalesi 991,800.00 Som 17.100.00 USD Mobilsoft A.Ş Fen Mühendislik Fak Tefrişat ihalesi 4.805.126.00 Som 82.847.00 USD Ziraat Fak.Lab. Kurutma Dolabı 182.700.00 Som 3.150.00 USD Birge Medikal Peyzaj İhalesi 3.749.823.00 Som 64.652.00 USD OcOO Egemendüü Azamat Fen Mühendislik Fak. LaboraMalzeme Alımı 4.103.500.00 Som 70.750.00 USD Pentatlon LTD.ŞTİ Baskı ve harmanlama makinesi alımı 1.847.300.00 Som 31.850.00 USD Novaya Poligrafiya Lmt. Şti. Fen ve Mühendislik Fak. Tefrişat ihalesi 2.320.000.00 Som 40.000.00 USD Pentatlon Lmt. Şti. Rektörlük Tefrişat ihalesi 15.077.100.00 Som 259.950.00USD TOPLAM 33.794.874.00 Som 582.670.13USD DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar Üniversitemiz Çıngız Aytmatov Kampüsü dış güvenliğini sağlamakta olan Lenin Bölgesi Müdürlüğü tarafından yeni polis memurlarından oluşan takım, takım komutanı tarafından oluşturulmuştur. Üniversitemiz Çıngız Aytmatov Kampüsü İletişim Fakültesi binasında bulunan Televizyon Stüdyosu, server ve deponun güvenliği alarm sistemi vasıtasıyla Lenin Bölgesi Emniyet Müdürlüğünce sağlanmaya devam edilmektedir. ‘Gazprom Neft Aziya’ Şirketince sunulan satış noktaları üzerinden Üniversitemiz araçlarına elektronik kartla yakıt alma hizmet sözleşmesi yenilenmiştir (23.04.2015 tarih ve GPNA-15/010101/__D). Üniversitemiz ile Realcom Ltd. Şirketine 10 arabaya yaptırılan araç takip sistemi hizmet alımı devam etmektedir. Saatte bir kez olmak üzere (12 sefer) Merkez Bina ile Kampus arasında personel ulaşımını sağlayan ring servis aracı hizmeti yürütülmektedir. Güvenlik hizmetlerinin daha verimli sağlanabilmesi amacıyla kurulan telsiz haberleşme sistemi sözleşmesi (05.12.2012 tarih ve 49 sayılı sözleşme) aynı yükümlülüklerle sürdürülmektedir. DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 2910,67 km 5696,59 km 2286,95 km 3617,54 km 3284,90 km 3908,61 km 3284,90 km 5613,43 km 8233,04 km DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 31.829,06 23.922,21 24.932,76 10.686,89 DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar 2014- 2015 eğitim – öğretim yılı bahar döneminde akademik ve idari birimlerden gelen istekler doğrultusunda toplam 83 adet ihtiyaç belgesi düzenlenmiştir. 2014- 2015 eğitim – öğretim yılı bahar döneminde toplam 177 adet sarf (16.344.640,36 Som) ve 44 adet demirbaş (23.946.685,9 Som) malzemelerin Giriş ve Çıkış işlemleri ve barkotları basılarak ilgili malzemelere yapıştırılmış ve teslimatı yapılmıştır. 2014- 2015 eğitim – öğretim yılı bahar döneminde, sarf ve demirbaş depolarının genel kontrolü ve düzenleme işlemleri yaptırılmıştır. Yeni hizmete açılan Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesindeki çalışma odalarının taşınır mal otomasyon sisteminde tanımlanması yapılmıştır. Yeni hizmete açılan Rektörlük Binası çalışma odalarının taşınır mal otomasyon sisteminde tanımlanması yapılacaktır. Yeni hizmete açılan Rektörlük Binası ile Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesi peyzaj çalışmaları başlatılmıştır. Damlama sulama çalışmaları başlatılmıştır. Genel temizlik ve çay ocağı hizmetleri sürdürülmektedir. 2015-2016 Eğitim Öğretim Dönemi Genel temizlik ve çay ocağı hizmetleri ihalesi 28.07.2015 tarihinde yapılacaktır. DHD Mayıs 2015

Bahar Döneminde Yapılan Çalışmalar ve Güz Döneminde Yapılması Planlanan Çalışmalar DHD Mayıs 2015

2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı No: Yapılması Planlanan İşler ve Yapılanlar Tamamlanma Tarihi Sonuç 1 Üniversitemiz birimlerinden gelen malzeme ve hizmet alımlarının yapılması Sürekli 2 Manas ÖSS için gerekli malzemelerin satın alınması 12.07.2015 3 Üniversitemiz taşıtlarının bakım ve onarımının yapılması 4 MYO bünyesindeki Otomotiv Laboratuarı için malzeme alımı ihalesinin yapılması 02.06.2015 İPTAL 5 Temizlik İşi ve Çay Ocakları işletilmesi için hizmet alımı ihalesinin yapılması 28.07.2015 6 Rektörlük Binasına yapılmakta olan müzenin malzemelerinin alınması 01.06.2015 Mobilya malzemeleri tamamlanmak üzere olup, diğer malzemelerin alımı sürdürülmektedir. 7 Rektörlük Konferans Salonu sahne, perdelerin yapımı (Güzel Sanatlar Fakültesi Koordinatörlüğünde) 30.08.2015 DHD Mayıs 2015

2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı 8 Bahçe sulama ve bakımına devam edilecek. 30.10.2015 9 Tüm Birimlerde ve Yurt odalarında genel temizlik ve ilaçlama işlerinin yapılması. 15.08.2015 10 Genel taşıma işlerine ilaveten Mühendislik laboratuarlarının taşınması işleminin yapılması. 15.07.2015 11 Tamir ve bakım gerektiren yerler belirlenip yaptırılacak. 30.06.2015 12 Cal Kampusu Rektörlük Bina Peyzajının yapılması ( Yapı İşleri Daire Başkanlığı tarafından teslim alınmasına müteakip) 13 Damlama Sulama tesisatının kurulması. 14 Yeni hizmete açılan Rektörlük, Fen Fakültesi ve Mühendislik Fakültesindeki çalışma odalarının taşınır mal otomasyonu sisteminde tanımlanması. 30.05.2015 DHD Mayıs 2015

2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı Taşınır Mal Müdürlüğüne ait sarf ve demirbaş depolarının sayımlarının yapılarak genel kontrol ve düzenleme işlemlerinin yapılması 30.05.2015 16 Depoda bulunan ve tamir gerektiren malzemelerin tespit edilmesi ve tamir işlemlerinin yapılması 01.09.2015 17 Taşınır Mal Müdürlüğüne ait depolardaki hurdaların tespit edilip listelenmesi 30.07.2015 18 Üniversitemiz birimleri tarafından talep edilen ve Rektörlük Makamı Onayı alınan malzemelerin depodan veya satınalma yoluyla karşılanması için ihtiyaç belgelerinin hazırlanması Sürekli 19 Satın alma işlemleri tamamlanmış olan sarf ve demirbaş malzemelerin Giriş ve Çıkış işlemlerinin yapılması, barkotları basılarak ilgili malzemelere yapıştırılması ve ilgili birimlere teslim edilmesi. 20 Eski Öğrenci Evi güvenlik noktası 01.07.2015-31.08.2015 tarihleri arasında kapatılacak olup, giriş-çıkışlar eski lojmanlar tarafından yapılacaktır. 31.08.2015 01.09.2015 tarihi itibariyle başlatılması. 21 Güvenlik hizmetlerinde kullanılmak üzere alınan keplere üniversitemizin logosu bulunan amblemin taktırılması ve iki güvenlik görevlisi için kıyafet diktirilmesi 31.05.2015 DHD Mayıs 2015

2014-2015 Eğitim- Öğretim Yılı Yaz Dönemi Çalışma Planı 22 Yeni hizmete verilen Rektörlük ile Mühendislik ve Fen Fakülteleri binalarının yangın kat planları Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı ile Koordinasyon içinde hazırlanmış olup, imzalama aşamasındadır. Bina kullanım Ruhsatı alınmasını müteakip belirlenen yerlere asılacaktır. 23 Merkez Bina araç park yeri çizgilerinin yenilenmesi ve çöp konteynerlerinin bulunduğu taraftaki kapıya ‘PARK EDİLMEZ’ uyarı yazısının yazılması ve bariyer konulması 30.05.2015 25 Yıllık izinler döneminin gelmesi nedeniyle Nöbetçi Amirliğinin 01.07.2015-31.08.2015 tarihleri arasında olmak üzere durdurulması 31.08.2015 01.09.2015 tarihi itibariyle başlatılması. 26 Sivil Savunma Planının revize edilmesi 31.12.2015 DHD Mayıs 2015

Talep ve Öneriler Üniversitemiz imkanları dahilinde kampus içerisinde günümüz şartlarına uygun bir araç parkı ve araç yıkama yerine ihtiyaç duyulmaktadır. Üniversitemiz Merkez Binası ile Kampusu arasında personel ulaşımını sağlamakta olan ring servis hizmetinde daha çok koltuklu araç kiralanması düşünülmektedir. DHD Mayıs 2015

TEŞEKKÜRLER. DHD Mayıs 2015