Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır."— Sunum transkripti:

1 BATMAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 2017 BRİFİNG FALİYET RAPORU

2 Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır.

3 2017 Satın Almalar 23.02.2017 Tarihinde
Öğrenci Lisans ve Önlisans Dosya alımı (10500ad*0.898= TL)+KDV Tarihinde Kyocera Fotokopi Bakımı (1Miktar *600 TL=600 TL)+ KDV Tarihinde Ön ödemli toplu mesaj alımı ( ad*0,00711= TL)+KDV Tarihinde Rıco Fotokopi bakım ve onarım ödemesi (1 Miktar*1500 TL=1500 TL)+ KDV Tarihinde Diploma kabı alımı (1350 ad*12,4=16740 TL) + KDV

4 Yurt İçi-Yurt Dışı Görevlendirmeler
11-14 Mayıs 2017 yılında Üsküdar ve Fatih Sultan Mehmet Üniversite’lerinin ev sahipliğini yaptığı Mevzuat ve Birliktelik Konferansına, Daire Başkanı Fatih Hasan HANÇER, Mehmet Salih GARİPOĞLU ve Murat GÜZEL katılmıştır. 29-30 Mart 2017 yılında Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü tarafından Dezavantajlı Öğrencileri Destekleme Projesi (DEZÖDES) kapsamında Tekniker Mehmet Salih GARİPOĞLU ve Memur Ferit GÜLŞEN katılmıştır.

5 2017 Yılı Öğrenci ve Personele Yönelik Kültür-Sanat Etkinlikleri
2017 yılı içerisinde birimimiz tarafından herhangi bir kültür sanat etkinliği düzenlenmemiştir.

6 Diploma İşlemleri Bürosu oluşturulmuş olup mezun öğrencilere diplomalar belirtilen bürodan verilmeye başlanmıştır. Arşiv dolaplarının yetersiz olması nedeniyle yeni arşiv dolabı alımı sağlanmıştır.

7 Üniversitemiz Personeline Yönelik Yapılan Eğitimler
eğitim-öğretim yılından itibaren uygulanmak üzere “Öğrenci Ders Kayıt İşlemleri” ile ilgili çalışmalar yapılmış ve danışmanlara (Merkez Kampüs ve Batı Raman Kampüsünde) eğitim verilmiştir. İdari personele Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi (Otomasyon) hakkında eğitim verilmiştir.

8 eğitim-öğretim yılı ilk kayıtları için tüm bölümlerin kayıt görevlilerinin katılımının sağlandığı İlk Kayıt Toplantısı düzenlenmiştir. Üniversitemiz birimleri arasında bilgi alışverişini sağlayan Whatsapp grubu kurulup iletişimin daha sağlıklı yürütülebilmesi sağlanmıştır.

9 E-Devlet Protokolü Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. Protokol yapılıp öğrencilerimizin E-Devlet üzerinden Öğrenci İşleri Bilgi Sistemine (OİBS)’ye giriş yapmaları sağlandı.

10 Entegrasyon Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi (OİBS) ile Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) entegrasyonu sağlanarak transkript ve öğrenci belgesinin e-imzalı olarak OİBS üzerinden verilmesi sağlandı. Başkanlığımızca basılan diplomaların Öğrenci Bilgi Sisteminden (OİBS) Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) toplu gönderim yapılması sağlandı.

11 2018 Yılı İçin Yapılması Hedeflenen Çalışmalar
Mezun Öğrenci takip sistemi yapılarak Öğrencilerimizin mezuniyet sonrasında da takibinin sağlanması, Mezun öğrencilerimize mezun takip sistemi üzerinden transkript belgesinin e-imzalı verilmesinin sağlanması, Mezun olan öğrencilerimize diplomalarını mezuniyet onay süreçleri sona erdikten sonraki iki gün içinde basılıp öğrencilere verilmesi sağlanması.

12 Daire Başkanlığımız web sayfasında yer alacak “Sıkça Sorulanlar” başlığının oluşturulması.

13 Daire Başkanlığımız Personel Sayısı
Başkanlığımızda Daire Başkanı, Öğrenci İşleri servisinde 4, Öğrenci Kimlik Kartı işlerinde 1, Yazı İşlerinde 3, Diploma ve arşiv işlerinde 1 Kişi olmak üzere 10 personel görev yapmaktadır.

14 Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında Yapılan İşler
Öğrenci İşleri Servisinde ÖSYS kayıtları Ders ve not işlemleri Mezuniyet tespiti İlişik kesme tespiti Öğrenci belgesi Transkript Askerlik İşlemleri Öğrenci kimlik kartlarının basımı

15 Bursların takibi %10’a giren öğrencilerin tespit edilmesi Dikey geçiş İntibak İşlemlerinin takip edilmesi Sağlık Lisans tamamlama işlemlerinin takip edilmesi Mühendislik tamamlama işlemlerinin takip edilmesi Yatay geçişle gelen öğrencilerin yazışmalarının takibi ve intibaklarının kontrolü. Diplomaların hazırlanması Diploma ekinin hazırlanması Diploma kaybı Mezuniyet not ortalaması sıralamaları Mezun ve ilişiği kesilen öğrenciler ile ilgili diğer yazışmalar Diğer öğrencilik işlemleri

16 Yazı İşlerinde Yapılan İşler
Üniversite içi birimler ile ve üniversite dışındaki kurumlarla yazışma Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlama Öğrenci istatistikleri Kontenjanlar Akademik Takvim Web yönetimi İlk kayıtlar ( İlk kayıt Organizasyonu, Süreçler, Kılavuzlar, Ek Yerleştirme) Ders kayıtları (Süreçler, Kayıt Kılavuzlarının hazırlanması) Yatay geçiş (Süreçler, Başvuru ve Kayıt Kılavuzlarının hazırlanması) Üniversite Sosyal Seçimlik Derslerin Organizasyonu Öğrenci konseyi seçimlerini yapmak

17 Mezuniyet Arşiv İşlemleri
Diplomaların teslimi Diploma ekinin teslimi Arşivleme işlemleri Öğrenci Özlük Dosyalarının Muhafazası

18 2017 Yılında Yapılan Çalışmalar
Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Ana Dal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik çerçevesinde Özel Öğrenci Yönergesi güncellenerek mevzuat komisyonuna gönderildi.

19 Öğrenci İşleri Daire Başkanılığının Zayıf Yönleri
Birimimizde görev yapmakta olan deneyimli personelden Şube Müdürü olarak görevlendirilmesi ihtiyacı bulunmaktadır. Personel eksikliği : 2 personel ihtiyacımız bulunmaktadır.

20 Akademik Birim-Bölüm-Program ve Öğrenci Sayılarına İlişkin Sayılar
Enstitü 3, Fakülte 7,Yüksekokul 4 ve Meslek Yüksekokulu 4 olmak üzere 18 akademik birim bulunmaktadır, Yüksekokul, Fakülte ve Enstitülere bağlı toplam 118 bölüm, 123 program​ bulunmaktadır.  2017 eğitim öğretim yılında 3535 öğrenci kontenjanı ÖSYM tarafından ayrılmış bu kontenjanda 2679 öğrenci Üniversitemize kayıt yapmıştır. 2018 eğitim öğretim yılında 2485 kontenjan önerisi ÖSYM’ye Üniversitemiz tarafından yapılmıştır.

21 2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BİRİM BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI
BİRİM ADI I. ÖĞRETİM II. ÖĞRETİM TOPLAM GENEL TOPLAM E K Toplam Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu 418 208 626 115 33 148 533 241 774 Fen Bilimleri Enstitüsü 346 99 445 52 398 497 Fen-Edebiyat Fakültesi 587 716 1303 120 90 210 707 806 1513 Güzel Sanatlar Fakültesi 177 123 300 29 18 47 206 141 347 İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 213 232 43 34 77 256 266 522 İslami İlimler Fakültesi 226 245 471 Kozluk Meslek Yüksekokulu 103 133 236 16 24 40 119 157 276 Meslek Yüksekokulu 1477 560 2037 1314 414 1728 2791 974 3765 Mühendislik-Mimarlık Fakültesi 859 160 1019 370 44 1229 204 1433 Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu 562 688 1250 509 456 965 1071 1144 2215 Sağlık Yüksekokulu 145 150 295 Sosyal Bilimler Enstitüsü 240 92 332 335 5 340 575 97 672 Teknik Eğitim Fakültesi 10 3 1 4 13 14 Teknoloji Fakültesi 131 20 151 46 50 201 Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu 63 220 5651 3489 9140 2952 1123 4075 8603 4612 13215

22 2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI TÜRÜ BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI
Birim Adı I. Öğretim II.Öğretim Toplam Genel Toplam Erkek Kız Enstitü 586 191 777 387 5 392 973 196 1.169 Fakülte 2.203 1.496 3.699 611 802 2.814 1.687 4.501 Meslek Yüksekokulu 2.142 1.381 3.523 1.839 894 2.733 3.981 2.275 6.256 Yüksekokul 720 421 1.141 115 33 148 835 454 1.289 5.651 3.489 9.140 2.952 1.123 4.075 8.603 4.612 13.215

23 ÜLKE BAZINDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ SAYILARI
ÜLKE ADI BAYAN ERKEK TOPLAM AFGANİSTAN 2 4 ALMANYA 1 AZERBAYCAN BULGARİSTAN CAD 8 FİLİSTİN GÜNEY KORE KAMERUN LİBYA SOMALİ SUDAN SURİYE 50 52 102 TÜRKMENİSTAN 11 13 YEMEN ÇİFTE VATANDAŞ 12 17 29 69 105 174


"Personel Alımı 2017 yılı içerisinde herhangi bir personel alımı yapılmamıştır." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları