Ankete katılım Bahar 176 öğrenci Güz öğrenci Ali Osman KURT

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÖNETMELİKLERDE YETERİNCE AYRINTININ VERİLMEDİĞİ BAZI MADDELER İÇİN
Advertisements

T.C KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri İçin Akış Şeması Tuşları Kullanarak akışı takip.
Erhan AKKAŞ Araştırma Görevlisi
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
YÜKSEK LİSANS PROGRAMI AKIŞ ŞEMASI
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
YAPAY ZEKA ÖDEV - 3 Kenan KILIÇASLAN Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makina Mühendisliği Doktora Programı.

LİSANSÜSTÜ EĞİTİME İLİŞKİN SORUN VE ÖNERİLER
E-İşletme Açısından Veri Tabanı, Veri Ambarı ve Örnekleri
ERASMUS ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Mustafa Turan 13 Mayıs 2014 Abant İzzet Baysal Üniversitesi.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Fen Bilimleri Enstitüsü Akademik Kurul Toplantısı
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
DEÜ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TEZ YAZIM KURALLARI GEÇMİŞİ ve ÖNERİLER
İŞLETME YÖNETİMİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA ÖĞRENCİ KABULÜ.
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
ERASMUS ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü
H.Ü. EDEBİYAT FAKÜLTESİ BOLOGNA TOPLANTISI 21 NİSAN 2015.
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Fen Bilimleri Enstitüsü Akademik Kurul Toplantısı
ÖNCELİK 6 : HAYAT BOYU ÖĞRENME İZLEME ve DEĞERLENDİRME SİSTEMİNİN GELİŞTİRİLMESİ
KURULUŞ Karabük Üniversitesinin 2007 yılında kurulmasıyla, Fen Bilimleri Enstitüsü 3 Yüksek Lisans Programı ile eğitime başlamıştır. Kurulduğu günden.
HEMŞİRELİK EĞİTİMİNDE DÜN,BUGÜN,YARIN
BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR PROJELER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Çalışması Orijinallik Raporu Alınması ve Kullanılması Uygulama Esasları.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Öğr.Gör. Naci KANATLAR.
Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü Kalkınma Bakanlığı Alt Yapı Projesi
SABİS 2016 YILI HEDEFLERİ.
Muğla Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI 28 Nisan 2010 Muğla.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI YÜKSEK LİSANS/DOKTORA KAYIT YENİLEME Lisansüstü Kayıt Yenileme Tarihleri: 29 Ağustos-02 Eylül 2016 Lisansüstü.
1- RADYO TV PROGRAMCILIĞI PROGRAMI 2-BASIM VE YAYIN TEKNOLOJİLERİ PROGRAMI Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ahmet BIYIK GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI.
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
MAN-557 Araştırma Yöntemleri
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül- 2017
MEZUNİYET TEZİ AKIŞ ŞEMASI
BETONARME YAPILARIN PROJELENDİRİLMESİ DERSİ
FBE Lisansüstü Öğrenci Veri Analizi
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL PROGRAM VE PROJE UYGULAYAN EĞİTİM KURUMLARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YILSONU İZLEME DEĞERLENDİRME RAPORU DURSUN ALİ KURT.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
Başvuran ve Kayıt Yaptıran Öğrenciler
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 6550 Sayılı Kanun Kapsamında
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
EĞİTİM FAKÜLTESİ Akademik Yılı Genel Kurul
Evet (60 AKTS GAB NO 2,50 tamamlandı mı ?) Evet Evet
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
TANITIM VE BİLGİLENDİRME Haziran-2019
YAZ OKULU Click to edit Master subtitle style
2018 Yılı Performans Sunumu
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2018 YILI FAALİYETLERİNE AİT BRİFİNG RAPORU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Profili ve Memnuniyet Düzeyinin Ölçülmesi Ankete katılım 2014 - 2015 Bahar 176 öğrenci Güz 205 öğrenci Ali Osman KURT FenBilKon-7, Mersin Üniversitesi, 4-5 Mayıs 2015

Sempozyumun 2. Konu basligi olan “Lisansüstü Programlara Ulusal ve Uluslararası Öğrenci Kabulü” bolumune katki amacli “Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Profili ve Memnuniyet Düzeyinin Ölçülmesi” başlığı ile sunulan bu çalışma ile son bir kac donemdir yapmakta oldugumuz arastirma ile bizi tercih eden ogrencilerin profilleri ve ders memnuniyet duzeyleri belirlenmis ve buradan elde edilen verilerle ogrenci kabulu ile ilgili metot ve yontemlerimiz revize edilmistir. www.fbe.sakarya.edu.tr

AMAÇ Nitelikli öğrenci kabulü ve kaliteli öğretim ile memnuniyet düzeyi yüksek alan yetkin mezun ”Sakarya Üniversitesi (SAÜ) Fen Bilimleri Enstitüsü (FBE) Öğrenci Profili ve Memnuniyet Düzeyinin Ölçülmesi” başlığı ile sunulan bu çalışma ile SAÜ FBE özelinde lisansüstü öğretimde öğrencilerin Üniversite / Enstitü tercih nedenleri araştırılmıştır. Buradan elde edilen verilerle Enstitümüz ve programlarının tanıtımı ile ilgili metot ve stratejiler revize edilmiştir. Sempozyum 2. konu başlığı: “Lisansüstü Programlara Ulusal ve Uluslararası Öğrenci Kabulü”

Öğrenci Profili ve Tercih Edilme Nedenlerimiz (Yeni Kayıt Anket Sonuçları)

(Yeni Kayıt Anket Sonuçları) 2014-2015 Bahar Yarıyılı (Güz Yarıyılı sonuçları parantez içerisinde verilmiştir) (% 42) (% 21) (% 14) (% 4) (% 4) (% 14) (Yeni Kayıt Anket Sonuçları)

(Yeni Kayıt Anket Sonuçları)

(Yeni Kayıt Anket Sonuçları) Enstitümüzü / Lisansüstü Programımızı İlk Nereden Duydunuz? 2014-2015 Bahar Yarıyılı (Güz Yarıyılı sonuçları parantez içerisinde verilmiştir) (Yeni Kayıt Anket Sonuçları)

(Yeni Kayıt Anket Sonuçları) 2014-2015 Bahar Yarıyılı (Güz Yarıyılı sonuçları parantez içerisinde verilmiştir) Diğer şıkkını işaretleyenlerin %39'u "mezun olduğum üniversite" cevabını vermiştir. (% 29) (% 24) (% 16) (% 10) (% 8) (% 13) Bu şık bahar yarıyılı anketlerinde ilave edilmiştir. (Yeni Kayıt Anket Sonuçları)

Memnuniyet Düzeyinin Ölçülmesi (Ders Değerlendirme Anket Sonuçları)

(Ders Değerlendirme Anket Sonuçları) Derse devam durumu (Ders Değerlendirme Anket Sonuçları)

Bu dersi daha önce almamış bir öğrenciye önerir misiniz? (Ders Değerlendirme Anket Sonuçları)

(Ders Değerlendirme Anket Sonuçları) Önermeme nedeni (Ders Değerlendirme Anket Sonuçları)

Açık canlı ders uygulaması hakkında bilginiz var mı? (Ders Değerlendirme Anket Sonuçları)

teşekkürler

TEZ AŞAMASINDAKİ ÖĞRENCİLER İÇİN ANKET (Tez teslim edilmeme nedeni - % dağılım grafiği) Toplam 103 öğrenciye ulaşılmıştır. Diğer: İş yoğunluğu, araştırma devam ediyor, makale şartı, ..

PROGRAMLARA GÖRE ÖĞRENCİ SAYILARI VE ORANLARI

YILLARA GÖRE ÖĞRENCİ VE MEZUN SAYILARI YÜKSEK LİSANS DOKTORA LİSANSÜSTÜ TOPLAM Y.LİSANS MEZUN DOKTORA MEZUN MEZUN TOPLAM 2003 902 178 1080 148 26 174 2004 940 219 1159 191 28 2005 761 266 1027 243 20 263 2006 725 305 1030 252 22 274 2007 1322 396 1718 234 29 2008 1342 404 1746 246 34 280 2009 1055 408 1463 384 48 432 2010 995 495 1490 419 83 502 2011 1489 561 2050 35 309 2012 2086 601 2687 286 49 335 2013 2988 617 3605 349 383 2014 3559 656 4215 365 41 406 TOPLAM   3391 449 3840

Sempozyumun 2. Konu basligi olan “Lisansüstü Programlara Ulusal ve Uluslararası Öğrenci Kabulü” bolumune katki amacli “Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Profili ve Memnuniyet Düzeyinin Ölçülmesi” başlığı ile sunulan bu çalışma ile son bir kac donemdir yapmakta oldugumuz arastirma ile bizi tercih eden ogrencilerin profilleri ve ders memnuniyet duzeyleri belirlenmis ve buradan elde edilen verilerle ogrenci kabulu ile ilgili metot ve yontemlerimiz revize edilmistir. www.fbe.sakarya.edu.tr