“NET work of WORDS” MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Meeting 1: Aralık SPAIN MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HİBE: AVRO Faaliyet, 1 Ağustos 2012 ila 31 Temmuz 2014 tarihleri (başlangıç ve bitiş tarihleri dahil) arasında uygulanacaktır. Meeting 2: Mayıs PORTUGAL Meeting 3: Ekim AUSTRIA Meeting 4: Ocak IRELAND Meeting 5: Haziran TURKEY
MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Yayın Şirketi-RADYO-TV Guillaume Buteau – Genel Kordinatör Asociacion de Emisoras Municipales de Andalucia de Radio u TV-EMA TV Avda.Americo Vespucio 5,Edificio Cartuja,Bloque 1,planta 2,Modulo / Sevilla-SPAIN Tel 1 : Tel 2: Avda.Americo Vespucio 5,Edificio Cartuja,Bloque 1,planta 2,Modulo / Sevilla-SPAIN Tel 1 : Tel 2: Seville
MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Kar amacı gütmeyen sivil toplum örgütü Corina Exenberger– Proje Yöneticisi Verein zur Förderung und Unterstützung von Freien Lokalen Nichtkommerziellen Radioprojekten (Yerel Ticari Olmayan Radyo açık projelerin Geliştirme ve Destekleme Derneği /ORANGE Verein zur Förderung und Unterstützung von Freien Lokalen Nichtkommerziellen Radioprojekten (Yerel Ticari Olmayan Radyo açık projelerin Geliştirme ve Destekleme Derneği /ORANGE Klosterneuburger Straße Vienna/AUSTRIA Tel 1 : Klosterneuburger Straße Vienna/AUSTRIA Tel 1 : Vienna
MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Kar amacı gütmeyen sivil toplum örgütü ALAN BRADDISH– Proje Yöneticisi COMHARCHUMANN CUMARSAIDE POBAL BAILE ATHA CLIATH THOIR-THUAIDH TEO. NEAR FM NORTHSIDE CIVIC CENTRE, BUNRATTY ROAD, DUBLIN 17, DUBLIN /IRELAND Tel : NORTHSIDE CIVIC CENTRE, BUNRATTY ROAD, DUBLIN 17, DUBLIN /IRELAND Tel : Dublin
MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Mesleki veya Teknik Lise Jorge Teixeira– Proje Yöneticisi/ Bilişim Koordinatörü Agrupamento de Escolas Romeu Correia Rua Virgínia Moura Almada-Almada/ PORTUGAL Tel : Rua Virgínia Moura Almada-Almada/ PORTUGAL Tel : Lisboa
MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Kamu Yönetimi Nurhan TEMİR– Proje Yöneticisi/ Bilişim Öğretmeni Manavgat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Aşağı Hisar Mahallesi, Gülveren Caddesi Manavgat/Antalya TURKEY Tel : Aşağı Hisar Mahallesi, Gülveren Caddesi Manavgat/Antalya TURKEY Tel : ANTALYA
Gençler günümüzde giderek medya diline alışmışlardır. Bu anlamda fazlaca medya ortamları vardır. Öğretmenlerin ve eğitimcilerin kendilerini çekici ve dinamik kılmak ve sürekli gelişen ilgi ve eleştirel kapasitelerini daha etkili kullanabilmeleri için pedagojik yetkinlikleri üst düzeyde olmalıdır. Bu proje 2006 yılında Avrupa Parlementosu Tavsiyesine göre, teşvik etmek amacıyla öğretmen ve eğitimcileri ve metadolojik becerileri geliştirmeyi amaçlamaktadır. Böyle bir bakış açısına göre içerik geliştimek için, öğretmenlere ve belirli hedeflere (okullar,dernekler vb.) göre farklılaştırılmış, radyo yayıncılığının eğitimde daha fazla kullanılması ve organizasyonu için modüller geliştirilecektir. Bu hedefe ulaşmak ve planlanmış sonuçları üretmek için gerekli yeterlilikleri olan bir ortaklık amaçlıyoruz. Ağ eğitim amaçlı bu medya kullanımı konusunda eğitim deneyimi olan radyolar ve multimedya iletişimi kullanan eğitim kurumları işbirliği yapacaktır. Gençler günümüzde giderek medya diline alışmışlardır. Bu anlamda fazlaca medya ortamları vardır. Öğretmenlerin ve eğitimcilerin kendilerini çekici ve dinamik kılmak ve sürekli gelişen ilgi ve eleştirel kapasitelerini daha etkili kullanabilmeleri için pedagojik yetkinlikleri üst düzeyde olmalıdır. Bu proje 2006 yılında Avrupa Parlementosu Tavsiyesine göre, teşvik etmek amacıyla öğretmen ve eğitimcileri ve metadolojik becerileri geliştirmeyi amaçlamaktadır. Böyle bir bakış açısına göre içerik geliştimek için, öğretmenlere ve belirli hedeflere (okullar,dernekler vb.) göre farklılaştırılmış, radyo yayıncılığının eğitimde daha fazla kullanılması ve organizasyonu için modüller geliştirilecektir. Bu hedefe ulaşmak ve planlanmış sonuçları üretmek için gerekli yeterlilikleri olan bir ortaklık amaçlıyoruz. Ağ eğitim amaçlı bu medya kullanımı konusunda eğitim deneyimi olan radyolar ve multimedya iletişimi kullanan eğitim kurumları işbirliği yapacaktır. MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Öğretmenlerin yetkinlik gelişimini desteklemek için yapılması gereken çok şey var.Yenilikçi bir okul ortamında organize öğrenmede yeni yollar tanıtmak gerekir. Günümüzde öğretmenlerin ve eğiticilerin dinamik ve ilgi çekici desteklerin kullanımı yoluyla kendi öğrenme süreçlerini kolaylaştırmak, ilgi geliştirmek ve ilgi çekici kodları kullanmak için disiplin ve pedagojik yeterlilikleri olmalıdır. Bugün en yaygın ve kolay medya aygıtları arasında düşünülen webradio, sadece bir eğlence ve bilgilendirme aracı olarak düşünülemez. Yayın formatlarını kullanma medya iletişimi alma,öğrenme aygıtları yaratma,ürün oluşturma,öğrencileri katılımcı yapmak için öğrenciler yetiştiriyoruz. Bu projenin nihai amacı,ilk olarak eğiticiler ve öğrencilerde yeni iletişimsel deneyimleri son olarak da yeni becerileri(metinler, etkili ses kullanımı,dijital yeterlikler geliştirme vb.) geliştirmektir. Öğretmenlerin yetkinlik gelişimini desteklemek için yapılması gereken çok şey var.Yenilikçi bir okul ortamında organize öğrenmede yeni yollar tanıtmak gerekir. Günümüzde öğretmenlerin ve eğiticilerin dinamik ve ilgi çekici desteklerin kullanımı yoluyla kendi öğrenme süreçlerini kolaylaştırmak, ilgi geliştirmek ve ilgi çekici kodları kullanmak için disiplin ve pedagojik yeterlilikleri olmalıdır. Bugün en yaygın ve kolay medya aygıtları arasında düşünülen webradio, sadece bir eğlence ve bilgilendirme aracı olarak düşünülemez. Yayın formatlarını kullanma medya iletişimi alma,öğrenme aygıtları yaratma,ürün oluşturma,öğrencileri katılımcı yapmak için öğrenciler yetiştiriyoruz. Bu projenin nihai amacı,ilk olarak eğiticiler ve öğrencilerde yeni iletişimsel deneyimleri son olarak da yeni becerileri(metinler, etkili ses kullanımı,dijital yeterlikler geliştirme vb.) geliştirmektir. MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
NETWORD iki aşamada olmak üzere, eğitmenler / rehabilitasyon merkezleri ve özel ihtiyaçları olan marjinal gruplar ile yetişkinler,mesleki eğitim,genç insanlar,çalışan eğitimcilere yöneliktir. İLK AŞAMADA eğitmenler ve öğretmenler,yayın yoluyla didaktik iletişim,biçimsel organizasyon ve yayın metni yöntemleri öğrenme özelliklerini bilir. Sonunda öğretmenler ve eğitmenler şu durumlar mümkün olacaktır. -İletişim aracı olarak bir yayın diliyle eğitim materyalleri oluşturmak -Bilgileri kodlamak, çözmek için gençleri bilgilendirmek ve yayın dili kullanmak -Öğrencilere bir radyo programının nasıl kullanılacağını öğretmek. NETWORD iki aşamada olmak üzere, eğitmenler / rehabilitasyon merkezleri ve özel ihtiyaçları olan marjinal gruplar ile yetişkinler,mesleki eğitim,genç insanlar,çalışan eğitimcilere yöneliktir. İLK AŞAMADA eğitmenler ve öğretmenler,yayın yoluyla didaktik iletişim,biçimsel organizasyon ve yayın metni yöntemleri öğrenme özelliklerini bilir. Sonunda öğretmenler ve eğitmenler şu durumlar mümkün olacaktır. -İletişim aracı olarak bir yayın diliyle eğitim materyalleri oluşturmak -Bilgileri kodlamak, çözmek için gençleri bilgilendirmek ve yayın dili kullanmak -Öğrencilere bir radyo programının nasıl kullanılacağını öğretmek. MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Bu aşamada içeriği olacaktır. Teknik olarak; -Radyonun dili ve zamanlaması -Kayıt Teknikleri -Radyo yönetimi -Montaj Teknikleri -Şarkı/Ses seçimi -Ritim -İşin değişik aşamalarının zamanlaması -Faaliyet yolu -İletişim araçları ve internet yoluyla bilgi ve ses dosyalarının alışverişi -İnternet üzerinde mevcut kaynakların araştırılması ve doğrulanması. Bu aşamada içeriği olacaktır. Teknik olarak; -Radyonun dili ve zamanlaması -Kayıt Teknikleri -Radyo yönetimi -Montaj Teknikleri -Şarkı/Ses seçimi -Ritim -İşin değişik aşamalarının zamanlaması -Faaliyet yolu -İletişim araçları ve internet yoluyla bilgi ve ses dosyalarının alışverişi -İnternet üzerinde mevcut kaynakların araştırılması ve doğrulanması. MANAVGAT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ