KOCAELİ SANAYİ ODASI STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
Advertisements

TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
KalDer Türkiye Kalite Derneği
Oyuncuları bulmak kolaydır. İşin en zor kısmı birlikte oynamalarını sağlamaktır.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
1985 - TÜRKİYE'NİN İLK ÖZEL ENTEGRE ET TESİSİ OLARAK PINAR ET YAŞAR HOLDİNG TARAFINDAN KURULMUŞTUR … KURUCUSU SELÇUK YAŞAR’DIR.
İŞ KANUNUNDA ÜÇLÜ DANIŞMA KURULU VE EKONOMİK SOSYAL KONSEY AYŞE KÜÇÜK ZİYA AK MEHMET ÜSTBAŞ

7 MAYIS 2012, KONYA STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ ELİF YILMAZ İNSAN KAYNAKLARI VE KALİTE SORUMLUSU.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
ECZACIBAŞI İLAÇ.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
Stratejik Analiz (SWOT Analizi)
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
STRATEJİK PLANLAMA GÜRCAN BANGER.
EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
8 MAYIS 2012, KONYA KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARI VE İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ ELİF YILMAZ İNSAN KAYNAKLARI VE KALİTE SORUMLUSU.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
“Ülke ekonomisinin verimlilik ilkelerine uygun olarak gelişmesini sağlamak, işçi, işveren ve hükümet kesimlerine eğitim ve danışmanlık desteği sağlamak.
 Ulusal ortaklık organizasyon üyelerinden oluşan ve Avrupa’nın önemli bölgesi olan Brüksel’ de kurulmuştur.  EFQM, Avrupalı iş adamlarına çok daha.
EUROCHAMBRES 12’nci YAZ AKADEMİSİ
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
TÜRKİYE-AB KATILIM SÜRECİ VE KADIN İSTİHDAMI I
TARİHÇE Dünden bugüne "Marshall" 1954  Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor 1958  Türkiye'nin ilk alkid üretimi Marshall.
EU EU (PROGRAMLAR-BÖLGESEL TARİFLER) FEDERAL HÜKÜMET (FEDERAL TANIMLAR-BÖLGESEL TANIMLAR) EYALET HÜKÜMETİ EYALET EKONOMİ BAKANLIĞI-KALKINMA ŞİRKETLERİ.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
Yrd.Doç.Dr. Arzu ÜLGEN AYDINLIK
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
TOBB AB ÇALIŞMALARI : NASIL HAZIRLANIYORUZ? FAALİYETLERİMİZ 23 Şubat 2007.
MÜKEMMELLİK YOLCULUĞU VE EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ
Döner Sermayelerin Yeniden Yapılandırılması Prof. Dr. Davut AYDIN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ Mart 2010 Asya Thermal Resort Otel.
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ ANKARA 23 ŞUBAT 2007 KOCAELİ SANAYİ ODASI STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ.
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
STRATEJİK PLANLAMA.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Toplam Kalite Yönetimi
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
STRATEJİK PLANLAMA VE YENİ KAMU YÖNETİM ANLAYIŞI
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
Sunum transkripti:

KOCAELİ SANAYİ ODASI STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ TOBB 25 OCAK 2008 SLAYT GÖSTERİMİNDE HAREKETLİYİ KOY

KOCAELİ SANAYİ ODASI 1989 YILINDA 5590 SAYILI KANUNA GÖRE TÜRKİYE’NİN 11. SANAYİ ODASI OLARAK KURULDU. 1306 ÜYEYE 33 ÇALIŞANI İLE HİZMET VERMEKTEDİR.

FARKI YARATAN NEDİR? En iyi örnek biz olmalıyız Kocaeli Sanayi Odası GERİLEYEN SOSYO EKONOMİK GÖSTERGELER ÇALIŞANLARIN MUTSUZLUĞU DÜŞÜK VERİM VE ZARAR TOPLUMUN MEMNUNİYETSİZLİĞİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTAN TOPLUMSAL KATKI YÜKSEK VERİMLİLİK ve KAR ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ FARKI YARATAN NEDİR? Kocaeli Sanayi Odası En iyi örnek biz olmalıyız

DEĞİŞİM ÜYE MÜŞTERİ En iyi örnek biz olmalıyız Kocaeli Sanayi Odası KALİTE TEŞEKKÜR / MÜŞTERİ SADAKATİ UYGUN FİYAT HIZLI VE ZAMANINDA HİZMET ŞİKAYET / ARAYIŞ VERİLENLE YETİNİR (BEKLENTİYİ DEĞİL VAR OLANI SUNMA) AİDAT ÖDER DEĞİŞİM ÜYE MÜŞTERİ Kocaeli Sanayi Odası En iyi örnek biz olmalıyız

K S O ISO 9001:2000 KYS TS-18001 AKREDİTASYON İSG ISO 14001 ÇYS SÜREÇ YÖNETİMİ S YASAL YÜKÜMLÜLÜKLER E F Q M MÜKEMMELLİK MODELİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ O STRATEJİK YÖNETİM

KURULUŞ MÜŞTERİLER ÇALIŞANLAR

MÜKEMMELLİKTE SÜREKLİLİK ÖDÜLÜ 2007 2004 AVRUPA KALİTE BÜYÜK ÖDÜLÜ 2003 EFQM AVRUPA KALİTE BAŞARI ÖDÜLÜ 2002 KOCAELİ SANAYİ ODASI KALİTE YOLCULUĞU KSO ULUSAL KALİTE ÖDÜLÜNÜ ALDI 2001 ULUSAL KALİTE ÖDÜLÜ ADAYI 2000 KSO ULUSAL KALİTE HAREKETİNE KATILDI. EFQM MÜK.MODELİ-ÖZDEĞERLENDİRME KOCAELİ KALİTE ODAĞI 1999 ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU VE BELGESİ ALINDI ÖNERİ SİSTEMİ VE KALİTE İYİLEŞTİRME EKİPLERİ SİSTEMİ KURULDU 1998 1996 ÜYE BEKLENTİLERİ SAPTANDI. AVRUPADA VE ÜLKEMİZDEKİ SEKTÖR ÖRNEKLERİ İNCELENDİ. EĞİTİMLER BAŞLADI ISO 9002 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU VE BELGELENDİ. ÜLKENİN EN ÖNEMLİ EKONOMİ GAZETESİ TARAFINDAN EKONOMİYE YÖN VEREN EN BAŞARLI KURUM SEÇİLDİK. BU ÇOK ÖNEMLİ İDİ. İNANILMAZ BİR MOTİVASYON YARATTI. LİDERLİK OLGUSUNU GELİŞTİRDİ. 1997 YENİDEN YAPILANMA GERÇEKLEŞTİ. KALİTE ORGANİZASYONU OLUŞTURULDU. STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU. HEDEFLERLE YÖNETİME GEÇİLDİ. 1998 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI ÇALIŞMA BAŞLADI. MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ SİSTEMİ KURULDU İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖLÇÜMLERİ YAPILMAYA BAŞLANDI. 1999 ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU VE BELGESİ ALINDI. (SEKTÖRÜMÜZDE DÜNYADA İLKTİR. AMACIMIZ ÜYELERİMİZİN SANAYİİNİN ÇEVRE SORUNLARINI ÇÖZÜMDE KULLANABİLECEKLERİ MODELİ ÖĞRENMEK VE ONLARA YOL GÖSTERMEKTİR. ÖNERİ SİSTEMİ KURULDU. KALİTE İYİLEŞTİRME EKİPLERİ SİSTEMİ KURULDU 2000 ULUSAL KALİTE HAREKETİNE KATILDIK. EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ İLE ÖZDEĞERLEDNİRME YAPILDI KOCAELİ KALİTE ODAĞI OLDUK. 2001 ULUSAL KALİTE ÖDÜLÜNE ADAY OLDUK. FİNALE KALDIK 2002 ULUSAL KALİTE ÖDÜLÜNÜ KAZANDIK (KAMU KATEGORİSİNDE) TÜRKİYEDE İLK DEFA BİR KAMU KURULUŞU BÜYÜK ÖDÜLÜ KAZANDI. HALA KAZANAN OLMADI. 2003 EFQM AVRUPA KALİTE ÖDÜLÜNE ADAY OLDUK. BAŞARI ÖDÜLÜ ALDIK. 2004 EFQM AVRUPA KALİTE BÜYÜK ÖDÜLÜNÜ KAZANDIK. MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ SİSTEMİ KURULDU İÇ VE DIŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖLÇÜMLERİ YAPILMAYA BAŞLANDI. 1997 STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU. HEDEFLERLE YÖNETİME GEÇİLDİ. KALİTE ORGANİZASYONU OLUŞTURULDU. ISO 9002 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURULDU VE BELGELENDİ. ÜLKENİN EN ÖNEMLİ EKONOMİ GAZETESİ TARAFINDAN EKONOMİYE YÖN VEREN EN BAŞARLI KURUM ÖDÜLÜ VERİLDİ. 1996

KSO STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ MODELİ KURUM KÜLTÜRÜNÜN ESASLARI (DEĞERLERİMİZ) MİSYON VİZYON POLİTİKALAR SWOT ANALİZİ SÜREÇ İYİLEŞTİRME HEDEFLERİ ANA STRATEJİLER (4 YILLIK) BİRİM HEDEFLERİ (5174 SAYILI KANUN) YILLIK ANA SÜREÇ HEDEFLERİ BİREYSEL GELİŞİM HEDEFLERİ BİREYSEL HEDEFLER

STRATEJİK PLANLAMA TAKVİMİ YIL: 2008 SIRA NO FAALİYET KONUSU SORUMLU/ KATILANLAR KASIM 2007 ARALIK 2007 1. ve 2. Hafta 3. ve 4. Hafta 1.Hafta 2.Hafta 3.Hafta 4.Hafta 1 Stratejik Planlama prosesinin gözden geçirilmesi GENEL SEKRETER, KALİTE YÖNETİCİSİ, YK BAŞKANI 1 Kasım   2 Stratejik Planlama girdilerinin derlenmesi KALİTE YÖNETİCİSİ - BİRİM SORUMLULARI 1-16 Kasım 3 Stratejik Planlama Toplantısı (1) (Mevcut Durum tespiti - SWOT Analizi yapılması) YÖN.KUR.BAŞKANI, GENEL SEKRETER, GEN.SEK.YARDIMCILARI, KALİTE YÖNETİCİSİ, BİRİM SORUMLULARI 19 Kasım 4 Stratejik Planlama Toplantısı (2) (vizyon, misyon, kurum kültürü, politikaların gözden geçirilmesi) 20 Kasım 5 Stratejik Planlama Toplantısı (3) (Ana stratejilerin belirlenmesi) YÖN.KUR.BAŞKANI, GENEL SEKRETER, GEN.SEK.YARDIMCILARI,KALİTE YÖNETİCİSİ, BİRİM SORUMLULARI 22 Kasım 6 Kalite Konseyi Toplantısı'nda görüşülmesi MESLEK KOMİTESİ ÜYELERİ, KALİTE YÖNETİCİSİ,STRATEJİK İŞBİRLİKÇİLER,TEDARİKÇİLER, BİRİM SORUMLULARI 1-2 Aralık 7 Ana Süreç/Birim hedeflerinin yayınlanması GENEL SEKRETER, GENEL SEKRETER YRD. 8 Bireysel hedeflerin belirlenmesi GENEL SEKRETER, GENEL SEKRETER YRD., TÜM ÇALIŞANLAR :

STRATEJİK PLANLAMA 1.ADIM : STRATEJİK PLANLAMA GİRDİLERİ İÇ ÇEVRE ANALİZİ ÇALIŞANLARIN GÖRÜŞ, BEKLENTİ VE PROFİLİ İÇ PERFORMANS GÖSTERGELERİ DIŞ ÇEVRE ANALİZİ MÜŞTERİLERDEN ALINAN GERİ BİLDİRİMLER TOPLUM ALGILAMA VERİLERİ İŞBİRLİKÇİLER VE TEDARİKÇİLERDEN ALINAN GERİ BİLDİRİMLER PAZAR ANALİZİ EKONOMİK DEMOGRAFİK GÖSTERGELER, TOPLUMSAL,YASAL VE ÇEVRESEL KONULAR

STRATEJİK PLANLAMA GİRDİLERİ PAZAR ANALİZİ ÇALIŞANLAR DIŞ GÖSTERGELER ÜYELER PERFORMANS İŞBİRLİKÇİLER TEDARİKÇİLER TOPLUM

İŞBİRLİKÇİLERİMİZ İŞBİRLİK VE İŞTİRAKLERİMİZ T.C. SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ KOCAELİ VALİLİĞİ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK GEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İGEME BUREAU VERİTAS TÜV SÜD KOSGEB AKADEMİ DANIŞMANLIK KALDER TSE TEMA İŞBİRLİK VE İŞTİRAKLERİMİZ ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ SERBEST BÖLGELER ABİGEM A.Ş

TEDARİKÇİ GERİ BİLDİRİM ARAÇLARI TEDARİKÇİLERİMİZ BİLİRKİŞİLERİMİZ İNKUR ORKUN SOSYAL HİZMETLER YASEMEN ÇİÇEKEVİ ALSER ALPER TEKNİK LİDER GÜVENLİK GERİ BİLDİRİM ARAÇLARI TEDARİKÇİLERLE TOPLANTILAR, GÖRÜŞMELER TEDARİKÇİ ANKETLERİ

MÜŞTERİ GERİ BİLDİRİM ARAÇLARI MESLEK KOMİTESİ TOPLANTILARI MECLİS TOPLANTILARI SEKTÖR TOPLANTILARI MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETLERİ MÜŞTERİ ZİYARETLERİ EĞİTİM İHTİYACI BELİRLEME ANKETLERİ DİREKT BİLDİRİMLER

ÇALIŞAN GERİ BİLDİRİM ARAÇLARI YAPILAN GÖRÜŞMELER VE TOPLANTILAR (ADT, HDT, PERFORMANS GÖRÜŞMELERİ, DOLAŞARAK ZİYARET VE İŞ YEMEKLERİ) ANKETLER ( İÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETİ, İLETİŞİM ARAÇLARI DEĞERLENDİRME ANKETİ, SOSYAL TESİS DEĞERLENDİRME ANKETİ ) EKİP ÇALIŞMALARI ÖNERİLER EĞİTİM, KONGRE, SEMİNER, VB. SONRASI RAPORLAMA İŞTEN AYRILAN ÇALIŞANLARDAN ALINAN GERİ BİLDİRİMLER PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMLARI AÇIK KAPI POLİTİKASI

KSO KURULUŞ İÇİ PERFORMANS GÖSTERGELERİ YILLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ YILLIK STRATEJİK HEDEF GERÇEKLEŞMELERİ İŞ HACMİNDE GELİŞMELER HİZMET KAPASİTESİ, MEVCUT İŞ GÜCÜ ISO 9001 KYS, ISO 14001 ÇYS, TS EN 18000 İSG YÖNETİM SİSTEMLERİ PERFORMANSI ÇALIŞAN PERFORMANS SONUÇLARI İÇ/ DIŞ EĞİTİMLER KIYASLAMA SONUÇLARI TOBB AKREDİTASYON RAPORU ÖZDEĞERLENDİRME RAPORU

STRATEJİK PLANLAMA 2. ADIM : KURUM KÜLTÜRÜ,VİZYON,MİSYON VE POLİTİKALARIN BELİRLENMESİ

KOCAELİ SANAYİ ODASI KURUM KÜLTÜRÜ KOCAELİ SANAYİ ODASI; DÜNYADAKİ GELİŞMELERE AÇIK, ÖĞRENDİĞİNİ YAŞAMA GEÇİREN VE PAYLAŞAN, PAYDAŞ BEKLENTİLERİNE ÖNEM VEREN, TOPLUMSAL SORUMLULUK SAHİBİ, ÖNCÜ VE ÖRNEK BİR KURUMDUR.

KOCAELİ SANAYİ ODASI VİZYONU FARKLILIKLAR YARATARAK, SEKTÖRÜMÜZDE LİDERLİĞİMİZİ SÜRDÜRMEK.

KOCAELİ SANAYİ ODASI MİSYONU ÜLKEMİZ, TOPLUMUMUZ, SANAYİCİLERİMİZ VE ÇALIŞANLARIMIZ İÇİN DEĞER YARATAN BİR KURUM OLMAK

STRATEJİK PLANLAMA 3.ADIM :SWOT ANALİZİ (BEYİN FIRTINASI)

SWOT ANALİZİ SWOT GÜÇLÜ YÖNLER FIRSATLAR TEHDİTLER ZAYIF YÖNLER (STRENGTHS) FIRSATLAR (OPPURTUNITIES) TEHDİTLER (THREATNESS) ZAYIF YÖNLER (WEAKNESS)

KOCAELİ SANAYİ ODASI SWOT ANALİZİ KUVVETLİ YÖNLER (S) S18- KSO YÖNETİM SİSTEMLERİ (ISO 9001:2000, ISO 14001 TS EN 18001 İSG) S19- LİDERLİK VE YÖNETİM ANLAYIŞI S20- İMAJIMIZ (KAZANILAN ÖDÜL VE ALINAN UNVANLAR) FIRSATLAR (F) O11-KSO LİDERLERİNİN DİĞER KURUMLARDA ETKİN GÖREVLER ALMASI O12- KURUMLARIN ODAMIZLA İŞBİRLİĞİ TALEBİ O16- KONUSUNDA EN İYİ ÖRNEK UYGULAMASI OLAN KURULUŞLARIN VE BÜYÜK ÖLÇEKLİ KURULUŞLARIN ÜYEMİZ OLMASI İMAJIMIZ ZAYIF YÖNLER (W) W18- ÜYELERLE İLETİŞİMİN ETKİN OLMAMASI W19- MÜŞTERİ ZİYARETLERİNİN ETKİN OLMAMASI W20- MESLEK KOMİTELERİNİN ETKİN ÇALIŞMAMASI TEHDİTLER (T) T11- KOCAELİ GELİŞMİŞ BÖLGE KAPSAMINDA OLDUĞU İÇİN KOMPLE YATIRIM TEŞVİKİNİN OLMAMASI T18- KÜRESELLEŞME VE GELİŞEN REKABET ORTAMI T27- KOBİLERİN KÜRESELLEŞME VE KRİZLER KARŞISINDAKİ KIRILGANLIĞI MÜŞTERİ

SWOT ANALİZİ KARŞILAŞTIRMA YORUMLARI GÜÇLÜ YÖNLER – FIRSATLAR YÜKSELEN İMAJIMIZ İLE ULUSAL VE ULUSLAR ARASI İŞBİRLİKLERİ OLUŞTURARAK, İŞ SONUÇLARI ELDE ETMEK MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ VE KÜRESEL GELİŞMELERE YÖNELİK ÇALIŞMALARDA BULUNARAK MÜŞTERİLERİMİZİN REKABET GÜCÜNÜ YÜKSELTMEK ZAYIF YÖNLER-TEHDİTLER RİSK YÖNETİM PLANIMIZI GELİŞTİREREK,SİSTEMLERİMİZİ VE KAYNAKLARIMIZI OLASI TEHDİTLER KARŞISINDA GÜÇLENDİRMEK MÜŞTERİYE YÖNELİK TEHDİTLERİ ÖNLEYİCİ SONUÇ ODAKLI ÇALIŞMALARDA BULUNMAK

STRATEJİK PLANLAMA 4. ADIM : ANA STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ SWOT ANALİZİ SONUCUNDAKİ KARŞILAŞTIRMA YORUMLARI GÖZ ÖNÜNE ALARAK VİZYONA ULAŞMAK İÇİN GEREKLİ OLAN AMAÇLAR BELİRLENİR.

KOCAELİ SANAYİ ODASI ANA STRATEJİLERİ (2008) KOCAELİ SANAYİ VİZYONU DOĞRULTUSUNDA BÖLGE SANAYİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI MÜŞTERİ VE SONUÇ ODAKLI ÇALIŞMALARDA BULUNMAK İŞTİRAKLERİMİZİN ,ÜRÜNLERİMİZİN VE HİZMETLERİMİZİN VERİMLİLİĞİNİ,KULLANIMINI VE ÇEŞİTLİLİĞİNİ ARTIRMAK

ÖNCELİKLENDİRME MATRİSİ HIZLI ETKİ ZAMANIN VARSA YAP İŞ ÖLÇÜMLERİ ÜZERİNDE ETKİ MALİ MÜŞTERİ SÜREÇ ÇALIŞANLAR HEMEN YAP MÜMKÜN OLUR OLMAZ YAP HİÇ BİR ŞEY YAPMA YAVAŞ ETKİ GÜÇSÜZ GÜÇLÜ STRATEJİK YOL

STRATEJİK PLANLAMA 5.ADIM : YILLIK İŞ PROGRAMI VE BÜTÇESİ’NİN OLUŞTURULMASI, ONAYI VE DAĞITILMASI 2008 YILI İŞ PROGRAMI VE BÜTÇESİ KOCAELİ SANAYİ ODASI

STRATEJİK PLANLAMA 6.ADIM : YILLIK İŞ PROGRAMINDA YER ALAN MADDELERİN ANA SÜREÇ HEDEFLERİNE VE BİREYSEL HEDEFLERE YAYILIMININ SAĞLANMASI ANA STRATEJİLER İLE ANA SÜREÇLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ ANA SÜREÇLER BAZINDA STRATEJİK HEDEFLERİN BELİRLENMESİ BİRİM HEDEFLERİNİN BELİRLENMESİ BİREYSEL HEDEFLERİN BELİRLENMESİ

POLİTİKA / STRATEJİ VE HEDEFLERİN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ AYLIK DEĞERLENDİRME TOPLANTILARI YÖNETİM KURULU TOPLANTILARI KALİTE KONSEYİ TOPLANTILARI (YILDA İKİ KEZ) YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTILARI (3 AYDA BİR) MECLİS TOPLANTILARI AYLIK FAALİYET RAPORLARI ANA SÜREÇ HEDEFLERİ TABLOLARI BİREYSEL HEDEF TABLOLARI

A GOOD KITCHEN MEANS GOOD FOOD, GOOD FOOD BRINGS IN AND SATISFIES MORE CUSTOMERS. ŞEFİN SÜPRİZİ

FUAR İÇİ İZMİT/KOCAELİ e-mail: kso@ kosano.org.tr KOCAELİ SANAYİ ODASI FUAR İÇİ İZMİT/KOCAELİ TEL: 0 262 315 80 00 FAX: 0 262 321 90 70 e-mail: kso@ kosano.org.tr http://www.kosano.org.tr http://www.kosano.org