Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018."— Sunum transkripti:

1 KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018

2 ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi İç Denetimi 15-16 Ekim 2018 tarihlerinde yapılması planlanmıştır. Planlanan tarihte, KÜTBO İç Denetçileri tarafından ilgili denetimler yapılacaktır. Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

3 10002 Müşteri Şikayet yönetimi konusunda tüm geri dönüşler yapılarak ses kayıtları alınmaktadır. Sistem gereklilikleri yerine getirilmektedir. Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

4 2018 İlk 3 Ay SPİK’leri incelendiğinde; Süreçler, Süreç Performans İzleme Karneleri (SPİK) ile takip edilmektedir. 2018 İlk 3 Ay SPİK’leri incelendiğinde; Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

5

6

7

8

9

10

11

12

13 Uygunsuz Hizmetler için; FR-053 Uygunsuz Hizmet Formu Doldurulmakta olup, 2017 Yılı ilk 6 ayında uygunsuz hizmet bulunmamaktadır.

14 Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin (DÖF) Takibi Yapılarak, zamanında kapatılmaları sağlanmıştır.

15 Bir Önceki (29.12.2016 Tarihli) YGG Kararları Takip Edilmekte olup, Ayrıca, 3’er Aylık Dönemlerde Yapılan TOBB Akreditasyon İzleme Komitesi Kararları Takip Edilmektedir.

16 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 Üye Memnuniyet Anketleri; WEB Sitemiz Üzerinden Online ve Üyelere birebir Uygulanarak Anketler Alınmaktadır.

17 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 KALİTE HEDEFLERİ VE POLİTİKALARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ;

18 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 KALİTE POLİTİKASI Üye, Çalışan ve Tedarikçi memnuniyetiyle gelişimini sağlamak, Tarafsız, şeffaf, dürüst ve çözümcü bir yaklaşımla hizmet sunmak, Verimliliği arttırmak ve hataları azaltarak yok etmek, Tüm süreçlerimizi sürekli iyileştirmek,

19 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MALİ POLİTİKA Tüm gelirlerini Kütahya ili ve borsa üyelerinin uluslararası, ulusal ve bölgesel alandaki ticari ve Sosyal hayatına katkı sağlamak üzere kullanmak, Mali riskleri minimize etmek için gerekli aksiyonları Planlamak ve uygulamak, Borsanın gelir kaynaklarını en verimli şekilde değerlendirmek, Tüm mali faaliyetlerini ilgili yasa ve Yönetmeliklere uygun olarak gerçekleştirmek

20 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI Çalışanların çalışma ortamını iyileştirerek motivasyonlarını artırmak ve aidiyet duygularını geliştirmek, Çalışanların maddi manevi haklarının korunmasını sağlamak, Çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratmak, Çalışanların bilgi ve becerilerini arttırarak mesleki ve kişisel anlamda sürekli gelişimini sağlamak için eğitimine önem vermek, Çalışanların öneri ve beklentileri dikkate alınarak, personel memnuniyetini artırmak, Çalışanların iletişiminin artırılması için sosyal ve kültürel faaliyetler düzenlemek, Çalışanların performans değerlendirmeleri yapılarak, ödüllendirmek Yeni işe alınan personelin işe uyumunu kolaylaştırmak amacıyla oryantasyon programı uygulamak, İnsan kaynakları politikasını, çalışanların ve kurumun ihtiyaçları doğrultusunda sürekli güncellemek ve iyileştirmek,

21 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 HABERLEŞME POLİTİKASI Tarımda ve tarımsal ticarette yaşanan gelişmeleri paydaşlarına hızlı ve doğru şekilde ulaşmasını sağlamak amacıyla en son bilgi ve iletişim teknoloji araçlarını kullanmak, bu aşamada objektiflik kriterlerine uyarak, tarafları rencide edici yayınlara izin vermemek.

22 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI Teknolojideki en son gelişmeleri önce Borsa süreçlerine entegre etmek, donanım ve yazılım altyapısını sürekli güncelleyerek üyelere hızlı ve hatasız şekilde hizmet vermek, bilgi güvenliliğini ve sürekliliğini sağlamak.

23 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI Tüm yatırımlarını üye memnuniyeti ve gelişimi için planlamak Üye öneri, istek ve taleplerini dikkate alarak uygulanabilir düzeyde olanları hayata geçirmek, Üye şikâyetlerini çeşitli yöntemler ile toplayarak kök nedenlerini bulmak ve en kısa sürede çözümleyerek çözümlerden olan memnuniyetleri ölçmek, Üyelerine iş geliştirme konusunda destek olmak, Üyelerden gelen eğitim taleplerini toplamak ve eğitimleri organize ederek uzun vadedeki etkinliğini ölçmek, Üyelerin ticari ve teknolojik yaşamdaki gelişmelerden haberdar olmasını sağlamak, Üyelerin borsa ve diğer üyeler ile kaynaşmasını sağlayıcı etkinlikler düzenlemek, Üyelerinin sesini dinlemek ve bu sesi lobicilik faaliyetleri ile ilgili makamlara iletmek, Üyelerinin sosyal sorumluluk projelerinde yer alabilmesi için gerekli atılımlara öncülük etmek

24 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKASI Kütahya Ticaret Borsası İş Sağlığı ve Güvenli Politikası; çalışanları işyerinin olumsuz etkilerinden korumak, rahat ve güvenli bir ortamda çalışmalarını sağlamak, başka bir ifadeyle çalışanları iş kazaları ve meslek hastalıklarına karşı koruyarak ruh ve beden bütünlüklerinin sağlanmak amacıyla hazırlanmıştır. Bu politika çerçevesinde hazırlanmış “İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Analizi” sonucunda borsada alınacak tedbirlerle, iş kazalarından veya güvensiz ve sağlıksız çalışma ortamından dolayı doğabilecek makine arızaları ve devre dışı kalmaları, patlama olayları, yangın gibi borsayı ve çalışanları tehlikeye düşürebilecek durumlar ortadan kaldırılacağından işletme güvenliği sağlanmış olunacaktır.

25 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYET SİSTEMİ POLİTİKASI Kurumumuza gelen ve tarafsız değerlendirme süzgecinden geçirilerek şikâyet olarak kabul gören her türlü memnuniyetsizliği; Kanunların verdiği yetki ve sınırlamalar dahilinde, Kurum İmkânları çerçevesinde, herhangi bir ücret talep edilmeden Gizlilik kurallarına uygun bir şekilde En kısa sürede çözerek, Şikâyet sahiplerinin çözüm yolları konusunda bilgilendirilmesi ve çözümlerden olan memnuniyetlerin ölçümlenerek, sürekli iyileştirilmesi politikamızın temelini oluşturmaktadır.

26 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 VİZYON Güçlü altyapı olmadan, güçlü kurum olamayacağı düşüncesi ile yola çıkarak Çağdaş ve Modern Borsacılık anlayışı ve güçlü kadrosuyla, üyelerine en üst düzeyde sürdürülebilir gelişmeyi yaşam şekli yapan, katkı sağlayan bir Borsa olmak.

27 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MİSYON Kanunlarla verilen yetkiler çerçevesinde, üyelerine zamanında ve kaliteli hizmet sunar. Üyelerinin taleplerini karşılar, üyelerinin hak ve menfaatlerini korur. Sektöründe gelişmelerini sağlamak için uygun ortamlar hazırlar ve üyelerini her türlü platformda temsil eder. Topluma ve çevreye karşı sorumluluk bilincinde, Kütahya’nın tarım ve hayvancılık ticaretinde bölgede öncü bir aktör olmasını sağlar.

28 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 EĞİTİMLER

29 Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

30 2017 YILI 1. TOPLANTI YGG SUNUMU GÖRÜŞ VE BİLGİLERİNİZE SUNULMUŞTUR. Ahmet GÖZEL Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu


"KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları