HAVA DURUMU VE MEVSİMLER

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
PORTFOLYO NEDİR? NASIL HAZIRLANIR? ELEKTRONİK PORTFOLYO NEDİR?
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
Özel Gereksinimli Çocuklar
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
DERS : HAYAT BİLGİSİ 2. SINIF
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Erken çocukluk döneminde fen eğitimi
Teknoloji ve tasarım dersi
Mutluköy İlköğretim Okulu
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
DEDİKODU TEKNİĞİ VE ARKASI YARIN TEKNİĞİ. DEDİKODU TEKNİĞİ Öğrencilerin konuyu kavramaya çalışmasını o konuda düşünmelerini ve konu hakkında çeşitli fikirleri.
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

HAVA DURUMU VE MEVSİMLER ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU GURUP CESUR

ÜNİTE ÖZETİ Öğrencilerin gereksinimlerini belirlemeye yönelik sorular sorularak konu hakkında tahminde bulunmaları ve fikirlerini listelemeleri sağlanmaktadır. Öğrenciler gruplara ayrılarak mevsimler ve hava durumu hakkında proje geliştirmekteler. Bunu da hikaye şeklinde hazırlamak için araştırma yapmaktadırlar. Bu hikayede hangi mevsimi anlatacaklarını, hangi hava durumundan bahsedeceklerini, hikayeyi ne şekilde kurgulayıp sunumu nasıl yapacaklarını planlamaktadırlar.

ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Neden hava durumu mevsimlere göre değişir?

Ünite İçerik soruları: Kar hangi mevsimde yağar? Hangi mevsimlerde hangi hava olayları yaşanır? İçerik soruları: Kar hangi mevsimde yağar? Hava durumu yazın nasıldır?

Bu proje öğrencilerim 21. Yüzyıl Becerileri geliştirmesine aşağıdaki yollarla yardımcı olacak: Akranlarla işbirliği Hava durumu ve mevsimlerle ilgili verileri analiz etmek ve ünite sorularını cevaplamaya yönelik sonuçlar çıkarmak Bülten aracılığı ile başkalarıyla iletişim kurmak Ortak bir amaca ulaşabilmek için gerekli çabayı gösterecek şekilde esnek ve istekli olmak Medyadaki iletilerin hangi amaçlara yönelik ve hangi araçları, özellikleri ve yenilikleri kullanarak nasıl yapılandırıldığını anlamak Farklı takımlarda etkin çalışabilme becerisi göstermek

ÖĞrencİ Gereksinimlerini Belirleme Aracı Amaç: Mevsimler ve çeşitli hava koşullarının İngilizceleri hakkında bilgi sahibi olma ve günlük hava durumu ve mevsimi söyleyebilme. Öğrencilerimden ne öğrenmek isterim? Ünite soruları konusunda ve bir hikayeyi yazma aşamaları hakkında ne bildiklerini öğrenmek isterim. Üst düzey düşünmeyi özendirmek için neler denedim? Mevsimler ve hava durumu hakkında ilişkiler bulmalarını ve sonuçlar çıkarmalarını isterim. Değerlendirme sonunda elde ettiğim veriler ünitenin ilerleyen etkinliklerini planlamama nasıl yardımcı oldu? Nasıl hikaye tasarımlanır konusunda eksik ya da yanlış anlayanlara destek sağlayabilirim. Değişik kaynak ve örnekler sunabilirim. Bu değerlendirme aracını ünite boyunca belirli aralıklarla tekrar kullanarak öğrencilerin gelişimlerini görmeye çalışacağım. Ne tür geribildirim ya da ek fikir almak isterdiniz? Üst düzey düşünmeyi geliştirme konusunda daha fazla yardıma ihityacım var.

Kursa ilişkin hedeflerim Öğrencilerimin İngilizceye daha fazla merak duymasını sağlayacak yollar bulmak Öğrencilerimin ve kendimin kullanabileceği farklı teknolojileri öğrenmek Başka öğretmenlere görüş alış verişinde bulunmak Becerilerin ve bilgilerin kalıcı biçimde kazanıldığını sergilemek.

Öğrencilerimin Hedefleri Bilgiye kendi istek ve araştırmaları sayesinde ulaşmalarını sağlamak ve özgüveni daha yüksek olan öğrenciler yetiştirmek. Daha bağımsız öğrenen olmak Öğrenmeyi öğrenen bireyler olarak yaratıcılık, işbirliği ve eleştirel düşünme ile 21.yy becerilerine sahip olmak