2012-2013. Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Advertisements

Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
GÜMRÜKLER 2023 VİZYONU 1. ARAMA KONFERANSI/ Stratejisi
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
CANİK ANADOLU TEKNİK LİSE BÖLÜMÜ BİYOMEDİKAL CİHAZ TEKNOLOJİLERİ ALANI
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
Araştırma Görevlilerinin Öğrenci Laboratuvarlarına Katılımı
GÜMRÜKLER 2023 VİZYONU 1. ARAMA KONFERANSI/ Stratejisi
Ø Eğitim süreci içersinde öğretim ve yönetim etkinliklerine paralel olarak, öğrencinin eğitimöğretim etkinliklerinden üst düzeyde yararlanmasını sağlamak.
Uzaktan Eğitim Kuramları
REHBERLİK DERS II.
OMUZLARINDA YÜKLERLE YA Ş IYORLAR ÇOCUKLUKLARINI.
 Jean Monnet Burs Programı, AB üyesi bir ülkedeki üniversitede ya da üniversiteye e ş de ğ er bir kurulu ş ta yüksek lisans e ğ itimi veya ara ş tırma.
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
Tarihsel gelişim içerisinde değerlendirdiğimizde okullarda öğrencilere sunulan rehberlik hizmetleri
POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ.
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
OKULLARDA REHBERLİK SERVİSLERİ-HİZMETLERİ
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
Master in Advanced European and International Studies.
REHBERLİK DERSİ III.
MESLEK SEÇİMİ.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
REHBERL İ K DERS İ Ö ğ r.Gör. Dr. D İĞ DEM MÜGE S İ YEZ.
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.
BENZERLİK A.A.A Benzerlik Teoremi TEST 2
Rehberlik Servisi Tanıtımı
E Ğİ T İ MDE PROGRAM DE Ğ ERLEND İ RME Belgin TOPAL, E ğ timci Hakan AKSOY, E ğ itim Yöneticisi.
80. YIL CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
DAVRANIŞ SORUNU OLAN ÇOCUK VE GENÇLERLE SAĞLIKLI İLETİŞİM
SINIF REHBER ÖĞRETMENLERİNİN YAPABİLECEKLERİ ÇALIŞMALAR
MERSİN İLİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ İL DANIŞMA KOMİSYONU TOPLANTISI
Bilgi İşlem Birimi (Bilişim Teknolojileri Birimi)
MERSİN İLİ AKDENİZ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ ÇERÇEVE PLANI (TASLAK)
Yöneltme/Yerleştirme
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
GÜLBAHAR ÖKÇE REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
TANILAMA.
Açı Lisesi.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBER ÖĞRETMEN YOL HARİTASI
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
ÖZEL EĞİTİM Özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak yetiştirilmiş personel, geliştirilmiş eğitim.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Okullarda Rehberlik Hizmetleri
Kadınlar İçin Sosyal Hizmet Önleyici Hizmetler Müdahale Hizmetleri
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
REHBERLİK HİZMETLERİ.
REHBERLİĞİN GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
OKULLARDA REHBERL İ K SERV İ SLER İ – H İ ZMETLER İ.
REHBERLİK TÜRLERİ.
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
REHBERLİK DERSİ III.
REHBERLİK DERS II.
1) Radyoaktif atık nedir 2) Radyoaktif atıkların sınıflandırılması 3) Radyoaktif atıkların toplanması ve depolanması 4) Radyoaktif atıkların yarılanma.
Program geliştirme.
Sunum transkripti:

Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde; öğrencilerin kendilerini gerçekleştirmelerine, eğitim sürecinden yetenek ve özelliklerine göre en üst düzeyde yararlanmalarına ve gizil güçlerini en uygun şekilde kullanmalarına ve geliştirmelerine yönelik çalışmalar yapılmaktadır.

Uygun ortamlarda kişisel sosyal ve mesleki alanlarda rehberlik hizmetleri verilmektedir.

11. ve 12. sınıf öğrencilerine yönelik YGS, LYS sınav sistemleri hakkında seminerler verilmiştir.

Son sınıf öğrencileri ve velilerine yönelik sınav sistemi hakkında seminerler verilmiştir.

Öğrenci ve velilerimizin katılımıyla toplantılar yapılmıştır.

Öğrencilere sınav kaygısıyla başetme konulu seminer verilmiştir.

Okulumuzda ş iddet eylem planı dahilinde emniyet ile i ş birli ğ i yapılarak “Güvenli e ğ itim,Güvenli gelecek” konulu seminer yapılmı ş tır.

*Ö ğ rencilerle bireysel ve grupla danı ş ma hizmeti verilmektedir. *Ö ğ rencilere verimli ders çalı ş ma teknikleri hakkında bilgiler verilmektedir. *Dershane ziyaretleri gerçekle ş tirilerek ö ğ rencilerin durumları kontrol edilmektedir. *Ö ğ rencilere 9.sınıftan itibaren seçecekleri alanlarla ilgili yönlendirme çalı ş maları yapılmaktadır.

*Ö ğ rencilere çe ş itli test ve envanterler uygulanarak sa ğ lıklı verilere ula ş ılmaktadır. *Rehberlik ders saatlerinin daha verimli geçmesi için rehberlik plan ve etkinlikleri okul ve sınıf düzeylerine göre hazırlanmakta ve takibi sa ğ lanmaktadır. *Velilerle görü ş meler yapılmaktadır.

*Ö ğ rencilerimizle grupla ve bireysel olarak üniversiteye yönelik ders çalı ş ma programları yapılmakta ve takibi sa ğ lanmaktadır. *Okulumuzda kayna ş tırma ö ğ rencilerinin tespitleri yapılarak bireyselle ş tirilmi ş e ğ itim planları hazırlanmaktadır. *Kayna ş tırma ö ğ rencilerimizin bireysel geli ş imleri izlenmekte ve Elbistan RAM ile koordineli bir ş ekilde çalı ş ılmaktadır.

*Okul rehberlik hizmetleri yürütme kurulu ile toplantılar yapılarak okul ve ö ğ rencilerimizin ihtiyaçları do ğ rultusunda çalı ş malar yapılmaktadır. *Okul BEP birimi ile toplantılar yapılarak özel e ğ itim ihtiyacı gösteren ö ğ rencilerimize yönelik çalı ş malar yapılmaktadır. *Okul Krize Müdahale Ekibi ile toplantılar yapılarak risk durumları ve risk grubundaki ö ğ rencilerimize yönelik önleyici rehberlik çalı ş maları yapılmaktadır.