Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Uygulamaları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNTERNET.
Advertisements

Eğitici Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmeni
'Modular Object Oriented Dynamic Learning Environment'
Silverlight Daron Yöndem INETA Türkiye Başkanı
Dijital Teknolojiyle Modüler Öğrenme
Alican ÖZTÜRK Akdeniz Üniversitesi
Yıldız Teknik Üniversitesi
Office 365 ve SharePoint Online'a Genel Bakış
GRUP SİNERJİ FEN VE TEKNOLOJİ SINIF SEVİYESİ:8 ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Soru: Dünya Bir Uzay Gemisi midir? Ünite Soruları:Dünya hangi.
EĞİTİMDE WEB 2.0 KULLANIMI
YAPAY ZEKA ÖDEV - 3 Kenan KILIÇASLAN Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makina Mühendisliği Doktora Programı.
agk88.com Google Apps Eğitim Sürümü
Eğitimde Bilişim Teknolojisi Kullanımı ve Temel Kavramlar
LOGO TÜBİTAK 1003 Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu MSc. Gülşah ÇELİK.
ÖĞRENME NESNESİ Sibel SOMYÜREK.  Çeşitli öğrenme ortamlarında tekrar kullanılabilen küçük parçalara bölünmüş olan e-içeriklere öğrenme nesnesi denir.
Öğretim Araç Gereç ve Materyalleri
Uzaktan Eğitim Modeli Olarak Web Tabanlı Eğitime Genel Bakış
Nesneye Yönelik Programlama
CMS ve LMS.
EDUCOMMONS Yazılımı. The Center for Open Sustainable Learning.
C#.NET 5.0 C# .NET 5.0 Eğitimleri Volkan KANAT.
Arş. Gör. Burak İNNER TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
Kütüphaneciliğin Destanı Ekim 2004, Ankara Y.T. Bilgi Yönetiminin Kavramsal Tanımı ve Uygulama Alanları Yaşar Tonta H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi.
GİRİŞ Yard.Doç.Dr. Cihad Demirli Sunu içeriği kaynağı: ALGAN, S. (2010). Her Yönüyle C# 4.0. (12.Baskı). Pusula Yay. İstanbul.
Emre Emrah ÖZKESKİN DANIŞMAN : Yrd. Doç. Dr. Mehmet TEKDAL
FEN VE TEKNOLOJİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
DYNED NEDİR, NASIL KURULUR?
İSTANBUL, DÜZCE, ESKIŞEHIR OCAK 2010 DR. MUSTAFA ATASOY, BAŞHEKIM YRD. DR. ŞAHIN ASLAN, BAŞHEKIM YRD. DR. ADEM DURSUN, BAŞ MÜDÜR ALI ÖZSOY, MÜDÜR.
NESNE TABANLI PROGRAMLAMA VISUAL BASİC 6.0. NESNELERİN TASARIMI Uygulama Tasarım Alanı Proje Gezgini Nesne Özellikleri Araç Kutusu Forumun Ekrandaki Konumu.
"BILIŞIM VE GIRIŞIM" CLOUD VE CROWD ÖMER ERKMEN. GÜNDEM Örnekler Cloud ve Crowd Erişim Finansal durumlar Sonraki adımlar.
Ders İçerik Sunusu Maltepe Üniversitesi
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
BURCUGÜL B İ LG İ N TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ ( İ.Ö.) EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
ALİ FINDIK Galatasaray Ünİversİtesİ 2015
PHP (Personal Home Page) “Kişisel Ana Sayfa”. PHP Rasmus Lerdorf PHP/FI (Form Inter- preter/Form Yorumlayıcı) - PHP2 Rasmus Lerdorf, 1995, Zeev Suraski,
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Eğİtİmde web 2.0 araçlarInIn kullanImI
IMGK 207-Bilimsel araştırma yöntemleri
GeoGebra Ücretsiz Dinamik Matematik Yazılımı Yrd.Doç.Dr.Mehmet BULUT
 Bu sunumda, “web 2.0 nedir, eğitimde nasıl kullanılabilir?” Sorularına yanıt bulacağız.  Ayrıca 5 tane web 2.0 aracını tanıtacağız.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
Fatih Projesi Bazı Öneriler Fatih Zirvesi akgul.web.tr/yazilar/sunum/
Bu ders içeriğinin basım, yayım ve satış hakları Yakın Doğu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi’ne aittir. Bu ders içeriğinin bütün hakları saklıdır. İlgili.
Bilgi Teknolojileri ve Eğitim Öğr. Mehme tAkif bARIŞ.
23 Haziran 2014 Gazi Gelecektir. Birimi Makale IF 0,1-0,5 Makale IF 0,51- 1,00 Makale IF 1,01- 2,00 Makale IF 2,01- 5,00 Makale IF 5,01- 10,00 Makale.
Enerji Sistemlerinde Akıllı Sistem Uygulamaları Akademik Yılı Bahar yarıyılı Doç.Dr. Raşit ATA
;EEn Hazırlayan: Şahin GÖKÇEARSLAN Gazi Üniversitesi Enformatik Bölümü.
Eğitimlerinizi İnteraktif Video Oyunu yapıyoruz. Advert keynote presentation Klasik Oyunlaştırmaya yeni bir soluk : Gamification+ İsviçre’de 7Story.
EBA v2 Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) kuruldu Zengin, etkileşimli içerikler hazırlandı.
DENGELİ BESLENMENİN İNSAN SAĞLIĞINA ETKİLERİ
24-26 Mayıs 2017, İnönü Üniversitesi, Malatya
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
MOODLE Fuat ÇATALKAYA Uzaktan Eğitim Sistemi.
Yenilikçi İngilizce Öğretim İlke ve Yöntemleri ile Uyumlu Eğitim Teknolojisinin Etkin Kullanımı Doç. Dr. Perihan Savaş.
2017 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLMESİ PLANLANAN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ

5- class & object Nesne Yönelimli Programlama - i
DERS ÜYELERİ Zeynep GEZER Dilek GÜLER Hakime ERTEKİN Emine NAZIROĞLU NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ.
Öğretim Yönetim Sistemleri ve Moodle
24-26 Mayıs 2017, İnönü Üniversitesi, Malatya
 1)Aktif öğretme, öğrenme  2)Teknolojik potansiyel  3)Liderlik  4)Teknolojik adaptasyon ve entegrasyon gücü  5)Öğretim programı-etkinlik  6)Sınıf.
Uzm. Rıdvan YAYLA – Bilecik Üniversitesi Müh. Fak. Bilg. Müh. Bölümü
Öğretim Yönetim Sistemleri ve Moodle
Department of Mechanical Engineering
FEN BİLİMLERİ BİLGİ YARIŞMASI
2018 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
Yabancı Dil I Dersi.
Sunum transkripti:

Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Uygulamaları Nihan Şehsuvaroğlu Hisar Okulları

İçerik 5 dk. Giriş 15 dk. Fen Derslerinde iPad Kullanımı 5 dk. Fen Derslerinde LMS Kullanımı-Moodle 5 dk. Fen Derslerinde Google Drive Apps Kullanımı 5 dk. Google Forms ile Süreç Odaklı Değerlendirme 10 dk. Soru-cevap/iPad uygulamaları

Giriş Ben kimim? Hisar Okulları 1:1 iPad Projesi ve Teknoloji İmkanlarımız

Fen Dersinde iPad Kullanımı iWork (Pages, Keynote, Numbers) iBooks Showbie Popplet Videos Nearpod Tellagami Notes HD GarageBand Explain Everything/Educreations Science Apps PuppetPals HD

Educreations

Educreations

TellaGami

PowToon

Fen Derlslerinde LMS Kullanımı Moodle - Modular-Object-Oriented-Dynamic-Learning-Environment (Esnek Nesne Yönelimli Dinamik Öğrenme Ortamı) Duyurular Ödevler Haftalık içerikler Dosya paylaşımı Quizler Forumlar vb.

Fen Derslerinde Google Drive Apps Kullanımı Document, presentation, spreadsheet, form, drawing Eklenebilen app’ler (Geogebra, MindMap, Simple Booklet, Sketchboard, Powtoon, vb.) Formative Assessment with Flubaroo

Hisar iPad Activities

Nihan Şehsuvaroğlu - Hisar Okulları nihan.sehsuvaroglu@hisarschool.k12.tr @nihanseh Nihan’s EdTechBlog (http://goo.gl/BkDBWG)