DERS AÇMA İŞLEMLERİ Akademik birimlere; yıl, dönem ve eğitim türü seçilerek ders açma ve açılan dersleri düzenleme ekranıdır. Bu ekran içerinde 3 bölüm.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2011.
Advertisements

Öğretim Elemanı Akademik Dönem İşlemleri Umut Gündoğdu.
HAKKARİ ÜNVERSİTESİ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
DERS ÖĞRETİM PLANLARININ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİNE AKTARIMI
İstatistik ve Bilgi İşlem
1 1-Diğer bölümünden Eczane Stok Sayımı bölümüne girilir.
Otel Satış Fiyatları.
ÖĞRETİM ÜYESİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Düzenleme: Bülent ALTINÇELİK
Ülke, Şehİr ve bÖlge tanimlamasi
Tur Programının Kaydı.
FİHRİST İdari Davalar Projesinde, dava açan kişilerin sicil,ad ve soyadları ile idari davalar şubesinde bu dosyalardan sorumlu memurların sicil,ad.
Menü’den Evrak Projesine ulaşılır.
Tur Tartı Tanımlama. Tur kartı açmak için Tanımlar menüsünün altındaki Paket Tur Listesi seçeneğine tıklanır.
SGB NET Doküman Yönetim Sistemi

BİLGİ İŞLEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
YEŞİL KART REÇETELERİ İTS İŞLEM REHBERİ
Otel Sözleşmeleri Giriş
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
2. AŞAMA BELGE KAYDI.
Golf Course’lara satış fiyatlarını eklemek için Cards menüsünün altından Golf Course seçilir.
SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Özellik Tanımlamaları. Özellik Başlıgı Tanımlamaları.
SAYIN ÖĞRETİM ELEMANI SINIF LİSTELERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ ADIMLARI İZLEYEBİLİRSİNİZ.
Etüt Destek Programının ana giriş sayfasıdır.
Sisteme kaydedilen otel kartları yandaki listede görülmektedir. Burada ki kaydın üzerine çift tıklayarak otel kaydında değişiklik yapılabilir. Listenin.
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
YEŞİL KART – İTS – KAREKOD İŞLEM BASAMAKLARI
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
Tüm TM fonksiyonlarında aşamalar geçilerek Vergi/Harç aşamasına gelindiğinde elde edilen harç makbuzları yenilenmiş olup bu makbuzlar üzerinde şekilde.
OBS KULLANIMI SUNUMU (Akademik Personeller, Danışman Akademik Personeller, İdari Personeller için)
 Sık kullandığınız raporları Reports menüsünün altındaki User Report seçeneğinde açılan listeye ekleyerek raporlarınıza daha kolay ulaşabilirsiniz.
Sıralı dağıtım reçete girme, silme ve raporlama
TKKY - Taşınır Mal İşlemleri
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
Bir dönem ya da daha fazla yurtdışında öğrenim görmüş öğrencilerin yurtdışında olduğu dönemde gördüğü derslerin, yurtiçinde okuyacağı dönemdeki öğretim.
Öğrencinin aldığı tüm derslerin dönem bazında görülebildiği ve dersler üzerinde tüm değişikliklerin yapılabildiği ekrandır. İlk yapılması gereken Hızlı.
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Derslere grup öğrenci tanımlaması yapılabilen ve ders öğrenci sınıf listelerinin raporlarının alınabildiği ekrandır. Ekran 3 sekmeden oluşmaktadır. Bu.
hem.meb.gov.tr Kullanım Klavuzu
ATAKUM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TABLETLERİN OKULLARA TESLİMATI
Muhtar Bilgi Sistemi.
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ’NDE Ders Açma İşlemi Öğrenci ve Bilişim Koordinatörlüğü Haziran 2015 Ankara.
TİF İŞLEMİ.
Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi İnternetten Danışman Kayıt Yenileme Onayları.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2015.
Hazırlayan Veteriner Hekim Mahmut YAZGAN
TABLETLERİN OKULLARA TESLİMATI. Okullara Tablet Teslimatı Nasıl Yapılacak? Tabletler Dağıtım Planına göre Üretici Firma tarafından kargoya verilir. Tablet.
ESER İSTEK (KİTAP SİPARİŞİNDE BULUNMA) Kütüphanenin ana sayfasından Giresun Üniversitesi Katalog Tarama tıklanır. Gelen ekranda Oturum Aç sekmesi seçilir.
Muhasebeleştirilmiş Taşınır İşlem Fişinin Düzeltilmesi
2016 – MART Aşağıda bulunan ekran görüntülerinde, her tür ve dereceli resmi okullarımızda; İngilizce öğretmenlerimizin takibinde öğrencilerimizin ücretsiz.
EBYS KULLANIMI.
TÜRKİYE İŞ KURUMU DENİZLİ İL MÜDÜRLÜĞÜ E-İSTİHDAM TANITIM PROGRAMI-2008.
TAPU KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ TAKBİS/ERP DE BANKA BİLGİSİ DEĞİŞTİRME DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ / PERSONEL SERVİSİ.
WhoNet Dosyasının Sisteme Kopyalanması 1) WHONET.FLT dosyası C:\Pegasus\filters\Custom kalsörü altına kopyalanır (Epicenter programinin çalışır durumda.
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
ANKARA ÜNİVERSİTESİ DERS SEÇME (İNTERAKTİF KAYIT YENİLEME) DÖKÜMANI
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Bitirme Dersi Danışman Seçme Sistemi (Ta-Bi-S)
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ’NE (ÜTS)
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI DERS
Sunum transkripti:

DERS AÇMA İŞLEMLERİ Akademik birimlere; yıl, dönem ve eğitim türü seçilerek ders açma ve açılan dersleri düzenleme ekranıdır. Bu ekran içerinde 3 bölüm yer almaktadır: 1- Açılan Dersler 2- Ders Öğrenci Listeleri 3- Grup Öğrenci Düzenle

Açılan dersler: Sol üst köşede yer alan YENİ butonu ile ekranda bir tab açılır. Dersin açılacağı birim, yıl ve dönem girişi yapılır. Ders seçimi bölümünde birim, ders kodu ve ders adı yazılır. Arama butonuna basılır. Seçilen Dersin Kodu, Adı, Kredi ve AKTS bilgileri ekrana yansır. Ders aç butonuna basıldığında yeni ders açma işlemi gerçekleşir. İptal butonu ile girilen bilgiler iptal edilir. DÜZENLE butonu ile girişi yapılan birimin, yıl, dönem ve eğitim türünde açılan dersleri öncelikle sol tarafta sıralanır. Düzenleme yapılacak ders tıklandığında ders bilgileri sağ kısımda yer alır. Düzenle butonuna basıldığında sağda yer alan dersin tüm bilgileri aktiflenir. İlk bölümde, dersin kontenjan bilgisi ve Şube bilgisi düzenlemesi yapılabilir.

2. bölümde düzeltme yapılabilecek 3 başlık bulunmaktadır. Dersi Veren Öğretim Üyeleri, Haftalık Ders Programı, Dersin Sunulduğu Birimler başlıkları altında yer alan tüm alanlarda gerekli düzenlemeler yapılabilir. Ders Veren Öğretim Üyeleri başlığı altında, Ad Soyad, T.C. Kimlik ve pozisyon ile sorgulama yapılabilir. Geçerli hoca bilgisinin yer aldığı bölümdeki sil butonu ile hoca bilgisi silinip, arama yapılan hoca aktiflenebilir. Haftalık Ders Programı başlığı altında açılan dersin verileceği Gün, Başlangıç-Bitişi Tarihi ve Derslik girişi yapılır. Ekranda yer alan ekle butonu ile girişler aktiflenir. Girilen tüm bilgiler tablo şeklinde alt kısımda yer alır. Öğrenci kendi sayfasında seçtiği derslerin haftalık programını görür. Dersin Sunulduğu Birimler başlığı altında, açılan dersin sunulduğu birimler,kontenjan bilgileri ve aktiflik durumları tablo halinde alt alta yer alır. Kontenjan bilgisi üzerine tıklandığında aktiflenir ve gerekli değişiklik yapılabilir. 3.sütunda yer alan aktif kısmında yer alan tick üzerine gelindiğinde değişiklik yapılabilir duruma geçer.Burada yer alan işaret isteğe bağlı olarak kaldırılabilir.

Tüm yapılan bu işlemlerin sonucunda kaydet butonuna başıldığında yapılan değişiklikler kaydolmuş olur.İPTAL butonu ile girilen tüm bilgiler ve düzenlemeler iptal edilebilir. YENİLE butonu ile yapılan yeni bir düzenleme var ise sisteme yansır. Açılan Dersler ekranının bütününe bakıldığında sağ üstte Toplu Ders Açma bölümü yer almaktadır. Bu bölümde seçilen birime Toplu olarak ders açılabildiği gibi program bazında da ders açma işlemi yapılabilmektedir.

Yıl Dönem bazında açılan derslere Öğretim elemanı atamak için, Öğretim Elemanı atanacak Ders seçilir, Düzenle iconuna tıklanır “Dersi Veren Öğretim Üyeleri” alanında İlgili Öğetim Elemanın Adı Soyadı yazılarak Büyüteç İconuna tıklanarak arama yapılır ve Dersi veren Öğretim Elemanı atanarak “Sorumlu” alanı işaretlenip KAYDET işlemi yapılır.

Menü içerisinde yer alan “Dersin Sunulduğu Birimler” kısmında işaretli olan bölüm/program bazında İlgili dersin öğretim planlarda yer aldığı görülmektedir. İşaretli olmayan herhangi bir program veya bölümde ilgili dersi öğrenci ve Öğretim Elemanı sayfalarında göremezler İlgili ders Öğretim Planında okutuluyorsa, Bölüm veya program bazında işaretli olması gerekmektedir

Ders Öğrenci listeleri bölümü, derslerde yer alan öğrenci bilgileri raporlarının listeler halinde çıktılarının alınabileceği bölümdür. Raporun alınmak istendiği ders ya da dersler için öncelikle Açılan Dersler bölümünde ders/derslerin Birim-Yıl-Dönem bilgileri girilir. Listelenen dersler Ders öğrenci Listeleri sayfasında sol tarafta yer alır. Ders Öğrenci Listesi kısmında sol tarafta sıralanan derslerden biri ya da hepsi seçilerek derslerin öğrenci listeleri alınabilmektedir. Ders şeçilip Ders Öğrenci Listesi kısmında yer alan Rapor’a basıldığında rapor sağ tarafa yansır.Ekrana yansıyan raporun üst bölümünde yer alan ikonlarla çıktı alınmadan önce ön izleme yapılabilir, çıktı alınabilir ya da farklı formatlarda kopyası alınabilir. Bu raporda yer alan başlıklar; No., Öğrenci No., Ad-Soyad, Not Sistemi, Kayıtlanma Tarihi’dir. Ders Öğrenci Sayıları kısmında 2 şekilde rapor alınabilir. Derse göre sırala tıklandığında ve rapora basıldığında, Öğrenci sayıları derslere göre sıralanmış şekilde raporlanır. Öğretim üyesi/görevlisine göre sırala tıklandığında ve rapora basıldığında, dersi veren öğretim üyesi/görevlisine göre öğrenci sayıları ve bilgileri sıralanır.

Kayıtlanma Zamanı Listeleri kısmında, 2 çeşit rapor alınabilir: 1. Öğrenci Sayılarına Göre, 2. Ders Öğrenci Listesine göredir. Kaydı kesinleşmiş ya da kaydını yaptırmamış öğrenci sayılarının derslere göre raporlanabilmesini sağlayan bölümdür. Son kısımda Başarı Durumuna Göre Öğrenci Sayıları raporunun alınabildiği bölüm bulunmaktadır. Bu rapora gelindiğinde öğrencilerin aldığı derslerdeki başarı durumları raporlanabilmektedir. Alınan raporda toplam öğrenci sayısı üzerinden finalde başarılı, bütünlemede başarılı ve başarısız öğrenci sayıları raporlanabilmektedir.

Öğrencilerin, seçilen kriterlere göre ders grupları arasında aktarımlarını sağlayan sayfadır. Örneğin; sol tarafta yer alan derslerden biri şeçilerek öğrenci raporu sağ tarafa aktarılır. Açılan öğrenci raporu listesinde yer alan öğrencilerden öğrenci no.su tek rakamlı öğrenciler seçilerek, sol üst kısımda yer alan Öğrencinin Aktarılacağı Grubu Seçin’e gelip ders seçilir ve aktara basıldığında öğrenciler o derse aktarılır. Raporun üst kısmında yer alan öğrenci seçme kriterleri hepsini seç, tek rakamlı öğrencileri seç ve çift rakamlı öğrencileri seç şeklindedir. Ayrıca elimizde bir liste varsa seçilecek öğrencinin yanındaki kutucuğun işaretlenmesi ile de seçme işlemi gerçekleşir.

Birim bazında sunulan ders ve şube bilgilerinin ulaşılabildiği ekrandır. Birim üzerine tıklandığında Bölüm-Ders Listesi-Sunulan Ders- Sunulan Şube tablosu ekrana yansır. Ders listesi başlığı altında yer alan Lisans butonuna basıldığında ekrana yeni bir sayfa yansır. Açılan sayfada seçilen bölümde okutulan tüm derslerin kodu, adı, şube bilgisi, kontenjanı, dersin öğretim Görevlisi ve ders program saatleri listelenir