İnsan – Bilgisayar Etkileşimi Tic Tac Toe Oyun Projesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MATLAB Bilgisayar Programlama Yrd.Doç. Dr. Aslıhan KURNUÇ
Advertisements

OYUN VE SPOR MÜSABAKALARI
Görüntü Özellikleri.
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
Nesneye Dayalı Programlama
Örnek Veritabanı Yazılımı: Microsoft Access
ÖĞRENCİ GİRİŞİ ÖĞRETMEN GİRİŞİ.
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
Windows 7’deki Yenilikler ve Üstünlükler. 2009'u bitirmeye yaklaşmışken, Microsoft yeni işletim sistemi Windows 7 ile çıka geldi. Vista'da bulunan ve.
Chapter 13: Multi-Player Murat Yücel. 1- Multi-player kavramına genel bakış 2- Motivasyon 3- Multi-player oyun yapıları 4- Tasarım faktörü 5- Multi-player.
Bilgisayarla ne yapılabilir? Bilgisayarların sınırları nelerdir?
SATRANÇTA BERABERLİKLER
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 3: Döngüler
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
Adı:tamer soyadı:marap Sınıfı:6-b No:58.
SANAL GÜVENLİK.  Günümüzde hızla değişen teknolojiyle birlikte herşey internet üzerinden yapılmakta.  Online oyun kullanıcıları ve e- ticaret ile alışveriş.
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 8: Windows Formları
DİNAMİK VE ADAPTİF SİSTEM TASARIMLARI İLE ALGORİTMA ÖĞRETİMİ
MÜZİK EBRU FİDAN DRAMA OSMAN DURSUN MODERN DANS DİNÇKAL TUNCA BİLGİSAYAR ŞEBNEM ÖZYURTDAŞ BALE SEÇİL AKBAŞ BEDEN EĞİTİMİ SEDA CENCİ FEN LABORATUVARI GÜLFER.
Bilgisayar Programlama Güz 2011
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
MULTI-PLAYER Damla KIZILTAŞ. Overview  “No one on their death bed ever said, ‘I wish I’d spent more time alone with my computer.’” — Dani Bunten Berry.
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
UYARLANABİLİR EĞİTSEL HİPERORTAMLAR
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
AİLE SOSYAL DESTEK PROGRAMI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI 1.
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ
Kütüphane Oryantasyonu
XP içinWindows 7 için ADIM-1. XP içinWindows 7 için ADIM-2.
Oyunlar.
SODES BİS SİSTEMİ.
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
Multi-Player Erdi Okan YILMAZ BTÖ616 - Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | 2010.
BTÖ521-Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
WEB PROGRAMCILIĞI.
1)Bilgisayarım sağ tık. >Yönet diyoruz. 2)Buradan Disk Yönetimini seçiyoruz.
Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Mühendislikte Bilgisayar Uygulamaları
Bilgi Nedir ? Öğrenme, araştırma veya gözlem yaparak elde edilen sonuç.
Minimaks Algoritması Kullanılarak Tasarlanması ve Geliştirilmesi
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
Hazırlayan: Muharrem Toptaş.  Dört farklı çeşit sanal joystick türü bulunmaktadır. Bunlar;  Statik ve dinamik kontrol  Her zaman görünen kontrol 
Hazırlayan: Muharrem Toptaş.   Bilgisayar öncesi en basit tabiri ile kağıda çizilen karakterlerin, sayfaları hızlıca döndürülmesiyle oluşturulan ufak.
Web Erişilebilirliği: Standartlar, Kilavuzlar ve Değerlendirme Yeliz Yeşilada Bilgisayar Mühendisliği Programı Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs.
 Oyun amacı ekranında görülen sol, sa ğ, ş ut sa ğ, ş ut sol ve zıpla butonlarıyla kar ş ı kalenin çizgi.
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMLERİ
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
Giriş ve Çıkış Birimleri
YAZILIM DEĞERLENDİRME
DOKTOR EKRANINDA GELİŞTİRMELER – 1
SATRANÇ .
Oyun programlama final projesi
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
Storytelling..
TEMEL BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ 03- İŞLETİM SİSTEMİ
Game Design Theory And Practice
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
Endüstri mühendisliği.
UYARLANABİLİR EĞİTSEL HİPERORTAMLAR
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Halka Üçgen Doğru Petek oyunu kuralları:
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI DERS
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ ŞEHİRCİLİK DERSİ İSTANBUL İLİ BAKIRKÖY İLÇESİ 57ADA ANALİZİ PAFTASI Mergül KARABAYIR BAKIRKÖY’ÜN YILLARA GÖRE.
T.C OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ 1 DERS ADI: KONU: Hazırlayan Dersin Sorumlusu:
ÖĞRENCİ AD SOYAD, ÖĞRENCİ AD SOYAD, ÖĞRENCİ AD SOYAD
Sunum transkripti:

İnsan – Bilgisayar Etkileşimi Tic Tac Toe Oyun Projesi Çukurova Üniversitesi – Bilgisayar Mühendisliği Nuri Hataş – 2010639400 Veysel Yünlüel- 2010638601

Programın Temel Yapıları Program temel olarak Açılış Ekranı, Animasyonlar, Ana Menü’deki tercihler, oyunun oynandığı arka plan ve basit bir Yapay Zeka’dan meydana gelmiştir.

Oyunun Oynanışı Program başladıktan sonra tüm kontroller Mouse ile gerçekleştiriliyor. Yeni oyun sekmesine tıklanarak tercihe bağlı olarak tek veya iki kişiyle oyun çoktan seçmeli olarak gerçekleştirilmektedir. Oyunumuzda ki amaç rakibin arka arkaya 3 defa X ya da 3 defa O getirmesini engellemektir. Kullanıcı ya da bot(bilgisayar) engellemeyi başaramazsa karşı haneye puan yazılıyor.

Oyundan bir görüntü

Oyundan bir görüntü

Oyundan bir görüntü