İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
İçerik Amaç ve Önem Elektronik Ortamda Üniversite İletişim Kanalları Bu sistemle neler yapılabilir? Sonuç
Sık Kullanılan İletişim Kanalları Üniversiteler farklı iletişimi yöntemler kullanmaktadırlar. Bunlar; Mezun Web Sayfası Mezun Bilgi Sistemi (Portal) Sosyal Ağlar Forum RSS (Real Simple Syndication: İçeriğin, mobil, web ya da bilgisayara yerleşik bir okuyucu program vasıtasıyla takip edilmesi)
Öğretim Elemanı Mezun Öğrenci Amaç Öğretim Elemanı Mezun Öğrenci
Akademisyenlere Kazandıracakları Öğrencilere ve mezunlara anında duyuru yapabilme, dosya paylaşabilme Etkinlik bilgilendirmeleri yapabilme ve katılımcı sayısını görme Tartışma başlıkları (forum) açma, açık bir başlık altındaki tartışmaya katılma Başka bir öğretim elemanı, öğrenci ya da mezun ile özel (birebir) mesajlaşabilme
Üniversiteye Kazandıracakları Dünya üniversiteler sıralamasında yükselme sağlama Üniversite içi, kendine ait iletişim kanalı oluşturma Üniversitenin tüm çalışanlarının ve öğrencilerinin iletişimini en kolay hale getirme
Öğrencilere Kazandıracakları Öğretim elemanlarının duyurulara anında ulaşabilme Üniversite bünyesinde gerçekleştirilecek etkinliklerden haberdar olabilme Mezun öğrencilerle iletişim kurabilme Tartışma grupları sayesinde fikir ve bilgi alışverişinde bulunabilme
Sistemin Sağladıkları Üniversitenin tüm birimlerinin bilgileri sunulabilmek, Tüm öğrencilerin, öğretim üyelerinin ve mezunların profilleri oluşturulabilmek, Forum oluşturulabilmek, Etkinlik bilgilendirmesi yapabilmek, Ayrıntılı arama yapabilmek
Sistemin Sağladıkları Birbirlerini “Takip etme” özelliği, Ana sayfada takip edilen birim ile ilgili haber akışı (birim etkinlik ve duyuruları) Ana sayfada takip edilen kişilerle ilgili haber akışı (kişinin yaptığı tüm hareketler) Yorum yapma, Özel mesajlaşma,
Kullanıcı-Fayda İlişkisi Öğrenci – Mezun Öğretim Elemanı – Öğrenci Öğretim Elemanı – Mezun Anlık bilgilendirmeler, Anında iletişim, Etkinlik duyuruları, Tartışma grupları, Paylaşımlar Sistemden yararlanma şekilleri
Pilot Uygulama Süreci EYOKA kullanım EYOKA Tanıtım Anabilim Dalları Mezunların kullanımı 30.06.2014 EYOKA Tanıtım 16.05.2014 Anabilim Dalları 22.05.2014 İlgili Otomasyon 15.06.2014 EYOKA kullanım Bilgilerin alınması Tanıtım İlk toplantı
Pilot uygulama için İlk Toplantı Anabilim Dalı Sorumlusu 22 Mayıs 2014 Anabilim Dalı Öğrenci Temsilcisi Sistem Destek Elemanı 22 Mayıs 2014 tarihinde ekiplerin bir araya gelerek yol haritası belirlemesi
Sorular & Öneriler? Teşekkürler… www.istanbul.edu.tr/mezun