Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir."— Sunum transkripti:

1 Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir. Her hakkı saklıdır. Sloganlar, grafikler, konseptler, fikirler ve görsellerin tamamı ya da bir kısmı dahi kopyalanamaz, çoğaltılamaz, paylaşılamaz.

2  Bu proje, içinde üye eczacı ve teknisyenleri barındıran bir yazılımdır.  Hem yüz yüze hem de elektronik ortamda bir web eğitim sadakat sistemidir.  Eczacı ve teknisyenler sistem içinde sadece kendileri için tasarlanan özel ara yüzlere ulaşabilirler, birbirlerini göremezler.

3  Sitem üye kabul ederek CRM sistemi oluşturur  Üyelerin her gün sisteme girmesini sağlayacak havuçlar içerir  Ürün bilgileri, ürün eğitimleri, aktuel haberler ve sosyal sayfalar içerir  Web üzerinden üyelere her türlü video eğitim verir  Soru ve mini anketlerle üyeleri ölçümler, sürekli eğitir  Kampanyaları duyurur

4  Üyeleri anlamlı olarak ürün alış ve satışına yönlendirir  Üyelerin ürün alış, satışı ile sistem üzerindeki operasyonlarına puan verir  Kazanılan puanlarla sistemde kayıtlı hediyelerden seçim yapılır  Üyelere mailing ve sms mesajları iletilebilir  Sistem içinde yüzlerce data barındırdığından üyeler ve tüm kullananlar için çok çeşitli raporlama üretir.

5 Proje iki temel yapıdan oluşmaktadır.  Web sitesi  Software

6 Web sayfası ana yüzü tüm kullanıcıların izlemesine açıktır.  Proje hakkında bilgi  Ürün bilgileri  Eğitimler  Yazarlar  İletişim  Aktuel haberler  Fotoğraflar ……

7

8  Web sitesinin arka planında PHP ile hazırlanmış bir program çalışmaktadır.  Software eczacı ve teknisyenler tarafından görülmeyip sadece admin(ler) tarafından izlemek üzere kurgulanmıştır.  Eczacı ve teknisyenler, kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifre ile sisteme girip üye olabilirler.  Üyeler, yaptıkları alışverişler, katıldıkları eğitimler ile çeşitli yerlerden puan toplayarak, hediye siparişi verebilirler.

9  Ana admin paneli  Temsilci admin paneli  Eczacı ve teknisyen sayfası  Web admin paneli  Teknik destek ve yönetim (mail-telefon)

10  Eczane tanımla  Personel tanımla  Eğitimleri kaydet  Sipariş gir

11

12  Kullanıcı adı ve şifre ile giriş  Puan toplama – Eğitim – Sipariş – Ziyaret – Günün sorusu  Yorum ekleme

13

14  Tüm eczane listesi  Eğitim oluştur  Satış raporları  Günün soruları  Anket oluştur  Giriş sayaçları  Verilen hediyelerin takibi

15

16

17  İçerik ve fotoğraf eklenmesi  Video eklenmesi  Hediyelerin tanımlanması  Puanların tanımlanması  Yorumların onaylanması

18  Hediyeler tanıtım yönetmeliğine uygun olarak kullanılır.  Hediyeler sistem içinden kazanılan puanlar karşılığında online olarak sipariş verilebilir.  Hediyeler proje kurumsal imajı ile kayıtlı adreslere iletilir.

19

20  Sistem üyelere yüz yüze veya web’den katıldıkları her eğitim için otomatik puan vermektedir.  Üyeler her siteye girdiklerinde ayrıca puan kazanırlar  Günün sorusuna verilen her doğru cevap puan kazandırmaktadır.  İstenirse puan kazanılan alanların sayısı daha da artırılabilir.

21  Web üzerindeki tüm hareketler bir database oluşturmakta ve her türlü satış analizi yapılmaktadır.  Oluşturulan anketler ile saha araştırması veya ürüne dönük kampanya analizleri yapmak, memnuniyet ölçümlemek mümkündür…

22  SMS entegrasyonu ile üyelere mesaj gönderilebilir.  Siteye girişler bir sayaç ile ölçümlenip takip edilebilmektedir. En çok giriş yapan veya girmeyen kişiler görülebilir.  Sisteme girmeyen üyelere uyarılar ve mesajlar gönderilebilir.

23 Eczacı ve teknisyenler dört başlıkta puan toplamaktadır. Bu ana başlıklar istenildiği kadar çoğaltılabilir.  Eğitim  Ürün Siparişi  Web ziyaret  Günün sorusu ...?

24 İster yüz yüze, ister web üzerinden olsun her eğitime puan verilir. Web eğitimlerde chapterlar vasıtasıyla birkaç soru sorularak öğrenme kesinleştirilir.

25  Ürün 1100 adet 15 puan  Ürün 2100 adet 21 puan  Ürün 3100 adet 8 puan  Ürün 4100 adet 32 puan

26  Siteye her giriş 0.05 Puan  Günlük maksimum 1 puan

27  24 saat aktif kalan her soru 1 puan  Her gün değişen sorular  Ayda maksimum 30 puan

28  Bölgesel olarak eczane listesi programa kayıt edilir.  Kullanıcıların e-mail adreslerine özel kullanıcı adı ve şifreleri gönderilmektedir.  Kullanıcılar bu şifrelerle sisteme giriş yaparak projeye davet ettikleri üyeleri tanımlarlar.

29  Bu sistem, önerileri ve küçük ödülleri ile yüksek sadakat ve yüksek satış rakamları yaratır.  Sistemin ana mantığı “üyelerin belirli marka ile birlikte kazanması” üzerine kurgulanmıştır.

30  İstenirse tüm sistem bir üniversite konseptinde sunulabilir.  Şirket içinde eczane ile çalışan tüm bölümler buna dahil olarak kendi ara yüzlerini yaratırlar  Yıl içinde hedeflenen eğitimlere katılıp başarılı olan üyelere “... Üniversitesi” diploması verilerek sadakat kesinleştirilir.

31 216 456 94 40- 533 714 02 31 koray.alboga@markadanismanlik.com


"Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları