Sponsorluk 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar

Advertisements

ÖRGÜTLERİN KİTLE İLE OLAN İLETİŞİMLERİ
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
MTO HALKLA İLİŞKİLERİN BASINLA İLİŞKİSİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
KYF II. DÖNEM HİBE PROGRAMI ETKİ DEĞERLENDİRMESİ
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Sosyal Medya.
PRIME AJANS m.
REKLAMCILIK Hafta 5.
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
isletmehacettepe kariyer_hit
Fenerbahçe Spor Kulübü
“We set the standards” Bill GATES
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Bizim İçin Kendini Anlatmak Çok Kolay…
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
Tanışalımmm Anlaşalımmmm!!! ve BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
Sponsorluğun Tanımı Ve İlişkili olduğu Alanlar
E- Ticaret Altyapısı.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Birimi. Etkinliğin Tanıtımı  Alanya’ nın mükemmel atmosferiyle beraber bir gün boyu sürmesi planlanan ve derneğimizin ‘’Uçmayan.
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
dijitalmedyaajans Çünkü Dünyada 3,5 milyar insan internete bağlı yaşıyor.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
KONGRELER NASIL YAPILMALI?
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ II
İşletmeler birer açık sistemdir.
Strateji ve Öncelikler
PROJE SOSYAL DİYALOG KOMİTESİ TOPLANTISI GÜNDEMİ (1)
Teknoloji ve Tasarım Dersi
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Tanıtım Çalışma Grubu
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
Medya Planlaması ve Stratejisi
Dspace Kurumsal Arşİv KullanIm kILAVUZU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Sponsorluk 1

Sponsorluk Nedir? Neden Önemli ? Sponsorluk Süreci Önemli bilgiler, hatırlatmalar 2

Sponsorluk ??? Sponsorluk: Sponsorluk, bir kurumun, kurumsal ve pazarlama amaçlarına yönelik, katılmakta yarar gördüğü olay ve etkinliklere para vererek yada o olay, etkinlik için gerekli olan hizmetleri sağlayarak desteklemesidir.

Neden önemli ??? Geleneksel medyanın verimsiz ve pahalı oluşu Hedef kitleye direk ulaşma imkanı Medyada geniş yer alması Kurum imajını oluşturmak / desteklemek Marka farkındalığını artırmak Ürün ve hizmetlerin satışına katkı Bağış, yardım, hibe değildir. Profesyonel bir süreç

Sponsorluk Süreci Organizasyon / etkinliğin detaylarının netleştirilmesi Tanıtım materyallerinin hazırlanması Hedef firmaların belirlenmesi İletişim & Karşılıklı görüşme

Etkinlik Sonrası Yıl boyu iletişim. Kendinizi hatırlatın !! Teşekkür yazısı gönderin. Geri bildirim alın. Etkinlik ile ilgili detayları (görseller v.b) paylaşın.