Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ"— Sunum transkripti:

1 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK DERS TANITIMI VE GİRİŞ NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

2 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
YENİ MEDYA Bilgisayarların işlem gücü olmadan oluşturulamayacak ya da kullanılamayacak olan ortamlara denilmektedir. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

3 Yeni Medyanın Temel Özelliği:
Bilginin; Toplanması Saklanması İşlenmesi Aktarılmasında sayısal teknik kullanan sistemlerden yararlanmak NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

4 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Yeni medya , geleneksel ortamlarda uygulanan farklı mesajları tek bir mesaj bünyesinde toplayabilir. Ör; gazete, radyo, televizyonda yayınlanan bir reklam mesajı , yeni medya araçlarının birinde yer aldığında, dört farklı araçta yer alan reklamların tüm özelliklerini aynı anda tek bir mesajda taşıyabilmektedir Bunu ses, görüntü,animasyon,hareketli içerik, metin gibi öğelerin bir arada kullanılması ile yapmaktadır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

5 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Sosyal Medya; Kullanıcılara enformasyon, düşünce, ilgi ve bilgi paylaşım imkanı tanıyarak, Karşılıklı etkileşim yaratan çevrimiçi araçlar ve web sitelerini için ortak kullanılan bir terimdir Sosyal Ağ; Ortak ilgi alanı olan insanların, düşüncelerini, duygularını ve yorumlarını paylaşmak için bir araya geldikleri çevrimiçi ortam.Bireyler ve şirketler tarafından Web ortamında yaratılan yeni bir ücretsiz medya dünyasıdır NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

6 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
kaynaklar Tosun B.N (2010) İletişim Temelli Marka Yönetimi İstanbul:Beta NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©


"NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları