Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri."— Sunum transkripti:

1

2

3

4

5  Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.

6 ÖZELLİKLE  İK  İŞVEREN MARKASI ▪ KEŞKE ÇALIŞSAM ▪ İYİ Kİ ÇALIŞIYORUM ▪ KEŞKE AYRILMASAYDIM  AR-GE  PAZARLAMA  ARAŞTIRMA  İLETİŞİM  KURUMSAL  REKLAM  PR  SOSYAL MEDYA  KRİZ-İTİBAR YÖNETİMİ  SHOW BUSINESS GENEL  ÜRETİM  ERP  SCM  SATIŞ ESNASI- SONRASI  CRM  CLM

7  Logo, ürünün ismidir ve sahip olduğunuz önemli bir değerdir. Ancak tek başına marka değildir. Logoya yapacağınız her türlü iletişim yatırımı onu marka yapar.

8  Marka patenti, önemli bir konudur. Dünya markası olmak için Marka Patent danışmanlık firmaları veya hukuk servisiniz aracılığla hedef ülkelerde markanızın isim hakkını ve patentini almanız gerekir.  Rakipleriniz, sizi zor durumda bırakmak için sizden önce davranabilirler.  Yalnızca patente sahip olmanız sizi Dünya markası yapmaz.

9  Penatrasyon önemlidir ama tek başına marka olmanızı sağlamaz.  Her ülke için özel iletişim stratejileri üretmeniz gerekir.

10  “Doritos” (Frito-Lay/Pepsico)  “Bounty” (Mars)  “Jaguar” (Tata)

11  Karar  Lider  Bütçe  Ekip  Cesaret  Yaratıcılık  İletişim

12  Yaratıcılık,  Ürün kimliği,  Araştırmalar, anketler, analizler,  Jeopolitik raporlar,  P.R.,  Lobicilik,  Liderlik,  Reklam kampanyaları,  Agresif pazarlama,  Web bazlı aktif bilgi paylaşımı,  Sosyal paylaşım sitelerininin 7/24 aktif olarak kullanımı,  Sponsorluklar,  Ünlü kişi etkinlikleri,  Kültürel etkinlikler,  Müzik etkinlikleri,  Sportif etkinlikler,  Online ve yeterli satış noktası penetrasyonları,  Duty free penetrasyonu,  Forumlar, festivaller, fuarlar ve özel aktiviteler,

13  Daha çok satış ve EBITDA için,  Marka değerini artırmak için. Marka değeri/Bilanço/ TTK  Ulusal bir markanın projelendirmeden Dünya’da kendi kendine marka olması çok zordur.  Dünya markası olmak, geleceğe daha güvenle bakmanızı sağlar.

14 Üretim  Satış

15 Üretim  Pazarlama  Satış

16  Red Bull / kısa sürede  87’- Avusturya  94’- Almanya  97’- ABD  IKEA / ucuz ürün  Apple, CocaCola, Starbucks, Google, FB / Loved brand

17

18

19 Ömer Şengüler, 16 Mart 13’ 14. YBK, İTÜ www.globalmagicbrands.com


" Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları