KADRO TALEP FORMU DOLDURULMASINA İLİŞKİN AÇIKLAMA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

ÖĞRETİM ÜYESİ DIŞINDAKİ ÖĞRETİM ELEMANI KADROLARINA NAKLEN VEYA AÇIKTAN YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK MERKEZİ SINAV İLE GİRİŞ SINAVLARINA İLİŞKİN USUL.
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
GEÇME VE KALMA.
T.C KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri İçin Akış Şeması Tuşları Kullanarak akışı takip.
Erhan AKKAŞ Araştırma Görevlisi
Ö Ğ R E T İ M Ü Y E S İ Y E T İ Ş T İ R M E P R O G R A M I (Ö Y P ) Ö Z E T Ş E M A S I • Şemada, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) ile ilgili aşamalar.
Bilgi Paketi Çalışmaları
Başa Dön 1.Ana model Seri ASeri A1.Ana model Seri BSeri B1.Ana model Seri CSeri C1.Ana model Seri DSeri D1.Ana model Seri ESeri E1.Ana model Seri FSeri.
Microsoft Excel.
ÖYP SÜREÇ. AMAÇ Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, lisansüstü eğitim verme imkânına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı.
Erciyes Üniversitesi Vakfınca 1 Ocak 2006 Tarihinden İtibaren Yurtiçi ve Yurtdışı Bilimsel Çalışmalara Verilecek Maddi Desteklerle İlgili İlkeler Doç.
Lİsansüstü Yönetmelİğİne İntİbakta Boğazİçİ Ünİversİtesİ UygulamalarI
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
ULUSLARARASI İKTİSAT DERS-4 SLAYT GÖSTERİSİ
ERASMUS ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
END 503 Doğrusal Programlama
Excel.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Excel.
3. Teknoloji Fakültelerinde Mühendislik Eğitimi Çalıştayı
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
DOĞRULAR VE AÇILAR.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ 2008–2012 STRATEJİK PLANI Şubat 2008.
O Parabolik engel Yansıyan dalga Gelen dalga Parabolik engel
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
TÜRKİYE ODALAR VE BORSALAR BİRLİĞİ EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ MEZUNİYET TÖRENİ 7 HAZİRAN 2010.
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
İletişim Fakültesi Dekanlığı Prof. Dr. Suavi AYDIN.
Prof.Dr.Tufan Gündüz.
ERASMUS ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Lojik Laboratuvarı deneyleri
TRANSİT TAŞIMA (TRANSSHIPMENT)
FAKÜLTEBÖLÜMANABİLİMDALI ENSTİTÜANABİLİMDALIPROGRAM.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
İkinci Dil Olarak Türkçe Öğretimi
H.Ü. EDEBİYAT FAKÜLTESİ BOLOGNA TOPLANTISI 21 NİSAN 2015.
Makine Mühendisliğine Giriş
ÇANKIRI GAZİ MESLEKİ VE TEKINİK ANADOLU LİSESİ NOT:Bu sunu sitesinden faydalınarak hazırlanmıştır.
Üniversite Yolunda N asıl Üniversiteli Olurum. LYS.
TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ. İnsanlık tarihinin en büyük organizasyonu olan toplumların; yapısını, gelişimini, değişimini, örgütlenme şekillerini ve kültürel dünyasını.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
Ö ğ retim Üyesi Dı ş ındaki Ö ğ retim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalar GÜMÜ Ş HANE ÜN İ VERS İ TES İ REKTÖRLÜ Ğ Ü PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
2547 sayılı kanunun 33. madde a bendine göre: “ Araştırma görevlileri, yükseköğretim kurumlarında yapılan araştırma, inceleme ve deneylerde yardımcı.
AKTS KOORDİNATÖRLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 13 Mayıs 2014.
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ERASMUS+ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMI Yrd. Doç. Dr. Derya Yılmaz EEM Erasmus Koordinatörü.
Sağlık Fiziği Anabilim Dalı. Program Adı: Sağlık Fiziği Programın bağlı olduğu Enstitü: Sağlık Bilimleri Enstitüsü Bağlı olduğu Anabilim Dalı: 2012 den.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ
Öğrenim Hareketliliği -Giden Öğrenciler -Gelen Öğrenciler
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ TARİH BÖLÜMÜ
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
Bilgisayar Mühendisliğine Giriş Ders-2
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
STAJ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ERASMUS+ YÜKSEKÖĞRETİM HAREKETLİLİĞİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ
Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ COĞRAFYA BÖLÜMÜ
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Başvuran ve Kayıt Yaptıran Öğrenciler
2547 SAYILI KANUNUN EK 38. MADDESİ
2547 SAYILI KANUNUN EK 38. MADDESİ
Prof. Dr. Peyami BATTAL Rektör
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
Sunum transkripti:

KADRO TALEP FORMU DOLDURULMASINA İLİŞKİN AÇIKLAMA Personel Dairesi Başkanlığı

Boş Kadro Talep Formu A1- Anabilim Dalı öğretim üyelerince bölümde bir dönemde verilen ders sayısı (Bir ders gruplara bölünerek verilse de bir ders olarak katılacaktır.) A2- Derslere kayıtlı öğrenci sayılarının toplamı

Boş Kadro Talep Formu B1- Anabilimdalı öğretim üyelerince o üniversitede bir dönemde diğer bölümlere verilen servis dersleri sayısı B2- B1’deki derslere kayıtlı öğrenci sayısı

Boş Kadro Talep Formu C- Bir dönemde bu anabilim dalında verilen toplam lisansüstü ders sayısı

Boş Kadro Talep Formu D1- Bölümde kayıtlı yüksek lisans öğrenci sayısı D2- Bir önceki dönem mezun sayısı

Boş Kadro Talep Formu E1- Bölümde kayıtlı doktora öğrenci sayısı E2- Bir önceki dönem mezun sayısı

Boş Kadro Talep Formu * A1- Anabilim Dalı öğretim üyelerince bölümde bir dönemde verilen ders sayısı A2- Derslere kayıtlı öğrenci sayılarının toplamı B1- Anabilimdalı öğretim üyelerince o üniversitede bir dönemde diğer bölümlere verilen servis dersleri sayısı B2- B1’deki derslere kayıtlı öğrenci sayısı C- Bir dönemde bu anabilimdalında verilen toplam lisansüstü ders sayısı D1- Bölümde kayıtlı yükseklisans öğrenci sayısı D2- Bir önceki dönem mezun sayısı E1- Bölümde kayıtlı doktora öğrenci sayısı E2- Bir önceki dönem mezun sayısı Not1: Tek anabilimdalı bulunan bölümlerde tek anabilimdalına dönüşmeden önceki anabilim dalı olarak ele alınacaktır. Not 2: Bölümün ilgili anabilim dalının araştırma faaliyetleri gerekli görülürse eklenir. * Bölümde kayıtlı hazırlık sınıfı hariç lisans öğrenci sayısıdır. Derslere kayıtlı öğrenci sayılarının toplamı değildir.