C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ 030060155Ender BALCI 070060208Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL 070060271Mehmet GÜVERCİN 070060303Mustafa MUTLU 070070241Sezgin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE STAJ EĞİTİMİNİN YERİ VE ÖNEMİ
Advertisements

BİREYSEL EMEKLİLİK 2013.
İNSAN KAYNAKLARI Ayşegül Akdeniz.
Hasan H. YAVUZ Bahar Tekstil İnsan K. Müdürü
İŞ İZNİ SİSTEMİ (Work Permit)
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
Stratejik Plan Şablonu
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
SAĞLIK PERSONELİNİN ÇALIŞMAKTAN KAÇINMA HAKKI
ILO Çokuluslu Şirketler ve Sosyal Politikaya ilişkin İlkeler Üçlü Bildirgesi.
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
FİNANSAL AMAÇ VE FİNANS FONKSİYONU
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
7. HASTANE YÖNETİM KURULU
IPTV ON CABLE NETWORK.
YARDIM, AMA KİMDEN? Kazanım: Eğitsel ve kişisel-sosyal sorunlarla karşılaştığında yardım alabileceği birimlere başvurur. 10. Sınıf 38 nolu kazanım etkinliği.
“IP Universities” Istanbul, May 23 to 25, 2013 Albert Long Hall, BOGAZICI UNIVERSITY Concluding Remarks (Kapanış Sözleri) Dr. Suat Genç TÜBİTAK.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
ERK İSG&İK – –
İŞLETMELERDE BİLGİ VE ÖLÇME SİSTEMİ: MUHASEBE
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI ORGANİZASYON ve SÜREÇ.
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ Ender BALCI Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL Mehmet GÜVERCİN Mustafa MUTLU Sezgin.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
TÜRKLERLE JAPONLAR ARASINDAKİ BAKIŞ FARKI. Türk ve Japon şirketleri arasında bir kürek yarışı düzenlenmesine karar verildi. Her iki takımda performanslarının.
Finansal İktisat: Giriş
Quality Function Deployment
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİNİN ÖĞRETMENLERE TANITIMI
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Yönetici Kimdir Yönetici bir işi yapmak için insanları ve kaynakları yöneten kimsedir. Yöneticilerin bir çok özelliği olması gerekir.
Fikri haklar yönetimi Tüm bu faaliyetlerin şirketin ticari faaliyetleri ile ilişki içerisinde yürütülmesi şarttır.
HALKLA İ L İ ŞK İ LER VE REKLAMCILIKTA YAZIM VE SUNUM TEKN İ KLER İ HAFTA VII.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Bilgisayar Ağlarına Giriş
IP Management in Industry & Their Expectations Murat Peksavaş Chairman, Intellectual Property Working Group TÜSİAD International Conference on “Managing.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
Kariyer Yönetimi Araçları
PERFORMANS GÖRÜŞMELERİ
ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. SORU – CEVAP STRATEJİK PLANLAMA.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri.
Alacak ve Stok Yönetimi
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
Aldatıcı hareket veya dürüstlük kurallarına aykırı diğer şekillerde ekonomik rekabetin her türlü kötüye kullanılmasıdır.  Başka bir işletmeye ait ürünlerin,
BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME. BÖLÜM 11 DEĞERLENDİRME.
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
Ünite 1 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU
Ayşegül ARSLAN.
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ DERSİ KAPSAMINDA
Bilgi Sistemleri Hafta4
CRM Mehmet Batuhan Ülper
“STRATEJİ NEDİR?” STRATEJİK DEĞİŞİM.
İŞ SAĞLIĞI GÜVENLİĞİ MEVZUATI
TMS-19 ÇALIŞANLARA SAĞLANAN FAYDALAR
ORTAÖĞRETİM DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI DERSİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilgisayar Bilimi Etik Değerler.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
Sunum transkripti:

C LAREMONT Y AYINCILIK V AKA A NALİZİ Ender BALCI Fikri KÜÇÜKSAYACIGİL Mehmet GÜVERCİN Mustafa MUTLU Sezgin AĞACIK --

C LAREMONT Y AYINCILIK Teknoloji ticaretine yönelik yayınlar çıkartılıyor Çok geniş bir abone kitlesine sahip Operasyonel işler profesyonel yöneticilerde Üst yönetim eski çalışanlar 2000 sonrası; o Piyasa şartlarının değişmesi o İleri teknoloji ve internet şirketlerine yönelme Çalışanlara yönelik felsefe

K İŞİLER VE Ö ZELLİKLERİ Madeline Bernstein Mary Morse Cary Brown John Bary Todd Smith

O LAY Ö ZETİ Şirketin piyasadaki konumu tehlikededir. Mary Morse, çalışan sayısının azaltılması gerektiğini düşünmektedir. (Çalışanların azaltılması mı yoksa değiştirilmesi mi düşünülüyor) Bu amaçla bir program teklifi hazırlamıştır. Bu programa göre; İki yıl boyunca mükemmele yakın performans göstermeyen üst yöneticiler gönüllü işten ayrılmaya, Yaşları 60’a erişen yöneticiler ise gönüllü olarak emekli olmaya ikna edileceklerdir.

O LAY Ö ZETİ CEO ilk etapta şirket felsefesinden dolayı sıcak bakmasa da sonradan ikna edilir. Morse, Barry’e programı anlatır ve Barry’nin aklında bazı soru işaretleri oluşur; Bu haberi diğerlerine kim vermeli? Diğer Claremont müşterileriyle nasıl iletişime geçilmeli? Bu işten çıkarmaların medyadaki yankısının uzun vadede ne gibi etkileri olabilir?

O LAY Ö ZETİ Barry, Bernstein, Morse ve Smith bir toplantı yaparlar. Toplantıda durumu kimin haber vereceği tartışılır. Bernstein işlerini bahane ederek durumdan sıyrılır. Morse da üst bir pozisyonda olduğundan, sorumluluğu Barry’e devreder. İşten çıkarılma kararının açıklanması artık Barry’nin görevidir.

PROBLEMLER( TEORIK BILGI ) İşçi çıkarma prosedürü İletişim departmanına gereken önem İK-İletişim arasındaki uyumsuzluk Üst yönetimin duyarsızlığı

Ş URAYA GÜZEL BI SORU YAZALIM SORUN BENDE MI ? G IBI ))

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Bu planı iletişim departmanı müdürünü işten çıkarmak için yapmış olmak )) John’nu iletişim departmanı müdürü olarak atamak )) CEO bu süreçte inisiyatif alarak herkese bir görev vermesi.bu ciddi bir çözüm önerisi