TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
1507 KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı.
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU Tarihli Asistan Akademik Kurulu – 1 yılda ne değişti?
Milli Emlak Genel Müdürlüğü Performans Sözleşmesi
MODÜL 4 Organizasyon.
TÜRKİYE TIBBİ CİHAZ TEDARİKÇİ PROBLEMLERİ
MESLEKİ EĞİTİM.
Öğretim İhtiyacını Belirleme
Kamu Personeli Verimlilik Projesi
SAĞLIK BAKANLIĞI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
Uluslararası Hareketlilik ve Finansman İzmir Ekonomi Üniversitesi Oturumu.
İş etüdü.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
AKREDİTASYON BELGESİNE SAHİP ÖZEL HASTANELERDEKİ
Program Öğrenci Sayıları Eğitim Öğrt Eğitim Öğrt. GÜZBAHARGÜZ Tezli Yüksek Lisans Tezsiz Yüksek Lisans Doktora.
20. Sağlık insangücü planlaması
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
SEVK BİLGİ DÖNÜŞ FORMU VE
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Kurumsal Performansın Değerlendirilmesi
Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu 29 Aralık Şubat 2012 Prof. Dr. A. Haydar Demirel.
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
ÜNİVERSİTE SAĞLIK MERKEZLERİ ÇALIŞANLARININ ÇALIŞMA KOŞULLARI VE ÖZLÜK HAKLARI Başkan: Dr. Rüştü Güner Raportörler: Dr.Özlem Elçin Dr. Sare Mıhçıokur.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
İ.Ü. HASTANELERİ 2. ÇALIŞTAYI STRATEJİK PLANI Şubat.2013 ENEZ.
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
1 DEMOKRATİK OKUL KÜLTÜRÜNÜN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ Proje Tanıtım Kokteyli Doç. Dr. Abdurrahman EKİNCİ Proje Danışmanı Yeşilli Atatürk Ortaokulu.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
ULUSAL AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI POLİTİKASI VE GELİŞTİREN OKULLAR PROJESİ
SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ
İGEP Performans Yönetimi
Prof.Dr.Recep Güloğlu Prof.Dr.Haydar Sur Prof.Dr.Alper Cihan Prof.Dr.Şükrü Öztürk Prof.Dr.Mustafa Erelel Prof.Dr.Fatiş Altındaş Prof.Dr.İbrahim İkizceli.
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TKY BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
İ.Ü. İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ GENEL CERRAHİ ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 8) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
STRATEJİK PLANLAMA HAZIRLIK AŞAMASI.
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
SAĞLIK TEDBİRİ UYGULAMALARININ ETKİNLİĞİNİN ARTTIRILMASI KONUSUNDA ANKARA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÇALIŞMALARI Tülay ERÇİN ŞAHİN, Özlem GÜLER AYDIN, A.Çiğdem.
İŞYERİ HEMŞİRESİNİN GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI
Kamuda İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Destek Eğitim Odaları.
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Üniversite Hastanelerinin Finansal Sürdürülebilirliği
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEMŞİRE Ayla KARAPINAR
ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ KOMİTESİ
Sunum transkripti:

TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ

SORUN 1HİZMET ÜRETİMİ YETERSİZ AMAÇ 11.Hizmet üretimini artırmak HEDEFLER 1.İlk 3 ay içinde kurumda üretilen hizmetin % 10 oranında arttırması 2.Gelir gider negatifliğin yeni ciro üzerinden % 20 azaltılması FAALİYETLER 1.Gelir potansiyeli en yüksek olan gerçekleştirilebilir faaliyetler saptanacak 2.Aylık (bir saati geçmeyen ve mesai saati sonunda) Anabilim Dalı Akademik Genel Kurul Bilgilendirme Toplantıları yapılacak 3.Anabilim dallarına samimi ziyaretler yapılarak Anabilim dalı özelinde, kendi faaliyet planlarını belirlemeleri önerilecek 4.Anabilim Dallarına Gelir gider danışmanlığı yapacak uzmanların görevlendirilmesi sağlanacak, 5.Hemşire yetersizliğinin, üretimi ciddi boyutta etkilediği Anabilim Dallarında sayı arttırılacak 6.AD’na standartlaştırılmış gelir gider-maliyet durumlarının aylık olarak bildirilmesi ve izlenmesi PERFORMANS GÖSTERGELERİ 1.Gerçekleştirilen gelir düzeyi yüksek hizmet miktarı 2.Azaltılan negatiflik oranı 3.Belirlenen uzman (danışman) sayısı ve görüşme sayısı 4.Gerçekleştirilen akademik toplantı sayısı 5.Anabilim dalı özelinde gerçekleştirilen toplantı sayısı

AMAÇ 21.Üretilen Hizmetlerin tümünü kaydetmek HEDEFLER 1.İlk bir ay içinde hizmetlerin % 95’inin kaydedilmesini sağlamak FAALİYETLER 1.Veri girişi ile ilgili sistemde problemleri belirlemek 2.Kayıt işlemlerinden sorumlu personeli belirlemek 3.… PERFORMANS GÖSTERGESİ 1.Kaydedilen hizmet oranı 2.Kaydedilen hizmetin Anabilim Dallarına göre dağılımı 3.Görevlendirilen personel sayısı 4.Sistemde yapılan iyileştirmeler

AMAÇ 2 1.İnsan kaynakları yönetimini dengeli ve verimli şekilde düzenlemek HEDEFLER 1.İlk 3 ay içinde insan kaynaklarının tüm gider içindeki oranının %5 azaltılması FAALİYETLER a.İnsan kaynakları fonksiyonel iş analizlerinin analizlerinin yapılması, c.Hizmet alımından yeni personel alınmaması d.Personel servislerin 17.00’den sonra hareket etmesi e Kreşten çocukların 16.30’dan sonra alınması f.Laboratuvarların birleştirilerek personel ortak kullanımının sağlanması PERFORMANS GÖSTERGESİ 1.Yapılan iş analizi sayısı 2.Mevcut personel sayısı 3.Servislerin hareket saati 4.Kreşin mesai saati 5.Mevcut laboratuvar sayısı 6.Laboratuvarda çalışan personel sayısı

SORUN 2 ÇALIŞANLARDA KURUM KÜLTÜRÜ VE AİDİYET DUYGUSUNDA YETERSİZLİK, MOTİVASYON DÜŞÜKLÜĞÜ AMAÇ1.Çalışanların kuruma aidiyet duygusu ve motivasyonu yükseltmek HEDEFLER 1.İlk 3 ay içinde kuruma aidiyet ve motivasyon düzeylerinin belirlenmesi 2.Performansın “geminin sizin tarafı batıyor” şeklinde algılanmasının giderilmesi FAALİYETLER 1.Aylık bilgilendirme toplantılarının yapılması (Akademik Genel Kurulu Toplantıları ) 2.Anabilim Dalı düzeyinde tüm çalışanların katılımıyla iyileştirme ve inovasyon toplantılarının yapılması 3.Katılımcılarının kendi ek katkılarını belirleme ve önermelerine fırsat verilmesi 4.Anabilim Dallarında yaşanan sorun ve arızaların yönetim tarafından hızlı geri dönüş ve çözüm üretilmesi 5.Topyekun seferberlik ilan edilmesi PERFORMANS GÖSTERGESİ 1.Kurum çalışanlarının aidiyet ve motivasyon düzeyleri 2.Kurum kültürü algısı düzeyi 3.İyileştirme ve inovasyon toplantı sayısı 4.Çalışanların ek katkılarının oranı /düzeyi 5.Sorunların çözüm süresi ve sonucu

TEŞEKKÜRLER….