G ÖREV 13. G ÖREV 13 A 1 no’lu veya 2 no’lu arayüzü seçen öğrencilerin öğrenci numaralarını ve seçilen arayüz numaralarını bugün öğrendiğimiz komutlardan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
Advertisements

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
VTYS Öğr. Gör. Engin DUTAR
Hazırlayan : Öğr. Gör. Fahri YILMAZ
Henryson Yöntemi ile Madde Analizi
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
Çoktan Seçmeli Sınavlar
Yapılandırılmış Grid.
SIFATLAR.
SQL Komutlar 2 Sibel SOMYÜREK.
SQL Komutlar 4 Fahri YILMAZ.
Erciyes Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
VTYS Öğr. Gör. Engin DUTAR
BÜTÜN - YARIM.
KOPYALA - YAPIŞTIR.
ZARFLAR.
SQL Komutlar 3 Sibel SOMYÜREK.
İstatistikte Bazı Temel Kavramlar
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 2 Nisan 2009 Çarşamba Matematik Sana göre 12’nin solundaki sayıdan 18’in solundaki sayıyı çıkarırsak.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Arkadaşlar bugün, üç basamaklı doğal sayılarla çıkarma işlemini öğreneceğiz. Lütfen arkanıza yaslanın ve beni dikkatle izleyin.
VTYS Öğr. Gör. Engin DUTAR
ÖĞRETİCİ PROGRAMLAR.
G ÖREV 11. Bir eğitsel yazılım geliştirmek istiyoruz ve yazılımın aşağıda listelenen tüm işlemleri gerçekleştirebilmesi gerekli. Kullanıcı yazılıma kullanıcı.
STANDART SAPMA STANDART SAPMA.
GÖREV G ÖREVLER - 1 Okulumuzun web sitesinde duyuru başlıkları yer alan, tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
Düzenleyici Etki Analizinin Türk Hukuk Sistemine Tanıtılması “Eğiticilerin Eğitimi” Kasım 2008 Bölüm 9: Örnek Çalışma.
CİSİMLERİN FARKLI YÖNLERDEN GÖRÜNÜMLERİ
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
İki Ortalama Farkının Test Edilmesi
SQL Sibel SOMYÜREK.
Mitat Zorlu 1 Adı : …………………………………………. 8 Ocak 2009 Soyadı : …………………..…………………. Perşembe İnceleyelim tamamlayalım örnek İnceleyelim.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ARASINDA BESLENME BİLGİ DÜZEYLERİ VE VÜCUT KİTLE İNDEKSİ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? İbrahim N. I. Abuawad1, Muhammed Abdullayev1,
Tuğçe ÖZTOP İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. sınıf
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 20 Şubat 2009 Cuma Matematik İşlemlerini yukarıdaki örneğe uygun yapalım. … - …=… … - …=… Okulun giriş.
T - Testi Bağımsız örneklem t – Testi, bir birinden farklı örneklemlerin ölçülen ortalaması ile tahmin edilen ya da bilinen ortalamasının karşılaştırtırılmasında.
1 Adı ve soyadı:…………………………… Mitat Zorlu 1)Yan yana bulunan grupları incele. Grupların varlıkları ile varlık sayılarını karşılaştır.Altlarına.
CEBİRSEL İFADELERİ ÇARPANLARINA AYIRMA
ÖĞRENDİKLERİMİZİ KONTROL EDELİM 1 I- Herhangi bir özelliği, o özelliğe uygun bir araçla karşılaştırarak sunucu sayı veya sembollerle belirlemek.
HACİM ÖLÇME.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME.
Sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine yayarak belirlemektir.
Standart Puanlar Z puanı: T puanı: T=10*Z+50 = Bireyin puanı
ZAMANLANMIŞ GÖREVLER. Linux sistemde bazı işlerin istediğiniz zamanlarda ya da zaman aralıklarında otomatik olarak yapılmasını sağlayabilirsiniz. Yani.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
Keskin.
Olasılık dağılımları Normal dağılım
ARAŞTIRMA SORULARI ÜRETME, VERİ TOPLAMA VE DÜZENLEME
1. 2 Üstüne yazılmayan satır hangisidir? Kasap satırı.
Standart Puanlar Z puanı: T puanı: T=10*Z+50 = Bireyin puanı
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
G ÖREV 1-9. G ÖREVLER - 1 Gazi Böte’nin web sitesinde duyuru başlıkları yer alan tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
Düzgün ve Doğru Yapacağız, Adam Gibi Adam Olacağız.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
Veri Tabanı Yönetimi Dersi 1. Laboratuvarı
Sınav Analizleri. Sınav Analizleri SINAV ANALİZLERİ 1- FREKANS 2- MADDE ANALİZLERİ FREKANS Dağılımdaki her puanın kaç kez tekrar etiğini gösteren sayı,
EBSCO eBooks Uygulaması
Öğretim Görevlisi Alper Talha Karadeniz Veri Tabanı 2
SPSS Uygulamaları Parametrik İstatistik
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME 8. SINIF
Test Oluşturma.
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
Yrd.doç.dr.h.denİz GÜlleroĞlu
Veri Tabanı Temel Kavramlar.
Görev 13.
“1250 TL Gelir” ifadesini gösteren tam sayı hangisidir? A) (+1250) B) (-1250) =a (d) C) (+250) D) (-250) Soru 26.Sınıf Tam Sayılar Çözümlü Test Soruları.
Görev 12.
Sıfatlar (ön ad).
Sunum transkripti:

G ÖREV 13

G ÖREV 13 A 1 no’lu veya 2 no’lu arayüzü seçen öğrencilerin öğrenci numaralarını ve seçilen arayüz numaralarını bugün öğrendiğimiz komutlardan faydalanarak listeleyiniz.

G ÖREV 13 B Tartışma bölümündeki tüm sorulara verilen toplam puanı hesaplayınız.

G ÖREV 13 C 9803 no’lu öğrencinin sorulara verdiği puanların ortalaması kaçtır?

G ÖREV 13 D 9803 no’lu öğrencinin sorulara verdiği puanların ortalamasını kusüratsız olarak görüntüleyiniz.

G ÖREV 13 E Öğrencilerin ders yazılımına giriş yaptıklarında karşılarına 10 soruluk bir öntest geleceğini varsayalım. Soruların 5 seçenekli çoktan seçmeli cevapları olacak. Öğrencilerin her bir soruya cevapları doğru ise cevapları 1 yoksa 0 şeklinde kaydedilecek. Bunun için gerekli tabloları oluşturalım.

G ÖREV 13 E Biraz önce oluşturduğunuz tablolara 10 tane soru girişi yapalım seçenekleri ve doğru cevap olan seçeneği belirtelim. 9801, 9802, 9803, 9804 ve 9805 no’lu öğrenciler için bu teste cevap girişi yapalım.

G ÖREV 13 E Her bir öğrencinin toplam puanını listeleyin.

G ÖREV 13 F Bu öntestte en fazla doğru cevabı veren öğrencinin puanını listeleyin.

G ÖREV 13 G Biraz önce oluşturduğunuz öntestte en az sayıda doğru cevabı veren öğrencinin puanını listeleyin.

G ÖREV 13 H Biraz önce oluşturduğunuz öntestte en yüksek puan (en çok doğru cevabı olan) ile en düşük puan (en az sayıda doğru cevabı olan) arasındaki farkı bulun.

G ÖREV 13 I Tartışma bölümünde soru sormayan öğrencilerin ad ve soyadlarını listeleyiniz.

G ÖREV 13 İ Tartışma bölümünde en yüksek puanlar verilen soruları soran öğrencilerin ad ve soyadlarını listeleyiniz.

G ÖREV 13 J Tartışma bölümünde sorulan soruların tamamını ve cevap verilenlerin cevaplarını gösteren bir liste oluştunuz.