T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Advertisements

EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Tarama/Elemenin önemi ve uygulanması
-ECE GİZEM ÜNAL ÖYKÜ TOKMAK
Araştırma Geliştirme Şube Müdürlüğü
MODÜL 4 Organizasyon.
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
EĞİTİM KURUMU YÖNETİCİLERİ GÖREV SÜRESİ UZATMA İŞLEMLERİ
ÇOCUK İSTİSMARINA BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
İNSAN KAYNAKLARI TEMİN VE SEÇİMİ
Personel İhtiyacının Belirlenmesi ve Planlanması
İş etüdü.
ERK İSG&İK – –
Kurullar hangi kurumlarda oluşturulmalıdır?
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
İLÇE MEB SİSTEMİ BUCA İLÇE MEB.
İŞ PLANI.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
YÖNT 101 – İŞLETMEYE GİRİŞ I
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yedinci Bölüm İşletme YÖNETİMİNİN FONKSİYONLARI.
AKSARAY İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GÜLTEN ÖZAYDIN ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
5-S YÖNETİMİ.
ÖRGÜT VE ÖRGÜTLENDİRME
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
F.Ç Soru : 1 F.Ç Cevap : 1 F.Ç Soru : 2 F.Ç Cevap : 2.
KEMER ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ GELİR GİDER TABLOLARI 1.
Eğitimde Program Geliştirme
Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
OKULUMUZ ÇALIŞMALARI YEREL MEDYADA VE ARSİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NIN WEB SİTESİNDE GÜNDEMDE İlgi: a) Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü’nün.
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
5-N K YAKLAŞIMI PLÂNLAMADIR YÖNTEM-METOT-ANALİZ ANAHTARIDIR
SEKRETERLİK HİZMETLERİ-I İŞ PLANI
MAHALLİ EĞİTİM İŞ VE İŞLEM BASAMAKLARI Öğrenme Liderlerini Yetiştirmek İçin Yapılacaklar…
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
YÖNETİMİN ALT İŞLEVLERİ
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI
Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve Yönetimi
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARININ OKULA DEVAM ORANLARININ ARTTIRILMASI HİBE PROGRAMI.
VURUR YÜZE İFADESİ TEOG ZAMANI GELMİŞ BİTANESİ
MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MURATLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. SORU – CEVAP STRATEJİK PLANLAMA.
Sınav Görevlendirmeleri Modülü Proje Yöneticisi: Ahmet SARI Geliştirici: Fazıl AYDEMİR.
HARCAMA.
Technical Assistance to Avian Influenza Preparedness and Response An EU-funded project managed by the Central Finance & Contracts Unit Project No. TR 06.AI/SV.
Ölüm Nedeni İstatistikleri. Ölüm Nedenleri İstatistiklerinin KULLANIMI 1.Ölümlülük modellerini yer ve zaman ayrımında açıklar, 2.Nüfus projeksiyonlarının.
Öğretim Tasarımı Problem Analizi ve İhtiyaç Değerlendirme.
Ahi Evran İlkokulu/Ortaokulu
TBS’de yönetİm.
AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
OLAĞAN GENEL KURULDA YAPILACAK İŞ VE İŞLEMLER
BÜROLARDA PLANLAMA Öğr. Gör. Öznur NALÇINKAYA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İLERİ VERİ TABANI UYGULAMALARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları Kursu Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ tıklatın. Bölümler slaytlarınızı düzenlemenize veya birden çok yazar arasındaki işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilir. Notlar Teslim notları veya izleyicilere ek bilgi sağlamak için Notlar bölümünü kullanın. Sununuz sırasında Sunu Görünümü'nde bu notları görüntüleyin. Yazı tipi boyutuna dikkat edin (Erişilebilirlik, görünürlük, video kaydı ve çevrimiçi üretim için önemlidir) Birlikte kullanılan renkler Grafiklere, çizelgelere ve metin kutularına özellikle dikkat edin. Katılımcılar, siyah ve beyaz veya gri tonlamalıyazdırabilir. Tümüyle siyah ve beyaz ve gri tonlamalıyazdırırken renklerinizin uygun olacağından emin olmak için bir sınama baskısı çalıştırın. Grafikler, tablolar ve çizimler Basit tutun: Mümkünse, tutarlı ve dikkat dağıtmayan stiller ve renkler kullanın. Tüm grafikleri ve tabloları etiketleyin. Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI Hemen her yerde, her işlemde ve her zaman uygulanabilen birtakım anahtarlar, işlemlerin ve yöntemlerin analizinde çok önemli hizmet görürler. Sözü edilen bu anahtarlar büro yöneticileri, ilk kademe amirleri ve bizzat işi yapanlar ile organizasyon ve metot uzmanlarınca kullanılabilir.

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI Bu anahtar takımı beşi (N) ve biri (K) harfiyle başlayan ve gerek büro, gerek işletmelerde hiç hatırdan çıkarılmaması gereken çok değerli kılavuzlardır.

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI Bu Anahtarlar; Sorularından ibarettir.

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI NE ve NİÇİN YAPILMALI soruları ile gereksiz işlemler ya da işlemin bazı aşamaları elimine edilir. NASIL YAPILMALI sorusu, yöntemin geliştirilmesi için geçerli ve değerli sorudur. Yöntem (işlem, iş) bu soru ile basitleştirilebilir, geliştirilebilir. Örneğin; elle yapılan bir işin makine ile yapılması, daktilo edilen bir yazının teksir makinesinde ya da fotokopi yöntemi ile çoğaltılması yolu seçilebilir.

BÜROLARDA YÖNTEM ANALİZ ANAHTARININ KULLANIMI NEREDE, NE ZAMAN YAPILMALI soruları ile işin yapılış zamanları, yeri ve sırası yeniden düzenlenir. Bu arada bazı işlem ya da safhalar zaman ve yer bakımından birleştirilir, yerleri değiştirilir. KİM YAPMALI sorusu ile ayrıca, sorumlulukların belirlenmesi, saptanması ya da yetki devri yapılması sağlanır.

Dinlediğiniz İçin Teşekkürler…..